Vraagje: ondersteuning draadloze muis.

Pagina: 1
Acties:

• DGTL_Magician
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-06 14:36

DGTL_Magician

Kijkt regelmatig vooruit

Topicstarter
Ik kan heel goedkoop een draadloze muis van Trust krijgen, alleen ik draai geen Windows meer, alleen Linux, dus als het niet werkt dan heb ik er niet zoveel aan.
Dus mijn vraag is: worden draadloze muizen goed ondersteund onder Mandrake 8.2 ? Heeft iemand er ervaring mee?

Blog | aaZoo - (Wireless) Networking, Security, DDoS Mitigatie, Virtualisatie en Storage

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-01 09:52

DeX

Draadloos is toch ook gewoon PS/2?
In windows zijn er ook geen specifieke drivers voor.. Voor logitech IIG niet..

• DGTL_Magician

DGTL_Magician

Kijkt regelmatig vooruit

Topicstarter
ok, dan is het goed. Het is een ps/2 jah.

Blog | aaZoo - (Wireless) Networking, Security, DDoS Mitigatie, Virtualisatie en Storage

Verwijderd

het mag niet uitmaken of het draadloos is of niet... de poort is hetzelfde, en voor linux/windows of welk os dan ook is de werking niet anders dan een muis met draadje...

• DGTL_Magician

DGTL_Magician

Kijkt regelmatig vooruit

Topicstarter
En inderdaad. Het werkt perfect onder Linux.
Een lekkere draadloze scrollmuis, ik kan het iedereen aanbevelen! (Weet overigens iemand waarom in Mozilla altijd de cursor weg is in dit reply vakje? Bloedirritant!)

Verwijderd

de cursor in een textbox kun je terughalen door even op <up> en <dn> te drukken... deze nare 'bijwerking' heeft volgens mij te maken met het feit dat mozilla gebruik maakt van de gecko rendering engine. sinds netscape 7.0 heeft de netscape browser daar namelijk ook last van (en deze is ook gebaseerd op de gecko rendering engine)... dit weet ik overigens niet zeker...

;)

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 00:58
Heb hier ook een Trust scrollmuis, werkt gewoon perfect. Heb em alleen een beetje moeten modden, want na bijna 2 jaar heeft de linkermuisknop het begeven. ff tweaken met een soldeerbout en hij doet het weer :)
Pagina: 1