je kunt beter over je fiets lullen, dan over je lul fietsen :X
gewoon bierkoelen die bak....
Als je dan ook nog een biertje eruit kan tappen is het helemaal cewl
Specs: Game/LANBak FTP/Gameserver Unix Server Visit http://www.gamesfm.nl
Verwijderd
Leuk idee, maar het draagt een te groot risico met zich mee!! (rijmen roeld
)
Dat bruine dopje bovenop wat je in moet douwen, kan nog wel eens voor het gaatje onderin gaan zitten! En oei oei oei wat gaat je cpu-tje dan lekker warm worden! En met je lippen boven op je vaatje dat dopje eruit proberen te zuigen lijkt me ook niet erg lukken!
Oeps, edit:
Dat dopke zal waarschijnlijk wel drijven natuurlijk
agh whatever
Dat bruine dopje bovenop wat je in moet douwen, kan nog wel eens voor het gaatje onderin gaan zitten! En oei oei oei wat gaat je cpu-tje dan lekker warm worden! En met je lippen boven op je vaatje dat dopje eruit proberen te zuigen lijkt me ook niet erg lukken!
Oeps, edit:
Dat dopke zal waarschijnlijk wel drijven natuurlijk
agh whatever
geen slecht idee. alleen is ie wat groot om in te bouwen. ik was aal aan het denken om een stuk van een regenpijp ofzo af te zagen en te erlijmen met afsluitdoppen
too fly for a white guy
ik heb njog geen pics van mijn res
maar het werkt iig perfect..
gewoon een curver bakje wat van zichzelf al water dicht is..
gaten inboren.. slang erin ramme.. afkitten.. klaar
evt deksel nog afkitten
maar het werkt iig perfect..
gewoon een curver bakje wat van zichzelf al water dicht is..
gaten inboren.. slang erin ramme.. afkitten.. klaar
evt deksel nog afkitten
Die bier ding is erg 1337 !
I served in a company of heroes.
er staat ook EXTERN, niet INTERN
je kunt beter over je fiets lullen, dan over je lul fietsen :X
Dit heb ik ook geprobeerd, maar dat ging dus niet werken.
Ik wilde mijn pomp in het reservoir hebben, dus had ik mooi het dekseltje eruit gesneden.
Nieuwe deksel gemaakt met gaten voor de slangen en de voedingsdraad van de pomp. Klaar is * C@SP . Mooi niet dus. Eerst maar eens even testen. Na een dag of 2 waren de roestplekken al duidelijk aanwezig. Zo'n blik roest echt onder je handen vandaan. Misschien lukt het als je zorgt dat het blik luchtdicht blijft en demi water met Water Wetter gebruikt. Anders haalt het nix uit.
"If you can't convince people with arguments, dazzle them with bullshit"
Met watercooling is het zoiezo al aan te raden om demiwater te gebruiken. Anders kun je wel eens rotzooi in je blokje krijgen. Op het inet zijn daar mooie plaatjes over te vindenOp zaterdag 29 juni 2002 16:34 schreef C@SP het volgende:
Misschien lukt het als je zorgt dat het blik luchtdicht blijft en demi water met Water Wetter gebruikt. Anders haalt het nix uit.
Verwijderd
Ook in demiwater zit er zuurstof dus kan het toch nog roesten eh!Op zaterdag 29 juni 2002 16:34 schreef C@SP het volgende:
Dit heb ik ook geprobeerd, maar dat ging dus niet werken.Ik wilde mijn pomp in het reservoir hebben, dus had ik mooi het dekseltje eruit gesneden.
Nieuwe deksel gemaakt met gaten voor de slangen en de voedingsdraad van de pomp. Klaar is * C@SP . Mooi niet dus. Eerst maar eens even testen. Na een dag of 2 waren de roestplekken al duidelijk aanwezig. Zo'n blik roest echt onder je handen vandaan. Misschien lukt het als je zorgt dat het blik luchtdicht blijft en demi water met Water Wetter gebruikt. Anders haalt het nix uit.
Ok dan vettt!!!!11 Wie opent een topic met een thermoskan als reservoir??!!111
My point being: niet echt nuttig verder dit topic.
My point being: niet echt nuttig verder dit topic.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()