Toon posts:

Dual monitor probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Realtek GF2 met TV Out, dit is voor m'n primairy monitor op AGP

ik heb nu een PCI kaart gehaald om m'n tweede monitor aan te sluiten, het is een Nvidia TNT2 32MB PCI

als ik in de bios de AGP als primaire monitor instel werkt de PCI kaart niet, ik hou gewoon zwart beeld en in windows ziet ie hem niet

als ik de PCI kaart als primairy monitor instel in de bios dan werken beide monitoren wel maar dan werkt de TV OUT niet op de AGP kaart (die moet ook ingesteld zijn op primairy in de bios)

ik heb dit probleem al eerder gehad met de S3 Virge, ik wist dat het bij deze kaart een bekend probleem was en daarom heb ik een nieuwere kaart gekocht maar nu lijk ik hetzelfde probleem te hebben. :(

wie helpt?

Verwijderd

Topicstarter
het vreemde is dat hij bij apparaatbeheer aangeeft dat alles goed werkt

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/jansensite/tweakers/dualmonitor.gif

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:07

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Moet je niet in het BIOS de PCI kaart als primary zetten en in Windows de AGP? :?

He who controls the Spice, controls the Universe.

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 27 juni 2002 22:51 schreef MST_Morpheus het volgende:
Moet je niet in het BIOS de PCI kaart als primary zetten en in Windows de AGP? :?
dan werkt de TV out niet meer van de AGP :{

Verwijderd

Topicstarter
schopje

Verwijderd

welk OS?

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 28 juni 2002 01:46 schreef LilBW het volgende:
welk OS?
win2k

Verwijderd

Topicstarter
nog een ander probleem, ik heb de tnt pci kaart eens op 1280x1024 gezet op 72 hertz en het beeld is extreem wazig, dit hoort toch niet met zo'n kaart?

Verwijderd

Topicstarter
nou ja laat ook maar, ik breng dit ding terug en koop een matrox dualhead

Verwijderd

wacht :P

edit:
ik had het ook precies hetzelfde, alles herkend enz
oplossing bij mij, nieuwe drivers geinstalleerd werkte echt :? :) mooi toch

ook AGP primary PCI sec

en dat met die resolutie had ik ook, alleen dan met een flatscreen, die kon het hoge aantal hertz niet aan :) van 72 op 70 gezet, nu ist goed

en bij jouw dat wazige zou ook nog wel eens kunnen door drivers.

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 28 juni 2002 02:28 schreef Fat Mike het volgende:
wacht :P

edit:
ik had het ook precies hetzelfde, alles herkend enz
oplossing bij mij, nieuwe drivers geinstalleerd werkte echt :? :) mooi toch

ook AGP primary PCI sec

en dat met die resolutie had ik ook, alleen dan met een flatscreen, die kon het hoge aantal hertz niet aan :) van 72 op 70 gezet, nu ist goed

en bij jouw dat wazige zou ook nog wel eens kunnen door drivers.
ik heb de allernieuwste van nvidia getrokken.. beeld is ook extreem traag op de pci kaart
dat ie niet goed in zware 3d games was begreep ik wel maar hij kan niet eens soepel door een topic een scrollen :(

Verwijderd

Ik heb zelf hetzelfde gehad met mijn Geforce 2 Ti en mijn TNT 2, Maar het is bij mij nooit gelukt. Ik gaf de schuld aan de combi van mijn Mobo en TNT2(powercolor :r)
Met die TNT2 alleen erin kon ik nauwelijks een uur in windows zitten en ik hoefde niet te proberen om een spel op te starten.
Pagina: 1