Geen dao meer??

Pagina: 1
Acties:

• Scarfish
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-05-2025
Ik en een maat hebben pas geleden zijn pc geformateerd en er Win ME opgezet (zijn keuze |:( ). Hij heeft een creative brander 8x4x24x. Als hij nu een cd wil branden op disc at once krijgt hij onder Nero een fout dat er verkeerde parameters zijn doorgegeven (op dao)en onder Easy cd creator de fout dat de brander niet goed kan worden gevonden en dat ik die opnieuw aan zou moeten sluiten. De brander zit toch echt goed aangesloten.

Wat kan dit zijn :?

Erm...

Verwijderd

Ik weet niet of het er mee te maken heeft maar staat DMA voor de brander aan?

• Scarfish
Voordat wij zn pc opnieuw hebben geinstalleerd deed hij het wel. Toen stond er ook ME op. We hebben zn harde schijf geformateerd en Win ME er weer opgezet. Dan kan er met de brander toch niets veranderd zijn of wel?? Hoe zet je dat DMA aan dan??

Edit: Ok weet al hoe ik DMA aan zet. Maar zou het niet ergens anders aan kunnen liggen?

Erm...

Verwijderd

Op vrijdag 28 juni 2002 00:10 schreef Scarfish het volgende:
Hoe zet je dat DMA aan dan??
Device Manager / IDE ATA/ATAPI controllers / Primary (of secondary) IDE Channel / Properties / Advanced settings / Transfer Mode. :)

• Scarfish
*KICK*
Ok ik heb nu DMA aangezet, maar hij wil nog steeds niet. Branden met DiscAtOnce gaat niet maar branden met Disc At Once/96 lukt wel alleen nu leest de cdrom speler de cd niet.

Iemand enig idee wat het kan zijn??
Voor de verse ME instal deed hij het wel gewoon dus de brander ondersteunt het wel.

Erm...

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Verwijderd schreef op 28 juni 2002 @ 00:19:
[...]

Device Manager / IDE ATA/ATAPI controllers / Primary (of secondary) IDE Channel / Properties / Advanced settings / Transfer Mode. :)
euh... het is geen win2000 of XP hoor :)
dit doe je dus gewoon bij de speler zelf in system, maar dat heeft ie dus al gedaan :)
(lekker was dus een antwoord van juni |:( )
tja het zou dus ook kunnen komen omdat ie al wat oudeer wordt :|

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Pagina: 1