Toon posts:

stock management programma

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben al een tijdje op zoek naar een mooi programma om mijn stockfoto's en -afbeelding op een ordelijke manier te beheren.

dus dan denk ik aan zoek functies om te zoeken op grootte, steekwoorden enzo, er moet dus ook een mogelijkheid zijn om commentaar toe te voegen aan een plaatje.

ook handig is en toevoegfunctie die de hele boel ordelijk in een directorystructuur wegstopt en meteen vraagt om een beschrijving van een plaatje.

Ik vraag me af of zoiets bestaat, heb tot dusver niets bevredigends gevonden.
andere vraag: hoe managen jullie je verzamelingen?

natuurlijk is een en ander zelf te proggen en ik heb daar ook al eens over zitten denken (database icm programma/script), maar als iets al bestaat hoef je natuurlijk niet opnieuw het wiel uit te vinden

Verwijderd

Topicstarter
schopje? heeft niemand problemen z'n stock te ordenen

hoe delen mensen hier de boel in? op resolutie sorteren in mapjes? op onderwerp sorteren? hoe?

• Hangloozz
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 13-07 17:24

Hangloozz

{ @$%&# }

ehm, ik deel m'n stock niet in, dat heeft de fabrikant (Corel) al gedaan :{

Nou moet ik zeggen dat ik de laatste tijd wel steeds meer zelf stock schiet met m'n digi en dat moet tzt ook opgeborgen worden dus ik loop d'r een keer tegenaan.

Als webdevver zal ik dan eerder een customfit PHP/MySQL-based dingetje bouwen dan een ellenlange zoektocht doen over het web naar een tooletje dat of net te kort schiet of te overdone is voor dit doeleinde...

Heb je al gezocht in de GoT DB? er zijn vaker topics over geweest nl.

www.jurgroessen.nl

• The Source
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:47
Zijn verschillende proggies voor zie o.a. http://www.extensis.com/portfolio/

• IschaGast
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 25-11-2025
Volgens mij kan je het net zo goed zelf ordenen inplaats van zo'n proggie. Als je gewoon goede namen geeft aan je mapjes en aan je foto's zodat alles voorjezelf helemaal duidelijk is heb je zo'n proggie niet nodig.