overdag grazen!!

Pagina: 1
Acties:

• oehoe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-05 14:29

oehoe

blije prutser, ouwe sok

Topicstarter
Ik zit met een probleempje. Zoals ik in deze thread al zei, ik moet wegens bouwactiveiten 's morgens om 7:00 uur mijn pc's thuis uitzetten :(. Ik tril gewoon uit me nest, zo erg is het, en al dat getril en gebonk |:( leek me niet erg gezond voor het tere mechaniek onder mijn bureau. (Ik hoop maar dat ze niet ook nog gaan hijen) En ik wil gewoon 24/7 die koetjes laten draaien. Kan ik mijn pc isoleren, op een matras zetten ofzow? Heeft iemand ervaring met het "tril-vrij" plaatsen van zijn pc? Heeft anders misschien iemand nog een kamer over in Amsterdam waar NIET naast gebouwd wordt?

* oehoe heeft nogal een hekel aan bulldozers op het moment :(

edit:
was wel een heel slordige typo, sorry mensen, teveel koffie :)

George Orwell considered some variations of 1984. All money should be marked so that anything could be traced back and men should be made to carry devices so that their position would be known. It seemed so unrealistic that he dropped these ideas..

• The outer limits
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 31-07-2022

The outer limits

AKA Akita

Gewoon je pc op een lappie schuimrubber oid zetten. heb je nergens meer last van.

Akita

• oehoe

oehoe

blije prutser, ouwe sok

Topicstarter
Ja, daar zat ik dus aan te denken, maar is een lappie schuimrubber wel genoeg denk je? De monitoren schudden elke keer weer als die bulldozer langskomt, ik wil niet weten wat er op zo'n moment met de HDD's gebeurt. Toch maar de extra matras uit de kast halen dan.

"Sorry, nee, je kunt niet bij mij logeren, mijn pc's hebben de logeermatras in gebruik" :D

George Orwell considered some variations of 1984. All money should be marked so that anything could be traced back and men should be made to carry devices so that their position would be known. It seemed so unrealistic that he dropped these ideas..

• The outer limits
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 31-07-2022

The outer limits

AKA Akita

Ze waren hier bezig met het aanleggen van bestrating en wat niet vaststond trilde gewoon weg (en als dat 3 dagen duurt krijg je bepaalde neigingen ..... ) Heb ik gewoon een extra dikke lap schuimrubber eronder gelegd en hij heeft 24/7 gedraaid en doet ut nog steeds :)

Akita

• oehoe

oehoe

blije prutser, ouwe sok

Topicstarter
Okee dan, en geen bad sectors opeens? Dan ga ik vanmiddag nog zo'n lap ophalen...

Verwijderd

Dit noem ik nou de ware graasgeest :)

• budi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:55
Wat je ook kan doen is gewoon een paar opgevouwen handdoeken of wat oude T-shirts onder je computer stoppen. Werkt perfect.

MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7

• oehoe

oehoe

blije prutser, ouwe sok

Topicstarter
Bedankt lui :), ik ga jullie tips eens proberen (ik ben er nog wel een beetje huiverig over...) Maar die koe gaat voor! En door!! Mooh! }:O

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
tip : haal de power van je hdd af en maak een dos/linux bootflop met daarop de client en een lekkere buffer, buiten je hdd's is er niet veel dat stuk kan volgens mij..

• oehoe

oehoe

blije prutser, ouwe sok

Topicstarter
Wow, ik had nog een paar dikke stukken schuimrubber liggen, wekt als een tiet :D!! Scheelt mij toch een hoop kopzorgen en die koe graast weer lekker verder. Dukebox ik denk dat ik jouw tip ga gebruiken als ze hier gaan hijen.

• 0rbit
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20:39
Computer op zijn kant leggen lijkt me ook wel slim; dan kan hij ook niet omvallen; een stel handdoeken is immers niet zo'n stevige fundering :)

Ik ben geheel voldaan, dank u wel!

• Ropniko
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 31-03-2021
je kan natuurlijk ook een lange procedure starten tegen die bouwactiviteiten en dan een jaar of 5 dat volhouden en de bouw laten stil leggen :P das ook een oplossing.. tegen de tijd kopen ze je uit of gaan een ander appartement voor je zoeken als het goed dan he.. :)

NL: 18 19 31 32 34 37 39 47 57 60 66 67 68 70 72 73 77 79 80 82 83 85 90 94 95 96 98 02 04 11 12 | KB: 17 43 61 67 70 71 72 79 83 86 87 93 98 99 02 06 07 10 | SC: 93 94 95 | JCS: 02 05 06 | EC1: 71 72 73 95 | EC2: 87 | UC: 92 | WB: 72 95 | ESC: 72 73 95

• oehoe

oehoe

blije prutser, ouwe sok

Topicstarter
Heb ik er dus schuimrubber ondergelegd, wat denk je? Zijn ze klaar met slopen :+. Nou hopen dat ze het een half jaar links laten liggen..... Mooh! }:O

Pagina: 1