ATI Rage 8mb AGP + Voodoo 2 12 mb kan dat?

Pagina: 1
Acties:
  • 127 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeWaanzin
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-09 16:32

DeWaanzin

Ja dat zeggen ze allemaal

Topicstarter
Ik heb een 8mb agp ATI Rage en een 12 mb Voodoo 2 in mijn kastje zitten (AMD-K6 450). Dit is allemaal wat ondermaats, maar voor mij voldoende (voorlopig). Kan deze combo. wel?? Ik heb zelf het idee dat alles niet helemaal lekker werkt. Demo van THS-2 loopt bijv. regelmatig vast. Verlicht deze dolende ziel aub.

XBL: theArthurrrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarschijnlijk gebruik je al speciale athlon voodoo drivers, want mijn duron liep helemaal niet!! Zo niet zal het daaraan kunnen liggen...zijn te vinden op een 3DFX.com forum..iets met geocity drivers.

Probeer via Ibazar eenzelfde voodoo erbij te krijgen, zelfde merk en aantal MBs. Kost waarschijnlijk F75,- en het geeft een gigantische verbetering in beeldkwaliteit, alles op "high" in 1024x768 bv...succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeWaanzin
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-09 16:32

DeWaanzin

Ja dat zeggen ze allemaal

Topicstarter
Ik heb jammer genoeg geen ruimte op m'n mobo. voor een tweede voodoo2 (zou tegen m'n cooler aan zitten). Is het mogelijk dat m'n agp kaart de voodookaart in de weg zit (of andersom)

XBL: theArthurrrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je een AGP kaart heb kan je het beste je voodoo2kaarten je AGPkaartje verkopen. met dat geld kan je dan een leuke Riva TNT2 32 mb of een Gforce kopen... dat is nog een stuk sneller ook.
En je hebt nog een pci slot over ook .. :)

succes