5800X3D | 4090 TUF | 32 GB 3600 CL14
Verwijderd
Verwijderd
same here.. vandaar dat ik nu geen CS meer speelOp vrijdag 28 juni 2002 09:41 schreef TeslaMaster het volgende:
Counter-Strike (alhoewel dat afneemt naarmate het versienummer van Counter-Strike stijgt
Verwijderd
Omdat de hogere versies sucken. Hoe langer ze er aan prutsen hoe slechter het word. Maaaaaar, nu is er CS Classic. Jammer alleen dat daar nog geen beveiliging op zit en dat het dus nog stikt van de cheaters.Op vrijdag 28 juni 2002 09:46 schreef ef_gamer het volgende:
Waarom download je dan geen nieuwe versie?
Uurtje per week
<leeg>
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
Verwijderd
Ofcos heb ik kabel. Anders zou het wel een beetje te duur worden.Op vrijdag 28 juni 2002 09:56 schreef ef_gamer het volgende:
Hebben jullie kabel ofzo of hebben jullie teveel geld?
"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"
Recept van de dag: Mosselen - Uien - Peterselie - Wortel - 2 Tenen Knoflook - En vlak voor het op tafel zetten veel, maar dan ook echt veel 'Nee, echt veel' BIERRRRR!!!
Coffee isn't a matter of life and death. It's far more important than that.
Een keer heb je hem toch uitgespeeld en wil je iets nieuws in hetzelfde spelOp vrijdag 28 juni 2002 10:03 schreef udenjpg het volgende:
Nooit, ik vind MP games snel monotoon worden. Geef mij maar een goede SP verhaallijn (BG2, Planescape, Max Payne, Mohaa, FF). Alhoewel ik NWN wel ga proberen.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Speel reeds 2 jaar UO (zo goed als dagelijks) en ben geaccepteerd voor "phase 7 stress test" van Earth and Beyond Beta, welke volgende week van start gaat
Verwijderd
Toen ik RTCW net had, heb ik em helemaal kapot gespeeld op internet. Nu doe ik het bijna nooit meer.
Daarnaast nog wat spellen wel gedaan maar niet echt veel. Ik vindt missiemodes meestal leuker
Het is net een flipperkast als ik mijn hoofd schud met die 2 hersencellen!!!!!
Nee hoor, als ik het uitgespeeld heb is het op naar de volgende gameOp vrijdag 28 juni 2002 10:10 schreef ef_gamer het volgende:
[..]
Een keer heb je hem toch uitgespeeld en wil je iets nieuws in hetzelfde spel.
Bij de meeste games ben ik er al op uitgekeken voordat ik het heb uitgespeeld. Ik begrijp echt niet hoe mensen jarenlang dezelfde game kunnen spelen (op Risk na).
Coffee isn't a matter of life and death. It's far more important than that.
Ik ook. Elke dag.Op vrijdag 28 juni 2002 10:58 schreef -Munkie- het volgende:
Quake3 ong. 3tot4 uuren ik heb kabel
Elke dag +/- 3 uur al een jaar lang.
Pointrelease 1.16j for Linux.
Ik speel alleen 1 v 1 Rail Only. En soms ff TDM of wat anders.
Quake 3 Rules!!!
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
Kabelfoon rulez, wij hebben echt een supersnelle verbinding en ik hoor alleen maar van andere mensen dat zij het ook fantastisch vinden.... ik zie dat je premium heb...ik heb een bandbreedte van 1536 Kbit en gaat echt snelOp vrijdag 28 juni 2002 10:03 schreef JeanLucPicard het volgende:
Erm, als kabelfoon het toelaat, CS zo'n 2 uur... voor de rest alleen maar singleplayer eigenlijk, omdat ik een ping van 1000 hebt, dankzij kabelfoon met hun 'breedband'.
ff antwoord op de vraag:
Soms Diablo 2, want dat is 1 v/d weinige spellen waar je nauwelijks gezeik heb met firewall ports enz (aangezien ik achter een dikke vette firewall zit
Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.
nee, kvinnet wel rot, maar kheb adsl op mn mac en niet op mn pc, dus dan gaat dat zo moeilijk, zo zonder inet online spelen.
Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
misschien wel interessant om een poll te maken.
reden: heb geen legale games en GEEN tijd
Don't argue with fools, they will bring you down to their level and beat you with experience.
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
Poll? Is dat moeilijk?Op vrijdag 28 juni 2002 12:15 schreef dread het volgende:
nooit eigelijk
misschien wel interessant om een poll te maken.
reden: heb geen legale games en GEEN tijd
Verwijderd
Huh?!!?!? Tering he, das wel erug veel... heb je geen school cq baan ofzo?Op vrijdag 28 juni 2002 12:24 schreef McFlipp het volgende:
5 - 7 uur per dag (in weekend meer). ik speel vaak Counterstrike, Diablo 2 en UT2003.
Ik speel bijna nooit online, alleen wel eens RA2, en volgende week dan WC3
Denk dat ik ong. 2u per werkdag en 7u per weekend met de comp aan et klooien ben (daar valt dus alles onder, niet alleen games)
Wat heeft je radeon met je ping te maken??Op vrijdag 28 juni 2002 11:54 schreef B-100 het volgende:
vroeger veel cs nu bijna nooit meer, komt ook door die ragping [xp+adsl+radeon]
Ik speel meestal 2-3 uur per dag als ik speel (niet elke dag dan). Nu Warcraft 3, vroeger vaak CS (alleen nieuwe versie suckt, wil ik van server wisselen, crasht CS
Ik heb natuurlijk ADSL, anders zou het niet te betalen zijn.
Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge
door-de-weeks: half uur tot een uur..
weekend: ongeveer 3uur
UT
heeeeeeel soms CS maar das al even geleden
dus...
Verwijderd
Straks maar eens kijken of de UT2003 demo ook leuk is, persoonlijk houd ik niet zo van UT, vind ik gewoon minder realistisch.
en ook zowiets (2 uurtjes) UT LMS per week...
tjah kheb 56k
multisync is gebanned dat was hard nodig :D
Verwijderd
WTF hebben xp adsl en een radeon met je ping te maken? Adsl zou juist goed voor je ping moeten zijn, bij mij iig. En een radeon heeft niet veel met je ping te maken volgens mij.Op vrijdag 28 juni 2002 11:54 schreef B-100 het volgende:
vroeger veel cs nu bijna nooit meer, komt ook door die ragping [xp+adsl+radeon]
Ik heb het precies hetzelfde en altijd ping van 20-50 in HL mods.
En ik speel zelf een of 4-5 per week DoD online. Dat ruled echt.
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Counter-Strike
Team Fortress Classic
Medal OF Honor: Allied Assault
Jedi Knight2: Jedi Outcast
Tony Hawk's Pro Skater 3
Van boven naar onder = meets gespeelde game
5/6 uur per dag, meer als me zus enzo er niet op willen
Misschien dat Ik Ra2 en Yuri's revenge maar weer eens ga installeren
off course heb ik kabel
[This space is for rent]
Verwijderd
Hoe vaak ik kan spelen: NIET omdat in dit verknaakte kutdorp nix anders dan casema basic mogelijk is.
Moet er dan ook niet aan denken dat ik tegen de tijd dat strax Battlefiel 1942 uit is ik GEEN normaal internet heb
en dan meestal Counterstrike
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Verwijderd
zonder radeon is de ping wel normaalOp vrijdag 28 juni 2002 13:39 schreef foxFX het volgende:
[..]
WTF hebben xp adsl en een radeon met je ping te maken? Adsl zou juist goed voor je ping moeten zijn, bij mij iig. En een radeon heeft niet veel met je ping te maken volgens mij.
Ik heb het precies hetzelfde en altijd ping van 20-50 in HL mods.
En ik speel zelf een of 4-5 per week DoD online. Dat ruled echt.
als ik stilsta is ie normaal(rond de 40) en als ik beweeg loopt is soms wel op naar de 500
heb hier al naar gezocht en geprobeerd maar niks helpt
Hoofdzakelijk WarCraft III, Renegade & StarCraft Brood War
ADSL
In ieder geval breedband, dure telefoonrekeningen heb ik 'gelukkig' al gehad
Q3 nog steeds
Hoezo verslaafd?
\_Specs_/
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
dat is nu weer 3 keer niks geworden.
the four wude:DAN;judge with a clear mind.GON;practice without neglect.JIE;don't show or use moves thoughtlessly.YI;don't hesitate to do the right thing
He who controls the Spice, controls the Universe.
Garmin Forerunner 245 | hardlopen ftw! | Voeg me toe op Gamin Connect of Strava
tips voor New York
The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.
Op vrijdag 28 juni 2002 17:32 schreef Bert-Jan het volgende:
uurtje of 4/5 RtCW per dag (kabel)en veel vrije tijd
Dikke 2 uur per dag.
w00t
Verwijderd
Verwijderd
Er zijn mijns inziens geen waardige opvolgers van nqctf dus begin ik er ook niet aan(spellen als q2,q3,cs,ut enz enz kunnen me niet boeien) verder is de behoefte in zijn algemeen afgenomen om uren lang op servers te raggen.
jammer... ik hoop op een quake 1 remake met de gameplay en alles erbij zodat iedereen het weer gaat spelen. "het is niet mooi meer" of "er zijn nieuwere spellen" hoor je nu vaak, maar die halen het er bij lange na niet bij
Wat voor verbinding heb jij dan?Op zaterdag 29 juni 2002 00:48 schreef Clyde het volgende:
Zeer sporadisch. Want ik heb namelijk een lag van hier tot Tokio.
Verwijderd
115 Kbit kabelverbinding.Op zaterdag 29 juni 2002 09:30 schreef ef_gamer het volgende:
[..]
Wat voor verbinding heb jij dan?
tampert, kriminalpolizei