Toon posts:

[nieuw forumdeel] auto

Pagina: 1
Acties:
  • 50 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Er is al een tijdje een discussie aan de gang of er een auto-forum moet komen op got.

Tot zo ver is dat er nog niet, maar ik vind het echt wel nodig, als je voor de gein eens gaat kijken in SG dan is minsten 30% van de posts op auto`s gericht.
Ook scooters en motoren zijn vrij populair, dus misschien is een "vervoers" forum iets, wat dus over die dingen gaat.

Nu weet ik niets meer te tikken en wacht ik maar op reacties :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GoT is een techforum, autofora zijn er vast wel genoeg denk ik zo. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja maar dan gaan ze weer zeggen dat het niks met computers te maken heeft.

Niet dat ik weet wat Wetenschap & Levensbeschouwing of Audio, Video & HiFi Forum met computers te maken heeft maar dat is een ander vehaal.

Maar ik ben in ieder geval voor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:41

André

Analytics dude

Ja, en een wasmachine forum, en een glijbaan forum. ;)

Nee, GoT is bedoeld als techforum, laten we dat dan ook zo houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
* veldmuis vind van niet....
GoT = zeg maar een computerforumpie, SG, HK, NSTM, TF en W&L horen er al niet echt thuis, maar om er nou ook nog een autoforum bij te pakken lijkt mij persoonlijk niks :)

* veldmuis is trouwens niet tegen SG, HK, NSTM, TF en W&L ofzo, maar ben gewoon van mening dat het zo wel voldoende is qua general chat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 28 juni 2002 13:05 schreef Yogho het volgende:
Ja, en een wasmachine forum, en een glijbaan forum. ;)

Nee, GoT is bedoeld als techforum, laten we dat dan ook zo houden.
Laat ik nou denken dat een auto ook teckniek is netzoals computers techniek zijn :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 28 juni 2002 13:05 schreef Dave Schalk het volgende:

[..]

Laat ik nou denken dat een auto ook teckniek is netzoals computers techniek zijn :?
Een naaimachineforum ook erbij dan, dan komen er misschien wat meer vrouwen bij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 28 juni 2002 13:07 schreef Courage het volgende:

[..]

Een naaimachineforum ook erbij dan, dan komen er misschien wat meer vrouwen bij :P
Hmmm nee dan richt je je niet op de doelgroep. Maar veel van de tweakers die altijd al aan hun computers hebben zitten tweaken gaan op latere leeftijd aan hun auto tweaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acolyte57
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-05 12:06

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

Ik ben niet voor/tegen een apart autoforum, omdat SG met [auto] tags ook voldoet imho, maar als er eentje kwam ik wel gebruik van zou maken.

Ik denk alleen eerlijk wel dat alleen de huidige autocrew op GoT een dergelijk forum zouden gebruiken, met weinig interesse van de rest van die nerds hier ;)

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dan wordt het maar eens tijd dat ik een forumpje gaat maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zion
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
Op vrijdag 28 juni 2002 13:16 schreef Spike het volgende:
Dan wordt het maar eens tijd dat ik een forumpje gaat maken :)
Daar ben ik ook al mee bezig ;)

En je had gelijk trouwens, 22 van de 69 (active) topics, is 31.88%

10-08-1999 - 10-08-2022, 23 jaar zion @ Tweakers.net
systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
HIHI, goeie gok dan van me :D

Zion en Spike de "pug" forum gods :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09 11:52

tazzman

a real boardmonkey

Ik steun een apart auto forum. Vele van ons zijn nu eenmaal autorijders die graag over hun brok techniek willen zwetsen. Er wordt hard geroepen "GoT is een techforum".. is dat zo? Ik zie meer technische raakvlakken met een auto dan met andere forum onderdelen zoals Sport, Nieuws of SG en W&L en helemaal HK.

Maak er dan een soort van HK regelgeving van - zodat men niet alleen voor het auto forum komt? En het hoeft geen auto-forum te zijn maar een algemeen vervoersvorm.. waar ook mensen over scooters, fietsen, brommers, motoren en zelfs vliegtuigen/luchtvaart of zelfs stoomboten moet kunnen babbelen.

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-09 12:57

Floor-is

5.2

Scooters? Nee lijkt mij niet. :+

Auto's misschien ooit wel, maar dat laat ik wel over aan de betreffende HGA :)

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Op vrijdag 28 juni 2002 14:08 schreef Floris het volgende:
Scooters? Nee lijkt mij niet. :+

Auto's misschien ooit wel, maar dat laat ik wel over aan de betreffende HGA :)
Mja en die heb al diverse malen nee gezegt :) dus ik denk niet dat er verandering in komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09 11:52

tazzman

a real boardmonkey

Nou ja, tis maar een voorbeeld hoor.. ik wilde niet meteen andere mensen uitsluiten.. wat scooters betreft, die mogen wat mij betreft ook wel ergens anders heen ;)

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
Ik ben wel voor het idee, ikzelf zou 't (nauwelijks) bezoeken, maar ik irriteer met aan de [auto] tags, die auto's intresseren _mij_ gewoon níet :P

Een apart auto-forum zal wel goed zijn, misschien xtraje voor de React overgang? :)

/edit
Hoewel ik toch denk dat 't auto fora zal floppen net zoals 't Virus forum. Ik denk dat er niet meer dan 20 topics per week in komen, en iets van 200 reacties per Week/2Dagen. Dat is absoluut niet veel, en waarschijnlijk dus eigenlijk helemaal _niet_ nodig om een fora te maken, hoewel ik 'm wel zou willen zien. Want toch irriteer ik me aan de auto threads, gelukkig kom ik neit zoveel in SG ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Als 30% van de topics in SG al autogerelateerd is, weet ik de autoonderwerpen wel te vinden. Een apart forum lijkt me dan ook niet echt nuttig.

Ik zie dan al de topics komen om het topic plaatsen zelf:
-Remus, doen of niet?
-Ansa, doen of niet?
-SL500 te duur?
-Grote autoweek topic

etc.. Dit soort spam wordt nu nog enigzins tegengehouden door het niet auto karakter van SG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Niet online
niet doen. Als je niet computer gerelateerde dingen er bij gaan halen kun je wel aan de gang blijven. De scooterboys willen ook een forum, en de weet ik veel wat ook.

straks kun je het wel hernoemen naar
http://gathering.peoplewithdifferentkindofinterests.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:35

Jaymz

Keep on moving !

Op vrijdag 28 juni 2002 13:05 schreef veldmuis het volgende:
* veldmuis vind van niet....
GoT = zeg maar een computerforumpie, SG, HK, NSTM, TF en W&L horen er al niet echt thuis, maar om er nou ook nog een autoforum bij te pakken lijkt mij persoonlijk niks :)

* veldmuis is trouwens niet tegen SG, HK, NSTM, TF en W&L ofzo, maar ben gewoon van mening dat het zo wel voldoende is qua general chat :)
Agreed :)

De huidige GC fora zijn er omdat GoT meer is dan seq. een techforum en hebben de functie om gewoon eens met elkaar te babbelen buiten de technische termen om. Maar om een voor een _specifiek_niet-bij-GoT-behorend-onderwerp een forum aan te maken...

* Jaymz zegt nee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:42
Ik zit eerder te denken aan een "gemotoriseerd"-forum ipv Auto Forum

Pak je meteen een groter publiek.

ALLEEN......... SG/HK :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zion
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
Op vrijdag 28 juni 2002 14:31 schreef Juggernaut het volgende:
niet doen. Als je niet computer gerelateerde dingen er bij gaan halen kun je wel aan de gang blijven. De scooterboys willen ook een forum, en de weet ik veel wat ook.

straks kun je het wel hernoemen naar
http://gathering.peoplewithdifferentkindofinterests.net
Je link doet het niet :+

10-08-1999 - 10-08-2022, 23 jaar zion @ Tweakers.net
systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 28 juni 2002 14:13 schreef tazzman het volgende:
Nou ja, tis maar een voorbeeld hoor.. ik wilde niet meteen andere mensen uitsluiten.. wat scooters betreft, die mogen wat mij betreft ook wel ergens anders heen ;)
jup, de hk in :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cereal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-10 22:19
Ik ben van mening:

De vraag bestaat, en wie zijn jullie om daar niet aan te voldoen?

Gewoon op de frontpage een poll plaatsen wat iedereen er van vindt, en niet alleen wat wij als select groepje bepalen wat de overige 50.000 leden maar goed moeten vinden..

* Cereal vindt dat er wel een auto-forum mag komen, en niet zoals die tijdelijke fora, want die werken toch niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 28 juni 2002 14:32 schreef Jaymz het volgende:

[..]

Agreed :)

De huidige GC fora zijn er omdat GoT meer is dan seq. een techforum en hebben de functie om gewoon eens met elkaar te babbelen buiten de technische termen om. Maar om een voor een _specifiek_niet-bij-GoT-behorend-onderwerp een forum aan te maken...

* Jaymz zegt nee :)
En wat zeg je dan over Audio, Video & HiFi Forum?

Dat is ook niet specifiek computers. Er zal vast wel eens de vraag langs komen welke geluidskaart moet ik kopen. Maar het meerendeel gaat over de boxen die ze in de woonkamer willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Niet online
Op vrijdag 28 juni 2002 14:33 schreef zion het volgende:

[..]

Je link doet het niet :+
no kidding :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:18

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Op vrijdag 28 juni 2002 14:38 schreef Dave Schalk het volgende:
En wat zeg je dan over Audio, Video & HiFi Forum?

Dat is ook niet specifiek computers. Er zal vast wel eens de vraag langs komen welke geluidskaart moet ik kopen. Maar het meerendeel gaat over de boxen die ze in de woonkamer willen.
Toch ligt dat altijd nog dichter bij PCs enzo dan auto's.

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-09 09:41
Sorry hoor maar deze discussie is al zo _vaak_ gevoerd dat ik het nut niet inzie van een nieuwe discussie.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.