Ik zoek een Kazaa voor Linux (ik heb search gebruikt), maar ik kan niks goeds vinden. Audiogalaxy geprobeerd, kon ik neit installeren en verder kan ik niks vinden wat erop lijkt. Heeft iemand een ideetje welke Kazaakloon voor Linux goed is?
kazaa met Wine(x) moet wel goed werken, kijk ff in het winex 2.0 topic
use google of search.
* GeeMoney is de beroerste niet: LimeWire
* GeeMoney is de beroerste niet: LimeWire
LimeWire ondersteunt toch niet het Kazaa protocolOp donderdag 27 juni 2002 22:05 schreef The_Dart het volgende:
* AlterEgo is de beroerste niet: LimeWire
gebruikt Gnutella, daar staan net zo veel files op als kazaa waarom zou je dan moeilijk doen...Op donderdag 27 juni 2002 22:07 schreef AlterEgo het volgende:
[..]
LimeWire ondersteunt toch niet het Kazaa protocol
Ik heb nog wel een officiele kza 0.401 voor linux, weet alleen niet meer of die werkt
"For my friends, anything; for my enemies, the law."
Vreemd... er stond geruime tijd een Kazaa-client voor Linux op die site...
Ik heb anders hier nog een wrakke beta v0401 op CD staan, maar dat raad ik je niet aan.
Probeer anders mldonkey eens:
http://www.freesoftware.fsf.org/mldonkey/
Ik heb anders hier nog een wrakke beta v0401 op CD staan, maar dat raad ik je niet aan.
Probeer anders mldonkey eens:
http://www.freesoftware.fsf.org/mldonkey/
This is my sick nature.
Ik draai KaZaA lite gewoon met de laatste wine, maar ik gebruik wel een apart scriptje om het te starten:
Dan moet je wel al die dlls die daar vermeld staan uit een werkende win9x install (weet niet of het ook met Me/XP werkt) naar de libdir van wine kopiëren.
code:
1
2
3
4
5
| #!/bin/sh # Go to the Kazaa Lite dir # Assuming /mnt/windows/C is mounted, and KaZaA Lite is located there: cd /mnt/windows/C/Program\ Files/KaZaA\ Lite/ winelauncher Kazaa.exe --dll commctrl,comctl32,comdlg32,msvcrt,shdoclc,shdocvw,shlwapi,urlmon,wininet=n |
Dan moet je wel al die dlls die daar vermeld staan uit een werkende win9x install (weet niet of het ook met Me/XP werkt) naar de libdir van wine kopiëren.
Copyright Auteur heeft Tweakers.net BV geen exclusieve licentie op bovenstaande post verleend. Voorafgaande en uitdrukkelijke schriftelijke toestemming van Tweakers.net BV is dus niet noodzakelijk voor het vermenigvuldigen van bovenstaande post
ik heb een rpm van limewire geinstalleerd, maare hoe open ik het dan?

limewire intypen in de terminal werkt niet
limewire intypen in de terminal werkt niet
KaZaa maakt gebruik van het Fasttrack netwerk. Hier zijn bij mijn weten geen GNU/Linux clients voor; om op het Fasttrack netwerk te komen heb je bepaalde encryptie nodig en om die encryptie in je programma te mogen verwerken moet je betalen.
Wel zijn er Audiogalaxy clients, gnutella clients en OpenFT clients (en waarschijnlijk nog wel meer).
Ikzelf gebruik redelijk vaak gtk-gnutella.
Wel zijn er Audiogalaxy clients, gnutella clients en OpenFT clients (en waarschijnlijk nog wel meer).
Ikzelf gebruik redelijk vaak gtk-gnutella.
kazaa werkt helaas niet meer native onder linux. Wel kan je 'm met wine proberen te draaien, maar dat is mij nog niet gelukt.
Wat wel een leuk projectje is dat wel wat reclame mag gebruiken is giFT, een opensource p2p client die een eigen netwerk heeft: openFT. Dit heeft heel erg veel weg van de FastTrack structuur waar Kazaa gebruik van maakt. Dit is nog flink in development, maar is al prima te gebruiken. het is alleen via cvs te verkrijgen (als je gentoo draait kan je 't gewoon emergen) aangezien er nog veel veranderd wordt aan de source. Op dit moment zijn er continu zo'n 300 users actief en wordt er bijna 2 TB geshared. www.giftproject.org
Wat wel een leuk projectje is dat wel wat reclame mag gebruiken is giFT, een opensource p2p client die een eigen netwerk heeft: openFT. Dit heeft heel erg veel weg van de FastTrack structuur waar Kazaa gebruik van maakt. Dit is nog flink in development, maar is al prima te gebruiken. het is alleen via cvs te verkrijgen (als je gentoo draait kan je 't gewoon emergen) aangezien er nog veel veranderd wordt aan de source. Op dit moment zijn er continu zo'n 300 users actief en wordt er bijna 2 TB geshared. www.giftproject.org
Real Men don't make backups. They upload it via ftp and let the world mirror it. -Linus Torvalds
Probeer eens te doen wat ik hierboven heb gepost, dat werkte bij mij iig zeer goed.Op donderdag 27 juni 2002 22:22 schreef Cyril het volgende:
kazaa werkt helaas niet meer native onder linux. Wel kan je 'm met wine proberen te draaien, maar dat is mij nog niet gelukt.[/url]
Let wel op: het starten van KaZaA Lite (via Wine) duurt bij mij minstens 5 à 10 minuten, en trekt je load erg omhoog. Soms geeft hij in de promt een aantal "wine: Unhandled exception, starting debugger...", let daar maar niet op, na een tijdje start hij toch door
gtk-gnutella werkt idd ook erg goed, maar heeft het grote nadeel van het gnutellanetwerk: het vind erg traag de gezochte bestanden
Copyright Auteur heeft Tweakers.net BV geen exclusieve licentie op bovenstaande post verleend. Voorafgaande en uitdrukkelijke schriftelijke toestemming van Tweakers.net BV is dus niet noodzakelijk voor het vermenigvuldigen van bovenstaande post
Hieperdepiep hoera! GoT search!
[topic=423015]
de site van fnl staat uitgelegd hoe je het (kazaa client voor linux) toch weer aan de gang kan krijgen.
[topic=423015]
de site van fnl staat uitgelegd hoe je het (kazaa client voor linux) toch weer aan de gang kan krijgen.
Laat me nou toch eens met rust man!
Iedereen die in telekinese gelooft, steek a.u.b. mijn hand op
Mja, ik heb die manier ook ooit geprobeerd, en het is mij niet gelukt (maar misschien had ik ook niet de juiste IPs).Op donderdag 27 juni 2002 23:08 schreef corani het volgende:
En het kan zijn dat het Fasttrack protocol weer is aangepast... Ze hebben ook Morpheus moeten buitensluiten...
Pagina: 1