Ik ehb het volgende in mijn winkelwagentje staan :
AMD Athlon XP 2200+ (1,8GHz)
Leadtek Geforce4 Ti4400 Winfast 250 TD, 128MB, TV-Out, DVI
512MB PC2700 DDR SDRAM Heatspreader (Corsair)
Maxtor 40GB (D740X, 7200rpm)
Plextor 40/12/40 Zwart (Retail)
Floppy Drive 1,44MB Zwart
Iiyama HM903DT Vision Master Pro 454 19
Totaalprijs : € 1512,-
Maar ik zoek nog een paar dingen. Ik weet niet zoveel van peecees af, maar dit moet een ultimate gamingmachine worden die niet meer kost dan 2000 euro.
Ik zoek :
Geluidskaart inclusief 2 sattaliet speakertjes, maar welke? ( moet niet meer dan 75 euro kosten.)
Cooling, ik wil een cooler (of 2) erin zetten die ultrastil is, maar wel goed genoeg is voor het koelen van alles. ( ik clock ook wel mijn videokaart over.)
Het moederbord (vergeten
) , ik weet niets van moederborden af, leer mij tweakermasters..
Voeding, ik heb gehoord dat je een beetje een goede voeding moet hebben als je goed wilt overclocken, dus welke voeding en tenslotte, dit hoort een beetje bij de voeding, de case, ik wil graag een zwarte case met een dark blue led erin. En het moet een beetje een goede airflow hebben.
Help deze n00b ff ?
/edit ff wat duidelijker gemaakt en mobo erbijgezet.
AMD Athlon XP 2200+ (1,8GHz)
Leadtek Geforce4 Ti4400 Winfast 250 TD, 128MB, TV-Out, DVI
512MB PC2700 DDR SDRAM Heatspreader (Corsair)
Maxtor 40GB (D740X, 7200rpm)
Plextor 40/12/40 Zwart (Retail)
Floppy Drive 1,44MB Zwart
Iiyama HM903DT Vision Master Pro 454 19
Totaalprijs : € 1512,-
Maar ik zoek nog een paar dingen. Ik weet niet zoveel van peecees af, maar dit moet een ultimate gamingmachine worden die niet meer kost dan 2000 euro.
Ik zoek :
Geluidskaart inclusief 2 sattaliet speakertjes, maar welke? ( moet niet meer dan 75 euro kosten.)
Cooling, ik wil een cooler (of 2) erin zetten die ultrastil is, maar wel goed genoeg is voor het koelen van alles. ( ik clock ook wel mijn videokaart over.)
Het moederbord (vergeten
Voeding, ik heb gehoord dat je een beetje een goede voeding moet hebben als je goed wilt overclocken, dus welke voeding en tenslotte, dit hoort een beetje bij de voeding, de case, ik wil graag een zwarte case met een dark blue led erin. En het moet een beetje een goede airflow hebben.
Help deze n00b ff ?
/edit ff wat duidelijker gemaakt en mobo erbijgezet.