Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

(cs) meerdere pc op zelfde server

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
na de search gebruikt te hebben kon ik het antwoord niet vinden.

in het ene topic werd gezegt dat het wel kon en in het andere kon het dan weer niet :?

ik heb mij een halflife pakket aangeschaft met 4 cd's. Halflife generation staat er op.
Nu heb ik dus een key maar als mijn broer ook cs wil spelen moet die dan dit pakket ook een keer kopen of niet.
de ene zegt dat het pakket dat ik hebt gekocht 2 keys bevat maar wat die 2de key is geen idee

iemand die me kan helpen ?

Verwijderd

2de key is dan een 2de code die je krijgt die je moet invoeren voordat je het spel voor de eerste keer gaat spelen. Volgens mij is het niet nodig, want mijn broertje en ik gebruiken ook dezelfde key en kunnen tegelijk spelen en ook in dezelfde server.

Verwijderd

Topicstarter
op het boekje van halflife generation staat rechts onderaan
key codes.
en daar staan precies 2 codes
een code volledig met cijfers (die gebruik ik)
en code met cijfers en letters door een( voor wat is deze code dan? is dit dan die zogenaamde 2de code)

Verwijderd

Dat weet ik niet. FF verder vragen.

Verwijderd

Je kunt dus de key die je voor halflife gebruikt ook gebruiken als key voor CS. Daardoor houd je key voor CS over voor een tweede computer. Als jij en je broertje allebij dezelfde key hebben kunnen jullie wel gewoon spelen, alleen niet opdezelfde server, tenminste dat kon bij ons niet.

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 28 juni 2002 09:46 schreef BRT het volgende:
Je kunt dus de key die je voor halflife gebruikt ook gebruiken als key voor CS. Daardoor houd je key voor CS over voor een tweede computer. Als jij en je broertje allebij dezelfde key hebben kunnen jullie wel gewoon spelen, alleen niet opdezelfde server, tenminste dat kon bij ons niet.
en de code met cijfers en letters door een is dan de 2de key??

want dan moet ik toch eens verder zoeken wnt ik heb het al eens geprobeerd deze key te gebruiken en toen ging het niet :(

Verwijderd

die 2e code is voor Opposing Force... > die werkt dus niet op half-life

Als je broer CS wil spelen... dan moet die ook half-life kopen.

(als jou broer die cdkey van jou gebruik, dan kun je niet tegelijk online gamen)

Verwijderd

Op vrijdag 28 juni 2002 09:52 schreef Metal-Kool4 het volgende:
(als jou broer die cdkey van jou gebruik, dan kun je niet tegelijk online gamen)
Jawel, alleen niet op dezelfde server. Tenminste dat was bij ons zo.

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-11 14:48
Op vrijdag 28 juni 2002 09:52 schreef Metal-Kool4 het volgende:
die 2e code is voor Opposing Force... > die werkt dus niet op half-life

Als je broer CS wil spelen... dan moet die ook half-life kopen.

omg zeg dan nix, die beide keys kun je allebei voor halflife gebruiken, het zijn ook gewoon halflife keys, luister niet naar die noknows hier

bij bovenstaande ga ik uit van 2 keys, 1 bij je opposing force CD en 1 bij je HL cd

• Frits Flits
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-11 00:31

Frits Flits

SOUND! Designer

Zet op de ene pc Counter-Strike
Zet op de andere pc Half-Life met de mod versie van CS

Dan moet ie het doen... hoop ik.

specs

Verwijderd

Wij hebben gewoon Half-Life geinstalleerd en toen de CS mod erover. En wij kunnen tegelijk op internet spelen en ook wel in dezelfde server. Dusssssssss.

• kieskes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 12:40
heb hier die set ook

die 2 codes die voorop het doosje staan, kun je BEIDE gebruiken in cs :)

je hebt dus 2 hl/cs codes

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11:30
Op vrijdag 28 juni 2002 09:55 schreef BRT het volgende:

[..]

Jawel, alleen niet op dezelfde server. Tenminste dat was bij ons zo.
T gaat via WON, dus niet op internet met 1 en dezelfde key , als die op dat moment gebruikt wordt.

• Kwistnix
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-11 22:48
De cdkey van Opposing Force kan je toch niet als WON key voor half-life gebruiken :?

• SouLmaN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-11 07:52
Op vrijdag 28 juni 2002 23:43 schreef FallenAngel666 het volgende:
De cdkey van Opposing Force kan je toch niet als WON key voor half-life gebruiken :?
Klopt, maar bij Half-Life Generations zit een key voor Half-Life zelf en een key voor CS bij die je dus allebei kunt gebruiken als je online wilt CSen.

Verwijderd

Vaag :? > hier niet

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-11 16:09
je hebt 2 hl/cs codes (cijfers) en 1 opfor code (letters+cijfers)

iig, ik wel bij mijn generations (zonder de blue shift)

• ThaHandy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-11 22:26

ThaHandy

Discovery Channel

zover ik weet:
1 HL key = max 4 gebruikers
1 kan de server joinen een 2e niet ( dan krijg je een "key in use" msg (dat is vanaf 1.3, in 1.1 kon het dus nog wel))

Verwijderd

Hier kunnen we dus lekker wel tegelijk online gamen met de laatste versie van CS. Waarom bij ons wel en bij de rest niet?

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-11 14:48
Op zaterdag 29 juni 2002 19:30 schreef MeisterHim het volgende:
Hier kunnen we dus lekker wel tegelijk online gamen met de laatste versie van CS. Waarom bij ons wel en bij de rest niet?
omg de vraag is al opgelost, ga nou niet doordrammen, want hij heeft ze antwoord al

Verwijderd

Als de vraag toch al is opgelost kan er net zogoed een slotje op. Bovendien hoef ik nu geen nieuw topic te openen en er zijn zat andere topic die verder gaan en niet meer met de originele vraag te maken hebben. Dussssssssssss.
Pagina: 1