stem hier op ut volgende Project !!

Pagina: 1
Acties:

• weedty435
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17-01 10:17

weedty435

.-=WOT UnDeRgRoUnD MeMbEr=-.

Topicstarter
Check hiero:
gathering.tweakers.net/showtopic/53676
Als je wilt weten waar het over gaat..
Ik zelf ben wel voor dat OGR aangezien TA hier ook aan mee doet kunnen we mooi opnieuw beginnen met ze te dissen!! >:)

edit:
blok haakjuh vergeten!

I'm busy with my new shell replacement login script, and it's almost foolproof: Yes means No and No means Yes. Delete all files [Y]?

• MOL
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-11-2021

MOL

Eet je wel goed?

Ik heb de clients van verschillende andere projecten bekeken:

- Of het is een screensaver (een heleboel idle tijd gaat dus verloren).
- Of het is totaal nutteloos.
- Of de client is superslecht gecoded.

Distributed.net heeft de enigste client die goed werkt en RC5 is ook nog zinvol. Het volgende project waaraan ik ga mee doen, zal eerst wel OGR zijn. Als Distributed.Net later met wat anders kom join ik dat. Want OGR is helemaal niet zinvol IMHO .

Iets in de medische sfeer van (DNA onderzoek o.i.d.)lijkt me wel leuk.

• weedty435

weedty435

Topicstarter
jah,zit wel iets in..
maareuh het voordeel van OGR is dat je dus dezelfde client kan blijven houden...
maarja ik zie dus ook niet het nut er van in!:(

iets met de wetenschap is ook wel relax, dan heb je temminste nog een duidelijk doel...:)

I'm busy with my new shell replacement login script, and it's almost foolproof: Yes means No and No means Yes. Delete all files [Y]?

• Onno
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
DPC doet naast RC5 ook al mee aan OGR en (op beperkte schaal) Gamma Flux. Met die twee zal dus gewoon verder gegaan worden na RC5 lijkt mij zo...<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Want OGR is helemaal niet zinvol IMHO .[/quote]OGR is zinvoller dan RC5. Is geen kwestie van vinden, dat is een feit. RC5 heeft geen enkel wetenschappelijk belang, OGR wel.<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>OGR's have many applications including sensor placements for X-ray crystallography and radio astronomy. Golomb rulers can also play a significant role in combinatorics, coding theory and communications[/quote]...of als je het liever in het Nederlands leest: :)<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>OGR's hebben veel toepassingsmogelijkheden waaronder sensorplaatsing voor Rontgen crystallografie en radio astronomie. Golomb Rulers kunnen ook een significante rol spelen in de combinatiekunde, de coderingstheorie en de communicatie.[/quote]

• weedty435

weedty435

Topicstarter
euh...keej...maareuh onno jij gaat dus voor OGR?
maareuh welke projecten zijn er eigenlijk allemaal nog meer?
gamma-flux ken ik ook niej... (kan ff iemand de url de pasen?)

• B-Force
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:43
Gamma-fluX is wel geinig en OGR kunnen we idd ook iets meedoen. Iig iets waarin we TA kunnen inhalen :)

• Onno
  • Niet online
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>euh...keej...maareuh onno jij gaat dus voor OGR?[/quote]Als RC5 afgelopen is, ja.<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>gamma-flux ken ik ook niej... (kan ff iemand de url de pasen?)[/quote]www.dcypher.net/projects.shtml

Lees ik trouwens iets leuks... DCypher.net deed ook mee aan CSC...<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Unfortunately, distributed.net decided to participate as well after we launched and found the key when we had searched roughly 12% of the keyspace.[/quote]>:)

• LuCarD
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

LuCarD

Certified BUFH

Ik heb even bij Gamma Flux gekeken... maar de stats zijn daar down :(

Hoe zien die stats er uit?
En heeft DPC al een team?

Programmer - an organism that turns coffee into software.

Verwijderd

denk dat [DPC] Fabo Systems maar OGR gaat doen als RC5-64 afgelopen is

• weedty435

weedty435

Topicstarter
/me denkt dat hij hier toch nog een even met TheWizz een hartig woordje gaat overleggen wat Fabosystems gaat doen ;)

• weedty435

weedty435

Topicstarter
Maareuh guys ik zou het toch wel tof vinden als iedereen hetzelfde project zou gaan doen! want dan pas hebben we genoeg slag kracht om eerste van de wereld te worden en anders krijg je overal van die clubjes die dat en dat project doet en dan staat de DPC wel overal in maar dan met "lage" stats en dat is volgens mij nou ook weer niet de bedoeling of zeg ik nou iets verkeerd? wat vinden jullie?

• Mobster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

Voordeel van OGR is, dat je inderdaad dezelfde client kan blijven gebruiken. Scheelt een hoop werk. Aan de andere kant moet je alsnog alle ini-files aanpassen :(

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

Verwijderd

Je kunt wel gaan beslissen cq gaan discussieren wat we straks gaan doen, maar het project duurt statistisch gezien nog langer dan de tijd dat de meeste leden van DPC al reeds meedoen aan RC5.

Verwijderd

Inderdaad laten we eerst afwachten hoe het met rc5 gaat. Het is tenslotte nog steeds niet afgelopen en zou zelfs nog een paar jaar kunnen duren :)

Verwijderd

Als iemand nog ene project zoekt:
- Distributed.net
- United Devices
- Distributed Science
- DCypher.net
- Parabon
- Seti At Home
- Entropia
- Popular Power
- Applied MetaComputing

Sommige zijn bedrijven die met een proef gestart zijn en later doorgaan op betaalde projecten.

Verwijderd

Is OGR eigenlijk een eindig project?
of worden er gewoon steeds hogere machten gevonden?
Ik vind het nl wel leuk om hierna eens is van kortere termijn te doen
Jeweetwel: fff alle honderdduizend ;) PC's van DPC op dat ene projectje zetten en dat in een paar weken op te rollen :+

• DJ
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:27

DJ

In feite is RC5 ook geen eindig project :)

Na RC5-64 komt gewoon RC5-72 :)

Is hetzelfde als met OGR. OGR-24 is al klaar (toch ?) en ze zijn nu bezig met OGR-25, hierna zal het wel OGR-26 worden, etc.

DJ

Als er geen Religie's zouden zijn, dan waren we allemaal gewoon mensen geweest

• Opvolger
  • Laatst online: 06-04 11:17

Opvolger

Tjaa lalalala ole ole

als rc5-72 er komt ga ikke dat doen :)
maar anders ff OGR :) tot er weer rc5 is komt er geen rc5 meer dan maar op OGR blijven teren....
blij rc5 beter vinden :)

By ikke geschrijft

• Onno
  • Niet online
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>In feite is RC5 ook geen eindig project :)

Na RC5-64 komt gewoon RC5-72 :)[/quote]RC5 is wel een eindig project, na RC5-72, 80, 88, 96, 104, 112, 120 en 128 is het namelijk gewoon keihard afgelopen. :)

Verwijderd

*Phoe!*
Hoe lang zouden we over RC5-128 doen met de huidige capaciteit? (groei inbegrepen)
Pagina: 1