Ik heb alle files uit de deleted items folder gedelete maar het dbx bestand blijft meer dan 40MB. Hoe krijg ik deze 0kb of kan ik hem gewoon deleten?
Ja er valt niets te compacten. Ik kan daar geen folders selecteren er staat alleen outlook express en dan bij browse kan ik ook alleen voor outlook express kiezen.
Ja, ik zat onder options->maintenance te kijken
ik heb net de oplossing gevonden, en dacht laat ik eens kijken op tweakers of er meer mensen er last van hebben. aangezien je niet elke keer in je outlook Identities folder kijkt kan het best zijn dat jij er ook last van hebt.
maar goed, hier de oplossing:
• Tools -> Options -> Maintenance
• Druk op de knop 'Store folder' (en onthou de naam!)
• Druk op 'Change'
• Verander de datafolder naar een andere (maakt eigenlijk niet uit welke maar maak voor de zekerheid ff een lege temp in c:\ ofzo)
• Druk op 'OK'
• Start outlook express opnieuw op
• Verander de folder weer terug naar de orginele plek
nu is je deleted items weer 0, als ie leeg was tenminste (geeft in iedergeval de juiste grote weer aan)
maar goed, hier de oplossing:
• Tools -> Options -> Maintenance
• Druk op de knop 'Store folder' (en onthou de naam!)
• Druk op 'Change'
• Verander de datafolder naar een andere (maakt eigenlijk niet uit welke maar maak voor de zekerheid ff een lege temp in c:\ ofzo)
• Druk op 'OK'
• Start outlook express opnieuw op
• Verander de folder weer terug naar de orginele plek
nu is je deleted items weer 0, als ie leeg was tenminste (geeft in iedergeval de juiste grote weer aan)
[ Voor 0% gewijzigd door Mr.Nobody op 27-09-2002 22:45 . Reden: typo ]
Opensource delphi componenten (http://www.delphi-jedi.org)
Pagina: 1