Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Telefoon tarieven / Internet

Pagina: 1
Acties:

• Sahi_NL
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:30
Het moet niet gekker worden: nu verhoogt de KPN (met toestemming van opta) alweer de telefoon tarieven.. waar gaat dit heen?? Ik wil breedband |:( |:(

Quote Nu.nl:

KPN mag telefoontarief verhogen

Uitgegeven: 27-6-2002 18:17

DEN HAAG - Telecomtoezichthouder Opta heeft bepaald dat KPN de telefoontarieven met ingang van 1 juli met maximaal het inflatiepercentage mag verhogen. Of de tarieven stijgen, hangt af van de concurrentie die KPN ondervindt op de markt. Dat maakte Opta donderdag bekend.

Opta is tot de maatregel overgegaan omdat KPN veel barrières voor concurrentie heeft weggenomen. Met name de mogelijkheden om op lokaal niveau te concurreren zijn sterk verbeterd. Zo is het stuk makkelijker voor concurrenten om op het netwerk van KPN te komen.

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Op vrijdag 28 juni 2002 09:50 schreef Sahi_NL het volgende:
inflatiepercentage
Dit zal echt niet veel zijn hoor.

Zal max 2 tot 4% zijn.

En dat gebeurt ook met je brood en je stukkie vlees, ik snap dat je je er druk om maakt dat het wéér kpn is. Helaas zijn dit soort dingen onvoorkoombaar.

• Sahi_NL
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:30
Het is gewoon erg irritant.. de telefoon tarieven (vast net/gsm) zijn gewoon belachelijk hoog in NL. Nou ben ik ook wel een grootverbruiker, omdat ik nog geen breedband internet heb (kan hebben)...

Maar deze verhoging zou de concurrentie positie verbeteren.. Dus one-tel enz.. worden (in verhouding) goedkoper.. alleen jammer dat ik bijna alles lokaal bel, dus aan een One-tel of Tele2 heb ik niets (dan ben ik veeeel duurder uit). :(