Essent @ home ...?

Pagina: 1
Acties:

• koelkast
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Ik wil graag internetten met Essent@home in Roden. Nou is het zo dat het huis waar ik naar toe ga verhuizen nog totaal geen kabelaansluiting is (huis staat 100 meter van huizen af die WEL kabel hebben). Nou belde ik de Essent@home klantenservice en die vertelden mij dat er voor internet aparte kabels worden aangelegd. Is dit waar? Volgens mij niet namelijk!

Verwijderd

jawel, klopt wel... :(

• koelkast
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Maar wordt het wel gedaan dat ze een kabel gaan trekken naar een huis dat nog geen kabel heeft, als dat huis 100 meter vanaf huizen staan die wel kabel hebbeN?

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08-2025
Nou.. bij mij hebben ze geen aparte kabel (buitenshuis) aangelegd, hoor. De gemeente is wel ooit 'geglasvezeld', maar da's niet specifiek voor internet.

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Verwijderd

M'n maat vertelde me dat ze ook glasvezel door de riolering kunnen trekken om afgelegen huizen op het Internet te krijgen.

PaCKo

• te(X)en
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-10-2024

te(X)en

plons...

dat door de riolering is een proef in Amsterdam, ik denk niet dat ze dat al op andere plaatsen toepassen.

• Hubert
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11:38

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

Je moet eerst tv kabel hebben anders kun je geen internet krijgen via de kabel.
al het verkeer gaat via de tv kabel en nie via een aparte kabel.

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

Verwijderd

Doe mij ook een Ranja :)

• Hubert

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

Lekker doe mij maar een cola :)

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

Verwijderd

En het netwerk in je woonplaats (het kabel netwerk dus) moet ook geschikt zijn voor internet@de_kabel... dus als er kabel ligt betekend dat niet automatisch dat je kan inetten ;)

• Hubert

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 14 oktober 2000 11:30 schreef broodrooster2 het volgende:
En het netwerk in je woonplaats (het kabel netwerk dus) moet ook geschikt zijn voor internet@de_kabel... dus als er kabel ligt betekend dat niet automatisch dat je kan inetten ;)[/quote]Er van uit gaan dat ie dus ergens woont waar @home zit :)

Pagina: 1