Dat antwoord heb ik dus nog niet kunnen vinden. Ze zijn nu dus altijd een kb of 1 2. Ik wil ze gewoon relatief groot. (Zoveel mogelijk eigenlijk). Hoe stel ik dat nou in in die client?
Verwijderd
Door de waarde onder optie 2-12 in de config (werkvoorraad in uren) hoog in te stellen, bijv 1000.
Is dit nog niet genoeg de buff-in renamen, opnieuw fetchen en dan met -import weer aan elkaar plakken.
succes
Jolly
Is dit nog niet genoeg de buff-in renamen, opnieuw fetchen en dan met -import weer aan elkaar plakken.
succes
Jolly
Verwijderd
Ga naar het config scherm van de client.
kies optie 2 'Buffer and Buffer upate option' kies 13 'Fetch work Treshold'. stel deze optie in op RC5=2000,OGR=0.
Sla de instellingen op en kies vervolgens 'Fetch Work'in je client.
Met een beetje geluk worden er nu 2000 Wu's naar je Buff-in gehaald. Ik weet niet wat het maximum is wat je hier kunt instellen.
Wat je ook kunt doen is een mailtje sturen naar fetch@distributed.net. Met in het mailtje de volgende twee regels.
blocksize=[getal tussen 29 en 33]
numblocks=[getal tussen 1 en 500]
Je krijgt dan per e-mail een buff-in opgestuurd met het gevraagde aantal blocks.
Dat je voor numblocks maar een getal tussen 1 en 500 op kan geven klopt niet !
ik heb al verschillende malen 2000 ingevuld en deze zijn netjes bezorgd.
Succes.
kies optie 2 'Buffer and Buffer upate option' kies 13 'Fetch work Treshold'. stel deze optie in op RC5=2000,OGR=0.
Sla de instellingen op en kies vervolgens 'Fetch Work'in je client.
Met een beetje geluk worden er nu 2000 Wu's naar je Buff-in gehaald. Ik weet niet wat het maximum is wat je hier kunt instellen.
Wat je ook kunt doen is een mailtje sturen naar fetch@distributed.net. Met in het mailtje de volgende twee regels.
blocksize=[getal tussen 29 en 33]
numblocks=[getal tussen 1 en 500]
Je krijgt dan per e-mail een buff-in opgestuurd met het gevraagde aantal blocks.
Dat je voor numblocks maar een getal tussen 1 en 500 op kan geven klopt niet !
ik heb al verschillende malen 2000 ingevuld en deze zijn netjes bezorgd.
Succes.
Verwijderd
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>ik heb al verschillende malen 2000 ingevuld en deze zijn netjes bezorgd.[/quote]Klopt 3000 en 4000 werken ook, uit eigen ervaring.
wel ff *blocksize=33* invullen dan is het normaal gesproken geen probleem !
suc6
wel ff *blocksize=33* invullen dan is het normaal gesproken geen probleem !
suc6
Het maximum (zonder trucen) is volgens mij 500 packets. Afhankelijk van de grootte is dat dus een hele hoop (kan boven de 8000 wu's) oplopen.
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Verwijderd
In de versies vanaf 2.8009 kun je via configure 2, 13 gewoon het aantal WU's kiezen wat je wilt (Fetch work threshold ==> RC5=15000) . Bij mij staat ie dus op 15.000 WU's. Geen probleem.
Bij oudere versies kun tot max. 500 packets fetchen.
Bij oudere versies kun tot max. 500 packets fetchen.
Verwijderd
Euh... grappig, maar ik heb maar 8 mogenlijkheden staan, dus optie 12) of 13) kan ik wel vergeten. 
distributed.net client configuration: Buffer and Buffer Update Options
--------------------------------------------------------------------------
1) Buffer in memory only? (no disk I/O) ==> no
2) In-Buffer Filename Prefix ==> buff-in
3) Out-Buffer Filename Prefix ==> buff-out
4) Checkpoint Filename ==>
5) Disable buffer updates from/to a keyserver ==> yes
6) Disable buffer updates from/to remote buffers ==> no
7) Remote buffer directory ==>
Load-work precedence ==> RC5,DES=0,OGR=0,CSC=0
0) Return to main menu
distributed.net client configuration: Buffer and Buffer Update Options
--------------------------------------------------------------------------
1) Buffer in memory only? (no disk I/O) ==> no
2) In-Buffer Filename Prefix ==> buff-in
3) Out-Buffer Filename Prefix ==> buff-out
4) Checkpoint Filename ==>
5) Disable buffer updates from/to a keyserver ==> yes
6) Disable buffer updates from/to remote buffers ==> no
7) Remote buffer directory ==>
0) Return to main menu
edit:
Ik heb dus deze versie: 2.8010.463
Ik heb dus deze versie: 2.8010.463
Zet 5) heel even op "no" en dan heb je ook di opties.
Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP
oeps, dubbelpost... ik ga wel een liedje zingen:
la la la lala
la la la lala
Gewoon blijven fetchen met een hoge buff-in.
Verwijderd
Alleen fetchen schiet niet op (zoals eerder gezegd krijg je maar maximaal 500 packets, dit kan theoretisch oplopen tot 16000 units, maar op het moment wordt er veel te veel kleine blokjes uitgespuugd door dnet). Wat het snelst gaat is een meeltje sture naar Fetch@distributed.net
Het mailtje moet de volgende regels bevatten:
NUMBLOCKS=16000
BLOCKSIZE=33
Dan krijg je een mailtje terug met een attach waar 501 packets inzitten (tussen de 3k en 5k units). Dit attachment sla je op onder een iets andere naam (buff-in.rc5.1) ofzo en dan ga je nog een paar mailtjes sturen. Als je er lekker veel hebt (10 mailjtes wordt dus iets van 40k) dan heb je 10 buff-in bestandjes in die nieuwe dir staan. die ga je importeren (dos prompt naar de dnetc dir, dan dnetc -import <buff-in name>)
Goed, het is een kwartiertje werk, maar dan heb je een buff-in van 40 tot 50k, kan je weer een paar daagjes kraken
Het mailtje moet de volgende regels bevatten:
NUMBLOCKS=16000
BLOCKSIZE=33
Dan krijg je een mailtje terug met een attach waar 501 packets inzitten (tussen de 3k en 5k units). Dit attachment sla je op onder een iets andere naam (buff-in.rc5.1) ofzo en dan ga je nog een paar mailtjes sturen. Als je er lekker veel hebt (10 mailjtes wordt dus iets van 40k) dan heb je 10 buff-in bestandjes in die nieuwe dir staan. die ga je importeren (dos prompt naar de dnetc dir, dan dnetc -import <buff-in name>)
Goed, het is een kwartiertje werk, maar dan heb je een buff-in van 40 tot 50k, kan je weer een paar daagjes kraken
Pagina: 1