Toon posts:

newby 4 domme vragen over router onderandere

Pagina: 1
Acties:
  • 59 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
haai

ik heb een netwerk met een router gemaakt ben een flinke amateur maar het werkt wonder boven wonder

1: nou werkt alles goed enkelt via msn beelden (webcam) of geluid delen lukt voor geen meter ,ik draai op win XP
andere gebruikers ook ,hulp op afstand werkt weer wel
en de firewall van me router en netwerkkaarten staan allemaal uit

waar ken ik het beste zoeken

2: = er een mogelukheid dat iemand me helpt via me pc hacken of hulp op afstand om probleem 1 te vinden

3: = er een goed boek of ander medium waar ik goede uitleg over werken met netwerken ken lezen/leren

4: wat = een residentalgateway (dit verschijnt op me laptop die ik met een crosslink op 1 van de pc's heb aangesloten

veel vragen van een beginner maja

>:) Mikey MIKE 8-)

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Op vrijdag 28 juni 2002 11:58 schreef masjoke het volgende:
haai

ik heb een netwerk met een router gemaakt ben een flinke amateur maar het werkt wonder boven wonder

1: nou werkt alles goed enkelt via msn beelden (webcam) of geluid delen lukt voor geen meter ,ik draai op win XP
andere gebruikers ook ,hulp op afstand werkt weer wel
en de firewall van me router en netwerkkaarten staan allemaal uit

waar ken ik het beste zoeken

2: = er een mogelukheid dat iemand me helpt via me pc hacken of hulp op afstand om probleem 1 te vinden

3: = er een goed boek of ander medium waar ik goede uitleg over werken met netwerken ken lezen/leren

4: wat = een residentalgateway (dit verschijnt op me laptop die ik met een crosslink op 1 van de pc's heb aangesloten

veel vragen van een beginner maja

>:) Mikey MIKE 8-)
1. Dit is NIET mogelijk
2. heeft dus geen zin
3. internet natuurlijk, begin eens ind e FAQ te kijken voor info en links.
4. kweenie, sorry

• the-hell
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-08 15:51
[b]Op vrijdag 28 juni 2002 11:58 schreef masjoke 4: wat = een residentalgateway (dit verschijnt op me laptop die ik met een crosslink op 1 van de pc's heb aangesloten
is dat niet gewoon dat je internet deelt?

Verwijderd

Topicstarter
1 was ik vergeten te vermelden dat ik met netmeeting wel een webcam verbinding gehad heb maar het beeld was zeer screwdup komt dit door het switch gedeelte van me router??

2 = al eens gelukt dus ken vraag = alleen = iemand bereid tot

3 faq al gelezen en = ni veel nieuws onder de zon

4 tja ok geeft aan dat er een netwerk = maar ik ken het as ikoontje/snelkoppeling neerzette maaar doet verder nix of ken er ook weinig mee rechtermuisknop geeft alleen aanroepen en eigenschappen die die niet heeft

Mikey MIKE

Verwijderd

Topicstarter
:? oeps verkeerde faq gelezen *D

Mikey MIKE

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:42

Predator

Suffers from split brain

1) [search=msn geluid] [search=mns NAT] [search=msn achter router] ...
2) jouw pc hacken :?
3) www.google.com
4) [search=residential gateway]
Ook eens lezen aub: Begroeting onder posts & replies

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.