(misschien is dit niet helemaal het juiste forum hiervoor, maargoe .. move dan maar a.u.b.)
'k Kwam vanmiddag thuis en meteen ff Outlook ervoor om me meel te checken .. nah de verbinding bleek er toen uit te liggen. OK, dat gebeurt nog welles .. dus geen paniek, even IP controleren. Mijn IP was dus inderdaad veranderd in één of ander vaag nummer .. ik heb Win2000, dus DOS-box ervoor en ipconfig /release en toen ipconfig/renew .. nope, geen succes!!
Ik PC ff rebooten en in de tussentijd loop ik naar het modem toe (achterkamer) en zal de stekker er ff uittrekken .. dat is toch altijd het eerste wat die helpdesk-medewerkers zeggen immers .. zie ik me daar een vette lichtshow, w00t!!!

'k Wist geeneens dat ze überhaupt rood konden worden!!
Maargoed, misschien is het vrij normaal, maar ik had dit nog niet eerder gezien .. dus helpdesk opgebeld 0900-1580 blablabla ..
hij
"meneer ik maak even een storingsrapport op en gaat u er maar vanuit dat dit wel eens wat langer kan gaan duren"
ik
"hoelang duurt dit meestal dan?"
"meneer daar kan ik nix van zeggen"
"dus het kan best een week duren"
"meneer daar kan ik nix van zeggen, maar kent u de voorwaarden?"
"nah fris mijn geheugen maar even op als je wilt .."
"iedere dag offline krijgt u het dubbele retour"
"ow okeej, bedankt!"
"tot uw dienst, dag meneer"
Goed, lang verhaal .. korte storing, want ik ben dus alweer online!
Ik was wel meteen vrij pissed, want ik ging er dan maar vanuit dat het welleens een week weg zou kunnen zijn
.. we krijgen dagelijks meel, ook voor mijn pa, dus die was ook al aardig sjaggie ...
Maar herkent iemand deze lichtshow??
Enne .. hoelang duurde het dan bij jullie?
'k Kwam vanmiddag thuis en meteen ff Outlook ervoor om me meel te checken .. nah de verbinding bleek er toen uit te liggen. OK, dat gebeurt nog welles .. dus geen paniek, even IP controleren. Mijn IP was dus inderdaad veranderd in één of ander vaag nummer .. ik heb Win2000, dus DOS-box ervoor en ipconfig /release en toen ipconfig/renew .. nope, geen succes!!
Ik PC ff rebooten en in de tussentijd loop ik naar het modem toe (achterkamer) en zal de stekker er ff uittrekken .. dat is toch altijd het eerste wat die helpdesk-medewerkers zeggen immers .. zie ik me daar een vette lichtshow, w00t!!!
code:
1
2
3
4
| Online O <- knippert rood Message O <- uit Receive O <- knippert groen Send O <- knippert groen |
'k Wist geeneens dat ze überhaupt rood konden worden!!
Maargoed, misschien is het vrij normaal, maar ik had dit nog niet eerder gezien .. dus helpdesk opgebeld 0900-1580 blablabla ..
hij
ik
Goed, lang verhaal .. korte storing, want ik ben dus alweer online!
Ik was wel meteen vrij pissed, want ik ging er dan maar vanuit dat het welleens een week weg zou kunnen zijn
Maar herkent iemand deze lichtshow??
Enne .. hoelang duurde het dan bij jullie?
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2