Mijn Hot Sync cradle denkt dat hij een modem is!

Pagina: 1
Acties:

• radicalEMT
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-02 14:53
Een vreemd probleem:
Als ik de Hot sync button op mijn cradle indruk wil mijn Palm Vx syncen d.m.v. een modem. Voorheen deed hij het altijd goed. Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?
Het zou kunnen zijn dat er een keer wat vocht in is gekomen. Misschien is dit de oorzaak. Openmaken en wat schoonmaken leverde niets op.

• Arjan B
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-12-2023
Weet je zeker dat in de palm bij connection method niet per ongeluk serial to modem geselecteerd staat?

Loeibaar.nl

• radicalEMT
Ik ben alle instellingen bij langsgelopen. Alles staat op pc en cable/cradle. Het is echt mijn cradle die zich voordoet als modem. Erg vreemd. Misschien heb ik nog wel garantie.

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07-03 23:19

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Klik op je Palm eens op HotSync. Staat hier niet Modem geselecteerd ipv Local ? (staat boven het HotSync logo, althans op mijn Palm IIIx (OS 4.1)) Succes !

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

• radicalEMT
Alles geprobeerd maar het ligt niet aan de instellingen. De cradle is gewoon schizofreen, hij doet zich voor als modem. Ik ga er wel terug mee naar de winkel.

• Artcore
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Mee terug naar de winkel gaan schiet je echt niets mee op hoor, ik weet 99% zeker dat die cradle gewoon goed is. Doe eens een complete uninstall van al je Palm software, en zie dan eens verder.
Pagina: 1