Toon posts:

bestanden terugkrijgen?

Pagina: 1
Acties:
  • 23 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb iets vreselijks stoms gedaan.
Ik heb alle groksterdownload.dat's weggegooit en nu staan er alleen nog de huidige dingen ik aan het downloaden ben in me traffic scherm.
Ik heb de files al uit me prullenbak gegooit en nu kan ik ze denk ik niet meer terugkrijgen. Het ergste vind ik dat ik Initial D Third Stage The Movie kwijt ben en die was al voor 350 MB gedownload van de 650.
Ik weet niet of dit mag want het heeft tocg met warez te maken maar het is geen link of directe Warez. Het is alleen een vraag hoe ik het kan oplossen dus ik hop dat dit mag anders kan ik geen antwoord krijgen op mijn vraag die ik zo graag beantwoord wil hebben.
Alvast bedankt voor de hulp.

Verwijderd

probeer eens met een programma als Recover4all te kijken wat je nog kunt terughalen?

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-03 20:42
Er zijn proggies voor.
Moet je wel je harddisc scannen, en bij grote HD's kan je zo een halve dag aan het scannen zijn, omdat ie elke sector enzo leest.

Misschien beter die film opnieuw dl'en.

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 27 juni 2002 23:49 schreef Gman het volgende:
Er zijn proggies voor.
Moet je wel je harddisc scannen, en bij grote HD's kan je zo een halve dag aan het scannen zijn, omdat ie elke sector enzo leest.

Misschien beter die film opnieuw dl'en.
eh. ik was met die film al een maand of zo bezig dus het lijkt mij eik een betere optie om een proje te nemen en dan morgen gewoon me hd te laten scannen. het ding is 60 Gyg en dan verdeelt in C en D.
dan kan ik toch me C laten scannen want daar stonden de DAt's
of moet ik meteen de hele schijf scannen omdat het toch eik 1 schijf is verdeetl over 2 partities.
probeer eens met een programma als Recover4all te kijken wat je nog kunt terughalen?
waar kan ik dat halen?
moet ik het kopen of DLen.
gewoon op grokster zoeken of in google naar de site of het programma?

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-03 20:42

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-01 07:49
Ehm, dit is al heel vaak aan de orde gekomen..

Even de search gebruiken dus..
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.