Iemand vind je leuk, bel nu 09062001374 ???

Pagina: 1
Acties:

• mrFreeZe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 25-05-2025
Zijn er meer mensen die een smsje ontvangen hebben met afzender 09062001374 ?

Er staat letterlijk:
Iemand vind je leuk, en heeft ons jouw nummer achtergelaten. Wil je weten wie je geheime aanbieder is?
Bel mij nu: 0906 2001374
Natuurlijk dat nummer even gebeld :9~, vervolgens moet je je eigen 06nr ingeven en daarna een 06nr van iemand waarvan je denkt dat die je leuk vind |:(. Ik ga daar natuurlijk niets opgeven, want dan krijgt diegene ook weer een smsje natuurlijk :)

Hebben meer mensen ervaring met deze 'spam' ??

Like this yall...

Verwijderd

voer je bij nummer in van wie je denkt die t is 0600000000 maybe dan suc6 ? :)

• Azrael
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-08 16:02
hoeveel euro per minuut was dat :?

• mrFreeZe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 25-05-2025
Op vrijdag 28 juni 2002 13:26 schreef Azrael het volgende:
hoeveel euro per minuut was dat :?
0,70 plus de kosten voor het gebruik van uw mobiele telefoon :(

Like this yall...

• DJTimo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-08 19:49

DJTimo

Cuyoapart.mza

Ik ben daar een keer ingetrapt met een soort gelijke dienst. Die werkten nog met mail, maar dit is aardig binnnenlopen voor die gasten. :(

Ik heb uiteindelijk iets van 9-12 adressen moeten opgeven. Lekker negeren dit soort praktijken dus ;)

vakantiewonng huren in Mendoza? www.airbnb.com/h/cuyoapartmza

• Ook
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-07 16:25

Ook

Yes I can!

Vorig jaar met oud en nieuw, dat was pas een tyfus streek.

Gaan die gasten tussen 2300 en 0500 'snachts (tijdens de jaarwisseling dus) een SMSje sturen met:

"Gelukkig nieuwjaar, Bel me even terug, 0900-90X0?82" (oid)

Die jongens hebben echt veel verdiend aan al die zatte gasten die lekker gingen bellen.. Was zelfs op het nieuws toen!

Wees consequent, maar niet altijd

• mEdnass
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-12-2021
Op vrijdag 28 juni 2002 13:21 schreef mrFreeZe het volgende:
Er staat letterlijk:

quote:
[i]Iemand vind je leuk, en heeft ons jouw nummer achtergelaten. Wil je weten wie je geheime aanbieder is?
Tsja, aanbieder van wat? 0906-nummers hebben betrekking tot erotische diensten en babbelboxen etc. Daar ga je toch niet serieus op in he? Die gasten(of jij :+) kunnen geneens een fatsoenlijk smsje tikken :Y)

• JJapie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07:11
Een tijd geleden was er toch een bedrijf in Arnhem of daar in de buurt die ok zoeits deed. Tegen dat bedrijf is toen volgens mij door de Consumentenbond ofzo een klacht ingediend en wat ze deden bleek toen niet te mogen.... Stom dat het dan nu nog geberud eigenlijk.. Ik heb zelf ook zo'n smsje gehad in die periode maar mooi niet gebeld, toen was al bekend dat het sp@m was....

Verwijderd

Op zaterdag 29 juni 2002 07:48 schreef Ook het volgende:
Vorig jaar met oud en nieuw, dat was pas een tyfus streek.

Gaan die gasten tussen 2300 en 0500 'snachts (tijdens de jaarwisseling dus) een SMSje sturen met:

"Gelukkig nieuwjaar, Bel me even terug, 0900-90X0?82" (oid)

Die jongens hebben echt veel verdiend aan al die zatte gasten die lekker gingen bellen.. Was zelfs op het nieuws toen!
Dat is idd behoorlijk lame :(

Gelukkig heb ik geen smsje gekregen ... ik zal wel niet goed in de markt liggen :D

Verwijderd

ik vraag me dan af hoe ze aan je nummer komen, of doen ze gewoon random nummers?

• Ook
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-07 16:25

Ook

Yes I can!

Op zaterdag 29 juni 2002 10:04 schreef TheRock het volgende:
ik vraag me dan af hoe ze aan je nummer komen, of doen ze gewoon random nummers?
Toen waren er nog SMS bombers die gewoon elk GSM nummer in een opgegeven range een SMS verstuurd.. Dat programmatje liet je gewoon rustig pruttelen en 2 dagen later had je heel Nederland gespamd.

Wees consequent, maar niet altijd

Verwijderd

Dit is al eerder langsgekomen in SG..
Pagina: 1