Toon posts:

ISO-branden-probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hmm, ik had een iso gedownload van 804 mb (gaat er niet om wat erin zit ;))
Anyway, ik had grote cd`s gekocht (blijkt achteraf dat dat ook niet nodig is omdat je die cd`s kut over-burnen)
Als ik dit isootje ga branden met Nero/CDRwin/Fireburner dan kijkt hij er effe in, begint vervolgens niet te branden maar gaat iets met de hardeschijf lopen kloten :?
Gevolg: Hardeschijf is de heletijd in bezet en compie moet gereset worden...
Het lijkt net of hij die iso aan het uitpakken is ofzo, terwijl dat helemaal niet de bedoeling is...:?
Ik heb ook andere iso`s van rond de 800 mb die wel normaal aan het branden gaan, dus ik begrijp niet helemaal wat nou het probleem is met die anderen, terwijl hier nou niet extreem andere informatie inzit :D :?

Ow nog wat informatie:
Computer: Amd Thunderbird 1 ghz
Brander: 40x Lite- On (hijs nog niet over-geclocked :P)

Weet iemand wat hiero het probleem kan zijn :?

edit:
Hij brand dus nog niet als hij dit probleem vertoont...verneuk daarom ook geen cd`s

• Ronnie_T
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-02 23:08

Ronnie_T

Shangri-La

gokje, er staat een mpeg2 film op de cd?
ik kan me niet voorstellen dat CDRWIN hem niet kan branden op een 700(!)MB schijfje

Intel Forever. Specs. DKJJPQKU

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 28 juni 2002 00:50 schreef Ronnie_T het volgende:
gokje, er staat een mpeg2 film op de cd?
ik kan me niet voorstellen dat CDRWIN hem niet kan branden op een 700(!)MB schijfje
Hmm, ik heb zelfs 800 mb schijfjes gekocht, maar ze tonen allebei hetzelfde probleem...

• AdLentis
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 27-10-2025

AdLentis

Gadget Inspector

Euh... misschien is de iso kapot :? ;) Zo betrouwbaar is internet nou ook weer nie!

Ik ben tenminste niet altijd hypocriet!

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 28 juni 2002 00:57 schreef AdLentis het volgende:
Euh... misschien is de iso kapot :? ;)
hehe, nah, hij doet het bij meerdere iso`s
Maarjah, dan pak je hem met isobuster uit en dan kun je die file niet branden omdat hij te groot is :?
Echt wierde zooi :)
Maar het moet dus direct uit die iso komen wil het werken..

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-03 15:08
als je hem eerst nou ff met deamtool mount of uitpak zoals iemand anders zegt.
dat is de beste manier om te testen...
als hij het dan goed doet, en goed installed, moet je het ook gewoon goed kunnen branden :)

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 28 juni 2002 01:50 schreef vinkie het volgende:
als je hem eerst nou ff met deamtool mount of uitpak zoals iemand anders zegt.
dat is de beste manier om te testen...
als hij het dan goed doet, en goed installed, moet je het ook gewoon goed kunnen branden :)
Ik heb hem al met isobuster uitgepakt (zie vorige post)
Maar je kunt wel lekker die over-burn in nero aanzettuh, alleen als nero het schijfje eruit spuugt omdat hij niet groot genoeg is (terwijl hij dat eigenlijk wel is maarjah :z)wat mot je dan doen? :P

• Maximus
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:13

Maximus

There is no substitute

zorg dat je CDRWin krijgt :) kun je zo de cuesheet laden en burnen met die zooi

PhD i.o. | You know what, Stewie, if you don’t like it, go on the Internet and complain.

Verwijderd

Op vrijdag 28 juni 2002 01:55 schreef Stev-o het volgende:

[..]

Ik heb hem al met isobuster uitgepakt (zie vorige post)
Maar je kunt wel lekker die over-burn in nero aanzettuh, alleen als nero het schijfje eruit spuugt omdat hij niet groot genoeg is (terwijl hij dat eigenlijk wel is maarjah :z)wat mot je dan doen? :P
Als het een (S)VCD is, moet je die ook wel branden als (S)VCD. en dan paste waarschijnlijk gewoon op een 700 MB schijfie :)

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 28 juni 2002 00:47 schreef Stev-o het volgende:
Als ik dit isootje ga branden met Nero/CDRwin/Fireburner dan kijkt hij er effe in, begint vervolgens niet te branden maar gaat iets met de hardeschijf lopen kloten :?
Op vrijdag 28 juni 2002 11:47 schreef Tha_HCT het volgende:
zorg dat je CDRWin krijgt :) kun je zo de cuesheet laden en burnen met die zooi
:+

Owh ennuh, als je een vcd wilt branden bij nero, zet hij er al automatisch filetjes op van de vcd...
Maar nu is dit een SVCD en de video file hiervan is inplaats van mpeg1 (vcd) mpeg2 (svcd)
Dus kan nero hem niet branden op cd omdat hij dit formaat niet kent :( (zegt hij als je de file oversleept)
Nu heb ik die svcd files wel, maar weet iemand hoe je die bij de andere van nero zou kunne krijgen?
Misschien een beetje wazig verhaal... :) maar als je nero hebt moet je het zelf maar eens bekijken :)

• SilentStorm
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-03 14:45

SilentStorm

z.o.z

is vast wel een plugin voor SVCD branden in nero. Lijkt me alleen erg vreemd als je die niet gewoon als image kan doen (file>burn image). Uitpakken zou die niet moeten doen, gewoon wegschrijven die hap..

Geeft het echt problemen, extract m dan met isobuster als RAW data en brand dat dan..

Localhost is where the heart is

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu zoals ik al eerder geprobeert heb, de iso geladen met nero burn, kheb nu alleen Track at once aangezet, werkt perfect, thanks anyway :)
Pagina: 1