Ik heb een probleem, niet met mijn jeugd maar met mijn pc'tje.
Ik heb pas een nieuwe pc gekocht, dat bestond uit het volgende:
- Mobo: MSI KT3 ULTRA
- Cpu : Amd Athlon Xp 1700+
- Memm: 512 DDR
- Vide: Geforce 4 4400 TI (128 DDR)
- Soun: SoundBlast Live 5.1
Het probleem is dat als ik in Winamp/Windows Media Player een tijdje MP3 afspeel, dat mijn computer compleet vastloopt, de stroom toevoer blijft wel ok want de CPU cooler blijft draaien. Ik heb dit alleen als ik muziek afspeel zelf, mijn systeem loopt bijvoorbeeld niet vast in spellen of bij films. Mijn systeem loopt dus ook niet vast als ik gewoon in Windows XP een beetje chat en surf, als ik maar geen muziek afspeel
Ik heb een 5.1 boxen set van Creative.
Heeft iemand aub tips? Sorry voor alle voorgaande topics etc. in de andere forums, want ik wist echt geen raad.
Ik heb pas een nieuwe pc gekocht, dat bestond uit het volgende:
- Mobo: MSI KT3 ULTRA
- Cpu : Amd Athlon Xp 1700+
- Memm: 512 DDR
- Vide: Geforce 4 4400 TI (128 DDR)
- Soun: SoundBlast Live 5.1
Het probleem is dat als ik in Winamp/Windows Media Player een tijdje MP3 afspeel, dat mijn computer compleet vastloopt, de stroom toevoer blijft wel ok want de CPU cooler blijft draaien. Ik heb dit alleen als ik muziek afspeel zelf, mijn systeem loopt bijvoorbeeld niet vast in spellen of bij films. Mijn systeem loopt dus ook niet vast als ik gewoon in Windows XP een beetje chat en surf, als ik maar geen muziek afspeel
Ik heb een 5.1 boxen set van Creative.
Heeft iemand aub tips? Sorry voor alle voorgaande topics etc. in de andere forums, want ik wist echt geen raad.