Welke stekkers van de voeding op ASUS P4B533?

Pagina: 1
Acties:

• beatle
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-09-2022
ik heb de grote die op leke mobo gata erop gedaan en hoorde dat er meer op moesten ? wie weet dit en kan mij verder helpen... in combo met p4 1,8 btw...

Verwijderd

Op vrijdag 28 juni 2002 12:50 schreef beatle het volgende:
ik heb de grote die op leke mobo gata erop gedaan en hoorde dat er meer op moesten ? wie weet dit en kan mij verder helpen... in combo met p4 1,8 btw...
Heb geen zin om effe op specs van je MoBo te googlen, maar ivm je p4: 't 4-delige vierkante stekkertje met 2 gele en 2 zwarte draden eraan (jawel de ATX2.03 +12V Power Connector :) ).

Zit ie niet aan je voeding: pech, nieuwe kopen ;)

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-08 07:58

peeweeherman

energieleverend.nl

Op vrijdag 28 juni 2002 13:00 schreef Happy_On_MDMA het volgende:

[..]

Heb geen zin om effe op specs van je MoBo te googlen, maar ivm je p4: 't 4-delige vierkante stekkertje met 2 gele en 2 zwarte draden eraan (jawel de ATX2.03 +12V Power Connector :) ).

Zit ie niet aan je voeding: pech, nieuwe kopen ;)
Niet waar, asus heeft easy plug, dit betekent dat er een normale 12V (zoals cd-rom) kan worden aangesloten

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

• beatle
thnx, vierkante zit erin... eazy er ook in doen of andere alleen voldoende ?

trouwens nog een probleem met uitvallen van mijn computer waar hierin meer te vinden is... het gebeurt meestal, najah eigenlijk alleen maar, met internet explorer op sommige pages, en sommige lui dachten dat dat een voeding probleem was, maar dat zal het dan niet zijn ?

dit topic btw: [topic=536130/1/25]

• BiLLY_daKid
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:05
Ik heb dat gehad met Flash! Dat was echt klote..

Zo gauw ik met mijn p3-500 op een Flash pagina terecht kwam, floepte mijn PC zo maar uit. Schakelaar op de achterkant om zetten, effe wachten, weer omzetten en opstarten maar weer. Hoogst irritant.
Opgelost door Flash te deinstallen (in veilige modus) en opnieuw te installeren.

Ik kwam erachter door te surfen naar joecartoon.com (floep, uit).

• beatle
juist, dat is mijn probleem... maar hoe kan dat nou ineens ? en wat kan het zijn, het mag toch niet zo zijn dat je computer uitvalt als je flash probeert te bekijken.

ik had dit op mijn vorige configuratie ook, dus dacht eerst al dat mijn mobo defect was of iets dergelijks.

maar ik heb nu alles fris erop staan, dus wat vaag dat ik dat nu weer heb dan... :?

ik had het probleem ook zonder flash erop te hebben staan trouwens... ;(

ik ga het in ieder geval opnieuw erop zetten...

Verwijderd

hmm ik heb dit moedrbord ook.
ik kan geen usb 2.0 drivers vinde voor ME.
alleen voor xp en 2000.
en op de moederbord cd staan ze niet.
:?

Verwijderd

Op vrijdag 28 juni 2002 17:26 schreef beatle het volgende:
juist, dat is mijn probleem... maar hoe kan dat nou ineens ? en wat kan het zijn, het mag toch niet zo zijn dat je computer uitvalt als je flash probeert te bekijken.
Dit is een "bekende" bug in de vorige versie van de Flash-player, gewoon updaten naar de nieuwste versie.

• beatle
mmmz, werkte niet dat updaten... nu geformateerd, flash 5.0 erop gezet inclusief player en werkt nu de afgelopen 24 uur goed, zonder uitvallen...

drivers voor usb 2.0 kennik niet vinden ook, waar zijn ze te vinden voor xp pro ?

Verwijderd

Op woensdag 03 juli 2002 13:44 schreef beatle het volgende:
mmmz, werkte niet dat updaten...
Zoeken naar flash.ocx en dit bestand verwijderen, daarna lukt het updaten wel.

USB2.0 drivers zijn te krijgen via Windows Update

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:28
USB 2.0 drivers van MS zijn er op dit moment toch alleen voor XP ? W2K wordt nog aan gewerkt, voor W9x zullen deze waarschijnlijk nooit komen. :?
Pagina: 1