het gaat dus hier om:

het probleem is dus dat ik geen dremel heb en dus alles met de figuurzaag ga doen zal zo meteen nog ff een pic posten van de "haren" die uitgezaagd zijn en dus gevijl/geschuurd gaan worden.
Het eindresultaat moet worden:
- het
- Waarvan de ogen/mond/tanden contouren van de gereedschapdingen Blauw oplichten
- Blauwe leds aan de onderkant erin
- gepolijst

edit 14.18/28 juni:
Zo nu lijkt het al wat meer zoalsje ziet moeten bepaalde dingen nog uitgezaagd worden maar ik heb de tijd want me ledjes zijn er toch pas woensdag

Zo hehe eindelijk uitgezaagt

nu vijlen en schuren *van het weekend dus*
en heb alvast 4 gaatjes voor me 2 blauwe en 2 rode 3mm ledjes
het probleem is dus dat ik geen dremel heb en dus alles met de figuurzaag ga doen zal zo meteen nog ff een pic posten van de "haren" die uitgezaagd zijn en dus gevijl/geschuurd gaan worden.
Het eindresultaat moet worden:
- het
edit:
HENK
uit plexiplaatHENK
- Waarvan de ogen/mond/tanden contouren van de gereedschapdingen Blauw oplichten
- Blauwe leds aan de onderkant erin
- gepolijst
Zo hehe eindelijk uitgezaagt
nu vijlen en schuren *van het weekend dus*
en heb alvast 4 gaatjes voor me 2 blauwe en 2 rode 3mm ledjes