verhuizen @home kabelmodem

Pagina: 1
Acties:

• bgrr
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Iemand ervaring met het verhuizen van @home kabelinternet. Hoe lang duurt zoiets ?

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Lang. Dik anderhalve maand wachttijd bij mij dus heb ik t zelf maar gedaan, daarmee waren eerst een aantal probleempjes maar die zijn telefonisch opgelosd. Toen de monteur eindelijk kwam om de verhuizing te doen zat ik allang lekker te leechen 8-)

• maontje
  • Laatst online: 03-08 12:59

maontje

better off Playing

M'n broer heeft 2 wkn moeten wachten. En kreeg gelijk zo'n lekker snel docsis modem :+ 8-)

Wie kalm blijft in een panieksituatie................ is traag van begrip

Verwijderd

Op vrijdag 28 juni 2002 01:01 schreef maontje het volgende:
M'n broer heeft 2 wkn moeten wachten. En kreeg gelijk zo'n lekker snel docsis modem :+ 8-)
Docsis rules :P Heb ik hopelijk ook eind september! :)

• bgrr
  • Niet online
op m'n nieuwe plek de modem, kabels en dergelijke aansluiten is geen enkel probleem. Daar hoeft geen monteur voor langs te komen.

Wat houdt een verhuizing nog meer in ? moet er in een of andere wijkcentrale iets omgezet worden? Moet er bij hun in de centrale iets veranderd worden ?

Of kan ik gewoon m'n handeltje aansluiten op m'n nieuwe adres en dan werkt het ? Ik verhuis binnen dezelfde woonplaats.

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Op vrijdag 28 juni 2002 13:25 schreef bgrr het volgende:

Of kan ik gewoon m'n handeltje aansluiten op m'n nieuwe adres en dan werkt het ? Ik verhuis binnen dezelfde woonplaats.
Hangt er vanaf... Bij mij kon het, bleef op dezelfde HCX zitten. Ik denk dat je het het beste kunt proberen, krijgt je modem verbinding kan je 8-) doen. Maar je moet sowieso een afspraak maken en betalen, want zelf verhuizen mag eigenlijk niet en je kan niet zo maar doorgeven dat je verhuisd bent en dat de rekening naar een nieuw adres moet...

• maontje
  • Laatst online: 03-08 12:59

maontje

better off Playing

Door bgrr - vrijdag 28 juni 2002 13:25

--------------------------------------------------------------------------------
op m'n nieuwe plek de modem, kabels en dergelijke aansluiten is geen enkel probleem. Daar hoeft geen monteur voor langs te komen.
Wat houdt een verhuizing nog meer in ? moet er in een of andere wijkcentrale iets omgezet worden? Moet er bij hun in de centrale iets veranderd worden ?

Op vrijdag 28 juni 2002 19:10 schreef m-m het volgende:

[..]

Hangt er vanaf... Bij mij kon het, bleef op dezelfde HCX zitten. Ik denk dat je het het beste kunt proberen, krijgt je modem verbinding kan je 8-) doen. Maar je moet sowieso een afspraak maken en betalen, want zelf verhuizen mag eigenlijk niet en je kan niet zo maar doorgeven dat je verhuisd bent en dat de rekening naar een nieuw adres moet...
Idd je kunt het proberen als het werkt is het meegenomen
maar er zal altijd een monteur langs willen komen om het een en ander te checken... Tevens zal die monteur ff de pc een nieuwe naam geven dus nieuw cp,cc of cm nummer geven en kijken of alles weer werkt.. En indien nodig een ieuwe utp trekken...

Wie kalm blijft in een panieksituatie................ is traag van begrip

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:21

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ik heb van de week een afsprak gemaakt voor een verhuizing van mijn abbo. Dat kon 2 dagen nadat ik zelf eigenlijk wilde (op de dag van de verhuizing zelf :P).

Voor die € 22,- mogen ze best die splitter erop gooien en me nog wat UTP geven ;).
Pagina: 1