LX 3000D gekocht, goede koop?

Pagina: 1
Acties:

• smoken
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-08 09:20
Hallo,

Ik heb me vandaag de LX 3000D van philips aangeschaft. Dit is dus een home cinema set. Ik vroeg me af of er al iemand anders is die dit ding ook hefft en wat zijn.haar ervaringen ermee zijn.

http://www.consumer.philips.com/global/b2c/ce/catalog/product.jhtml?divId=0&groupId=AUDIO&catId=HOMEAUDIO_CAT&subCatId=RECEIVERS&productId=LX3000D_22

Ik heb er 650 voor betaald (euro dus), goede koop?

Verwijderd

Vind jij hem goed klinken en is hij zijn geld waard? Zoja, natuurlijk is het dan een goeie koop.
Als iemand hier NEE zegt ga je hem toch niet terugbrengen?

• smoken
Nee dat is waar, maar ik vroeg me gewoon af wat andere gebruikerservaringen zijn.

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09-08 18:28
echt rare mensen, ik zie zo vaak van die nutteloze topics.. hallo, ik heb dit en dat aangeschaft, is dat goed?
of ze willen gewoon ff stoer doen met dure spullen?

tja, Der_General heeft gelijk. als iemand nee zegt, wat dan?

• smoken
Op vrijdag 28 juni 2002 08:06 schreef chimo het volgende:
echt rare mensen, ik zie zo vaak van die nutteloze topics.. hallo, ik heb dit en dat aangeschaft, is dat goed?
of ze willen gewoon ff stoer doen met dure spullen?

tja, Der_General heeft gelijk. als iemand nee zegt, wat dan?
waar slaat dit nu weer op??
Ik mag toch zeker wel naar de mening en ervaring vragen van tweakers over het product dat ik zelf heb aangeschaft? Wat ik met de antwoorden doe moet ik zelf weten dacht ik zo!?

Echt rare mensen met dit soort nutteloze replys

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

BaRF

bijna kerst

ziet er trouwens wel leuk uit :)

Even voor de luie niet-clickers:
Afbeeldingslocatie: http://www.consumer.philips.com/global/b2c/ce/catalog/assets/products/lx3000d_l.jpg

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

• freshy98
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online

freshy98

Atari

lijkt me beetje het idee van een persoon die belt van "ik heb een mail gehad die zei dat ik dat en dat bestand moest wissen in mijn Windows directory. Dat heb ik dus gedaan. Was dat goed?" "Nee, l*l je nu je PC vernaggelt!"

*zucht*
waarom nou altijd???

[A] Moon 4K Ultra HD: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2337998

• smoken
Ik snap eigenlijk niet waarom jullie hier zo over zitten te zeiken. Ik heb gewoon een home cinema setje gekocht en vraag of er mensen zijn die hun ervaringen willen delen en dan krijg ik dit gehoer!

Typisch geval van jammer hoor!

BaRF: dank je !

• kuka
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-06 21:04
Hey hallo,

Tjonge tjonge tjonge je ziet wel weer wie de echte techneuten zijn hiero. Voelen jullie je te groot om normaal antwoord te geven op een vraag??Met dit soort flauwe kul antwoorden krijg je tweakers wel vol. Heb je geen goed adies of antwoord. Hou dan je kop en laat mensen met een fatsoendelijk antwoord wel antwoord geven. Dit slaat toch nergens op! Ik weet dat ik nu ook aan het zeiken ben maar af en toe wordt het hier een beetje te dol en moet je mensen op hun gedrag wijzen. Mensen, blijf vooral reacties geven waar anderen wat aan hebben dan hebben we tweakers niet voor niks. Om mensen af te zeiken kun je beter naar een chat-box gaan!

Greetz Kuka

Smoken, ik zag gisteren die home cinema set van Philips liggen en ik wil me die ook gaan aanschaffen. Volgens een bevriende werknemer van Philips is dit een super apparaat...dit om toch even antwoord te geven op jou topic.

Xbox Series X "The Tower Of Power" - Skoda Enyaq iV80 Sportline '22 "The Beast"

Verwijderd

Vorige week heb ik dit apparaat ook aangeschaft, gelijk een James Bond film erin gedaan, en het klonk perfect! Er komt in ieder geval een hoop herrie uit die kleine boxjes ;-)

Ik wilde eerst voor een Sony gaan, maar ben toch overstag gegaan voor de Philips, omdat deze een actieve subwoofer heeft. Sony heeft op alle systemen een passieve subwoofer, in de winkel even het verschil gehoord, valt echt tegen!

• Ugchel
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Ugchel

Speeding home

Op vrijdag 28 juni 2002 10:33 schreef kuka het volgende:
Hey hallo,

Ik weet dat ik nu ook aan het zeiken ben maar af en toe wordt het hier een beetje te dol en moet je mensen op hun gedrag wijzen.
Euhm, en wie zullen we daarvoor nemen ? Ik denk dat admins en mods hier duidelijk aangeven wat wel en niet kan. Ik denk overigens dat je 'als het jou een beetje te dol wordt', na 8 posts, je beter naar fok kan vertrekken ofzo. Daar stikt het namelijk geloof ik van de mensen zoals jij. Ow ja, lees ook eens de faqs over begroetingen.

Het gaat er niet om dat mensen em hier zitten af te zeiken omdattie die set koopt, maar omdattie na de koop pas gaat vragen of het een goede koop is. Meestal, zo niet altijd, ga je dat namelijk vragen voor je zo'n aankoop doet. Verder lees ik hier geen 'flames' op het apparaat zelf...

Om even ontopic te komen, dat is geloof ik wel een goede set. De link werkt bij mij niet, maar ik heb die set geloof ik wel eens bij iemand gezien en gehoord.

A donkey is a lonely bloke, he hardly ever gets to poke

• chim0
nou het lijkt me logisch dat je voordat je iets aanschaft ervaringen vraagt en niet erna, beetje raar..

• smoken
owk, ik heb eergisteren dus een topic gestart waar ik vraag wat voor home set jullie me aanraden. Wat denk je? Slotje, omdat ik eerst naar de winkel moet!!!!

Wat willen jullie nou? NATUURLIJK ga ik eerst naar de winkel en NATUURLIJK laat ik me daar voorlichten en NATUURLIJK luister ik naar verschillende set's. Maar ik mag dus niet vragen wat voor set jullie me aanraden en ik mag ook niet, nadat ik hem gekocht heb, vragen of het een goede keus was en of er mensen ervaringen hebben met het apparaat.

Misschien moet ik dan maar naar het topic gadgets, want als ik me niet vergis kunnen mensen daar WEL normaal antwoord geven.Vb: ik heb ledjes voor in mijn ruitensproeiers, meteen weet ik hoeveel NORMALE antwoorden worden er dan gegeven.

Op sommige momenten :r ik van het gedrag hier. In het begin kreeg je hier normale antwoorden, nu wordt je afgezeken wanneer je een normale vraag stelt!

• Ugchel
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Ugchel

Speeding home

Op vrijdag 28 juni 2002 11:32 schreef smoken het volgende:
Misschien moet ik dan maar naar het topic gadgets, want als ik me niet vergis kunnen mensen daar WEL normaal antwoord geven.Vb: ik heb ledjes voor in mijn ruitensproeiers, meteen weet ik hoeveel NORMALE antwoorden worden er dan gegeven.
Dan ga je daar toch heen.

A donkey is a lonely bloke, he hardly ever gets to poke

• RawPeanut
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15-05-2023

RawPeanut

Nog niet gare aardnoot

Wat je zegt Smoken! :(

Canon Digital Ixus V3

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06:42

JvS

Ik heb hem zelf ook

owkay, laten we ontopic doorgaan.
Smoken, dat mensen sommige topics een beetje zat zijn komt omdat het hier wat groot is. Als iedereen zijn nieuwe apparaat zou laten beoordelen of een topic zou openen met "wat moet ik kopen", zou het hier volstaan met draadjes met "hey ik heb 3000 gulden, wat moet ik kopen" en dat schiet niet op.... In de policy wordt dat best duidelijk uitgelegd en als je het niet eens bent met die policy kan je het best maar in [forum=15] een topic openen.

Als hier gewoon ontopic doorgegaan kan worden laat ik het open

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• chim0
Op vrijdag 28 juni 2002 12:32 schreef JvS het volgende:
owkay, laten we ontopic doorgaan.
Smoken, dat mensen sommige topics een beetje zat zijn komt omdat het hier wat groot is. Als iedereen zijn nieuwe apparaat zou laten beoordelen of een topic zou openen met "wat moet ik kopen", zou het hier volstaan met draadjes met "hey ik heb 3000 gulden, wat moet ik kopen" en dat schiet niet op.... In de policy wordt dat best duidelijk uitgelegd en als je het niet eens bent met die policy kan je het best maar in [forum=15] een topic openen.

Als hier gewoon ontopic doorgegaan kan worden laat ik het open
en dat doet hij, dus geen nut, dus dicht wat mij betreft

• Matrix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:08
Sorry voor het weer ophalen van dit topic, maar ik ben wel benieuwd hoe je nu over het setje denkt was namelijk van plan 'm ook aan te schaffen

• gitaarwerk
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

ligt eraan : ik stel zelf niet zoveel eisen aan een home cinema... ik ben er snel tevreden mee als je maar alle mogelijkheden hebt en het een klein beetje klinkt (nee geen creative zooi :o )

als de prijs leuk is ...voor zijn presaties... dan is dat ding goed genoeg, bepaal dan waarvoor je et an ga gebruiken he.. :P

als er weinig geluid uitkomt, heb je er nog niets aan. Maar ik denk dat dat wel mee valt :D

persoonlijk ben ik geen Philips fan, in bruingoed dan (met name loopwerken van cd spelers (de goedkopere uiteraard) ;) (senseo crema is gewoon een goed producT!! :D )

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy

• remco_k
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:28

remco_k

een cassettebandje was genoeg

Je vraagt m'n mening.... hier komt ie:
Ik vind dit soort setjes zelf altijd een beetje... uh... brak...
Een alles in 1 kastje met weinig vermogen, totaal 200W en zal wel piek vermogen zijn.
Dat betekend 200W/5 = 40Watt per kanaal... (nog steeds piek denk ik)
Daarmee heb je meteen een optie voor de toekomst weggegooid: in plaats van de kleine speakers wat grotere, full range speakers neerzetten. 40W is daar te weinig voor.
Ik heb een losse receiver, 5x120Watt rms komt eruit. Nu ook met kleine speakers + aktieve sub aangesloten (en dat op de receiver ingesteld :) )...
Binnenkort ga ik naar de winkel voor een setje van 5 of 6 Tannoy's of ander vergelijkbaar spul. 5 fullrange speakers klinken nog altijd beter dan 5 "niet fullrange" speakers...

Ik kan het aan de gegevens niet zien, maar op het oog zijn de speakertjes die erbij zitten hetzelfde, ik zou iig een andere center speaker willen hebben, omdat die het meeste van het geluid weergeeft (bij TV!, niet bij Radio/Muziek) en dus ook het beste moet klinken.

Maar goed, voor 600Euro heb je een aardige set die ik niet zou kopen maar wat meer uitgeven voor losse componenten, maar dat komt voornamelijk door verschil in prioriteit tussen jouw en mij denk ik.
Wat wel mooi is, is dat ie SACD spelen kan... leuke gadget... :)

Ik wens je in ieder geval veel plezier met je aankoop.

Ow ja, ik kon het niet zo snel uit de info halen, het staat er een beetje wazig, maar hij kan toch wel DVD afspelen he?

Alles kan stuk.

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Vraag ik me toch af.

Wat vind je nu zelf eigenlijk van het apparaat?

• FatalError
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 00:31
Ik zit te twijfelen of ik de LX7000 zal halen, of de Logitech Z-680 speakers. Het is voor in de computerkamer. De PC heeft al n Audigy geluidskaart, 'n DVD-speler en n tv-uitgang.
Smoken: wat vind je van de geluidskwaliteit op hoog volume?

If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y | 3x Victron MP2 6k5, 48kWh

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-08 18:13

JT

VETAK y0

Ik denk dat die 680 het toch wel dik wint...

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

Pagina: 1