I'm busy with my new shell replacement login script, and it's almost foolproof: Yes means No and No means Yes. Delete all files [Y]?
- Of het is een screensaver (een heleboel idle tijd gaat dus verloren).
- Of het is totaal nutteloos.
- Of de client is superslecht gecoded.
Distributed.net heeft de enigste client die goed werkt en RC5 is ook nog zinvol. Het volgende project waaraan ik ga mee doen, zal eerst wel OGR zijn. Als Distributed.Net later met wat anders kom join ik dat. Want OGR is helemaal niet zinvol IMHO .
Iets in de medische sfeer van (DNA onderzoek o.i.d.)lijkt me wel leuk.
maareuh het voordeel van OGR is dat je dus dezelfde client kan blijven houden...
maarja ik zie dus ook niet het nut er van in!:(
iets met de wetenschap is ook wel relax, dan heb je temminste nog een duidelijk doel...:)
I'm busy with my new shell replacement login script, and it's almost foolproof: Yes means No and No means Yes. Delete all files [Y]?
maareuh welke projecten zijn er eigenlijk allemaal nog meer?
gamma-flux ken ik ook niej... (kan ff iemand de url de pasen?)
Lees ik trouwens iets leuks... DCypher.net deed ook mee aan CSC...<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Unfortunately, distributed.net decided to participate as well after we launched and found the key when we had searched roughly 12% of the keyspace.[/quote]>:)
Hoe zien die stats er uit?
En heeft DPC al een team?
Programmer - an organism that turns coffee into software.
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
- Distributed.net
- United Devices
- Distributed Science
- DCypher.net
- Parabon
- Seti At Home
- Entropia
- Popular Power
- Applied MetaComputing
Sommige zijn bedrijven die met een proef gestart zijn en later doorgaan op betaalde projecten.
Verwijderd
of worden er gewoon steeds hogere machten gevonden?
Ik vind het nl wel leuk om hierna eens is van kortere termijn te doen
Jeweetwel: fff alle honderdduizend
Na RC5-64 komt gewoon RC5-72
Is hetzelfde als met OGR. OGR-24 is al klaar (toch ?) en ze zijn nu bezig met OGR-25, hierna zal het wel OGR-26 worden, etc.
DJ
Als er geen Religie's zouden zijn, dan waren we allemaal gewoon mensen geweest
maar anders ff OGR
blij rc5 beter vinden
By ikke geschrijft
Na RC5-64 komt gewoon RC5-72 :)[/quote]RC5 is wel een eindig project, na RC5-72, 80, 88, 96, 104, 112, 120 en 128 is het namelijk gewoon keihard afgelopen.
Verwijderd
Hoe lang zouden we over RC5-128 doen met de huidige capaciteit? (groei inbegrepen)