Toon posts:

laptop werkt niet?

Pagina: 1
Acties:
  • 85 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik heb hier een Toshiba Sattelite Pro 6100 staan waarvan alleen het oranje lampje knippert, hij gaat niet aan, hij doet nix.. heb accu al uitgehaald en zo geprobeerd doet ook nix en ook toshiba gebeld en die zeiden moet je bios update uitvoeren, die mensen snappen t dus neit want die laptop start helemaal niet op dus... weet iemand iets, anders meld ik m gewoon aan bij toshiba.. maar hoop dat iemand een oplossing weet

Verwijderd

geeft 'ie piepjes?

Verwijderd

Topicstarter
nope gaat niet aan ook
gebeurt geen ene ****

• Snipisnap
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-12-2025
Welk lampje knippert oranje? Die van de accu of het snoer?

"It certainly appears so..."

Verwijderd

Topicstarter
accu

• Snipisnap
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-12-2025
Sorry, heb lopen slapen...
Als je em nog niet teruggestuurd heb...
In de handleiding staat:
"Main battery light flashes amber when you are running on battery power and the battery charge is running low."
Misschien is er dus iets mis met de accu...
Probeer een andere accu/voeding (bijv. bij een "toshiba service point"). Mocht ie het nog niet doen, ben je meteen op de juiste plek om hem te laten repareren...
Ik heb iets soortgelijks gehad bij een TECRA 8000, daarbij moest het moederbord en de harde schijf vervangen worden.
Dus het kan "wat" geld gaan kosten. Ik hoop dat je nog garantie hebt :)

"It certainly appears so..."

Verwijderd

kutttzooi ik zit dus nu precies met hetzelfde probleem ik heb vandaag nieuwe laptop gekocht toshiba satellite pro 2100 ik d8 pak ff me laptop maar hij doet dus nikss he brand alleen oranje lampje wat moet ik nu doen ik heb 3 jaar garantie ??? ik ga der denk ik maar mee terug

Verwijderd

ik probeer de 1e keer altijd in de winkel uit te testen, ja ook als het webwinkel is...(bij afhalen).
T'spul is te duur voor zulke geintjes en toestanden....

Verwijderd

jah ik heb net ff in de handleiding zitte lezen maja aangezien daar ik dus niet egt zin in had want j wil zoow snell mogelijk die laptop aan doen bij de aankoop van zown ding het bleek dus dat de accu gwoon helemaal leeg was maja ik ben hem nu aant opladen maja dat gaat wel ff wat uurtjes duren voordat ie helemaal weeer opgeladen is dus ik denk dak er ook nie voor terug hoef te gaan laten we het hopen

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-05 18:21
Verwijderd schreef op 08 March 2003 @ 02:07:
jah ik heb net ff in de handleiding zitte lezen maja aangezien daar ik dus niet egt zin in had want j wil zoow snell mogelijk die laptop aan doen bij de aankoop van zown ding het bleek dus dat de accu gwoon helemaal leeg was maja ik ben hem nu aant opladen maja dat gaat wel ff wat uurtjes duren voordat ie helemaal weeer opgeladen is dus ik denk dak er ook nie voor terug hoef te gaan laten we het hopen
oplaadbare batterijen/accu's worden altijd leeg geleverd, dat had je kunnen weten :)

Verwijderd

een Asus L3800C werkt gewoon met een lege battery meteen aan de lader... Vreemd dat een Toshiba dat niet doet..

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14:34

SkyStreaker

Move on up!

Fijn voor je Asus L3800C hoor, dat deed mijn laptop uit koeloewakkiekwakkwak ook wel. Hier hebben ze niks aan ;)

Het zou best kunnen dat er een weerstandje aan gort is. Ja dan heb je een probleem.
Als je hem probeert aan te zetten, hoor je de fan dan ook? Je kan (!! op eigen RISICO !!) het toetsenbordje even los halen (dit moet je doen als je wil updaten bijv. ;)) en zien of je iets uit het bijzonders ziet. Zit ook alles wel heel goed vast? Ik heb met mijn laptop nog gehad dat ie helemaal niks deed omdat de HDD-kabel gek genoeg een beetje loszat, raar maar waar. Check of alles goed zit.

(DIT IS WEL EEN BEHOORLIJK OUD TOPIC HE? :P - JUNI 2002 TS - lol)

[ Voor 6% gewijzigd door SkyStreaker op 08-03-2003 08:15 ]

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:35

LopeZ

Too much is never enough

/oud
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.