Toon posts:

hotmail account gehackt

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
sinds gister kan ik niet meer inloggen op mijn hotmail account die ik dagelijks gebruikte, 3 jaar lang. mijn wachtwoord klopt niet meer en ik heb het echt niet veranderd. ook mijn secret question is veranderd in "nenenenenene". antwoord onbekend natuurlijk.

lekker is dit, degene die nu mijn hotmail account in zijn bezit heeft, heeft beschikking over een heel groot aantal emailtjes en adressen...
daarnaast kan diegene ook nog eens op msn gaan lopen chatten onder mijn naam, tegen mijn contacts...

kortom een stukje internet identiteit van mij is gestolen en iemand heeft mijn masker op.

het gekke is dat bij een andere account bij hotmail precies hetzelfde is gebeurd. gelukkig gebruikte ik die alleen als spam bak. maar dat vind ik wel vreemd.

ligt het dan aan hotmail?
ik heb bij beide accounts de afgelopen 30 dagen zeker weten ingelogd en dingen ontvangen en verstuurd.
ik heb wel bij beide accounts eergister (een dag voordat dit gelul begon) in mijn persoonlijk profiel een paar vinkjes uitgezet. namelijk dat ik mijn persoonlijke gegevens niet wil delen met hotmail&co.

ik heb geen idee wat hier aan de hand kan zijn. iemand anders deze ervaring of ideeen?

Verwijderd

Gebruik je voor beide accounts hetzelfde password? Was je secret question wel moeilijk genoeg, weet je zeker dat niemand je password weet?

Ik denk niet dat het aan hotmail ligt, maar gewoon aan een grappenmaker die je password wist/heeft geraden.

Verwijderd

damn waarom zit iedereen me naam na te maken :(

Verwijderd

Topicstarter
beide paswoords waren anders en echt niet makkelijk. niemand weet mijn paswoords.

als iemand het heeft geraden dan vind ik dat verdomde knap.

ik vind het gewoon vreemd dat precies 1 dag nadat ik alle vinkjes uitzet die hotmail toestemming geven om mijn gegevens te gebruiken voor spamdoeleinden, me account een dag erna niet meer werkt...

enne 10us, sorrie ik gebruik deze nick ook al jaren...

Verwijderd

beide paswoords waren anders en echt niet makkelijk. niemand weet mijn paswoords.

als iemand het heeft geraden dan vind ik dat verdomde knap.

ik vind het gewoon vreemd dat precies 1 dag nadat ik alle vinkjes uitzet die hotmail toestemming geven om mijn gegevens te gebruiken voor spamdoeleinden, me account een dag erna niet meer werkt...

enne 10us, sorrie ik gebruik deze nick ook al jaren...
Email hotmail staff eens, als je een goed geloofwaardig verhaal schrijft dan krijg je je account terug. Op deze manier worden wel vaker hotmail accounts gejat.

• Flaterik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-06-2025
Op vrijdag 28 juni 2002 10:07 schreef 1OUS het volgende:
Maar dan blijft de secret question wel het zelfde! en geen heheheeh ofsu ;)

Digital Nomad, frequent flyer en minimalist...https://erikvandermeulen.nl

• intert0y
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-03-2025
Het gaat er geloof ik ook om dat je zoveel mogelijk dingen kan aangeven waarmee je bewijst dat het jouw account is/was.

Iets in de trent van welke adressen er in je adresboek staan welke e-mailtjes je recentelijk hebt ontvangen. Welke e-zine je wekelijks krijgt, dat soort dingen.

ik ben geen postbode, maar postman Pat rulez!

Verwijderd

Op donderdag 27 juni 2002 22:27 schreef 10us het volgende:
damn waarom zit iedereen me naam na te maken :(
HUH!!! 10us :D 2 de zelfde namen alleen 1 met hoofdletter O en de ander met getal 0 ;)

Verwijderd

Sorry dubbel post :r

Verwijderd

Topicstarter
hotmail veranderd inderdaad niet zelf een secret question, das waar. dus het ligt dus niet aan hotmail, ik ben gewoon echt gehackt :?

ik ga het maar eens proberen om die hotmail staff te overtuigen dat mijn account is gehackt... ben benieuwd hoeveel van dit soort verzoeken ze krijgen per dag...(met 120 miljoen accounts)

bedankt voor de info iniedergeval!

• Tuumke
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04-06 08:57

Tuumke

Shingaling?

een vriend van mij had dit ook..
wij weten nu wel wie dit heeft gedaan..
ik kreeg van die persoon het w8w
en heb het toen weer voor die vriend van mij verandert
de gozer die het had gedaan
het het w8w enzo aan zijn hele lijst doorgegeven..
dus was het lastig om te veranderen..
toen het eindelijk zover was.. zag ik dat zijn hele msn
lijst was leeggehaald.. maar dit was makkelijk terug te halen.
deze "hacker" hebben wij nog niet aangepakt
maar dat zal cker snel komen!!! >:)

[WhatPulse Profiel] [ Tuumke's n00by website]

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-03 14:25

DeMoN

Pastafari

Hoe lang was je w8woord?

Zaten er letters en cijfers in verwerkt?

Jij zegt zelf dat ie moeilijk was maar misschien vind je het wachtwoord "hoi" ook moeilijk te raden terwijl een bruteforce cracker dat in enkele seconden zal vinden.

Verder zij iemand dat je geheime vraag niet veranderd al is je wachtwoord geraden.. Dat is natuurlijk niet waar want als je iemand zijn w8woord hebt kan je natuurlijk ook zijn geheime vraag veranderen in "nenennenne" of whatever :+

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Verwijderd

veel geblaat maar weinig wol :7

"maar deze hacker gaan we zeker aanpakken" succes :z

trouwens hotmail kan echt niet zomaar 1 2 3 gehackt worden, het moet haast wel een bekende van je zijn die je wachtwoord heeft geraden, ff ronvragen en dan flink rammen en schoppen :7 :+

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 00:44

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

mmm ja. erg naar dit...

Battle.net Spud#2543

Verwijderd

Topicstarter
mmm ja. niemand weet mijn wachtwoord echt niemand. en het is ook geen woord of naampje ofzo. het is gewoon een random aantal letters en cijfers.

misschien ben ik op school een keer vergeten uit te loggen en heeft iemand mijn wachtwoord en secret question veranderd. maar ik kan me niet voorstellen dat er mensen zijn die niets beters te doen hebben.

still confused...
Pagina: 1