Topic lijkt mij onterecht dicht

Pagina: 1
Acties:
  • 20 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLunatic
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16-08 21:48

TheLunatic

Ouwe boxen.

Topicstarter
Eerst de URL

[topic=536108]

Ik stel hier de vraag, hoeveel polygonen ik het beste kan gebruiken in mijn models. Wordt mijn topic gesloten omdat het een domme vraag zou zijn. Maar wat ik ermee wil vragen is, hoe ik het spel soepel-lopend kan houden. Ik kan in mijn models wel 100.000 polygonen maken, maar ik heb dan geen idee hoe soepel het dan blijft. En dat is de vraag.

En nu is 'ie dicht ;(

Mother, will they like this song?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fireman
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-08-2024

Fireman

We talk about luxury problems

Wat cutter aan wil geven is; stel je vraag wat specifieker en met wat details.

Anders kunnen we alle kanten op en duurt het heel lang.

Dus probeer eerst te searchen en stel dan een goede en specifieke vraag.

na 1554 berichten weet je dat toch wel?

Naim Audio SN2 + NDX + Soup (accuton/Thiel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cutter
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-09 13:58

cutter

Wannabe i7 fanboy

En hij's idd dicht om een hele goede reden.
Als je models gaat maken voor een spel (D3D), hoeveel polygonen kun je dan het beste gebruiken per model?
Het gaat om een spel met per scherm maximaal 50 units ongeveer.
Zoals ik al zeg hoeveel php includes moet ik gebruiken voor mijn forum, hoeveel pixels zijn er nodig om de nachtwacht te soepen of hoeveel PPI passen er in een DPI.

Oftewel, we kunnen niets met jouw vraag. Je openingspost is zo abominabel dat er niets anders opzit dan een hangslot.

Tsja, hij's dicht idd net als deze die zal ook wel dicht gaan.

[topic=489710/1/100]

Met jouw twee zinnen; denk je echt dat wij je probleem op kunnen lossen: niet dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLunatic
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16-08 21:48

TheLunatic

Ouwe boxen.

Topicstarter
Met andere woorden als ik het een en ander wat duidelijker uitleg en mijn wensen duidelijk maak mag ik hier met een gerust hard een nieuw topic over openen ? (Of de oude recycelen om het forum schoon te houden)

Mother, will they like this song?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 28 juni 2002 19:13 schreef TheLunatic het volgende:
Met andere woorden als ik het een en ander wat duidelijker uitleg en mijn wensen duidelijk maak mag ik hier met een gerust hard een nieuw topic over openen ? (Of de oude recycelen om het forum schoon te houden)
Laat ik het zo zeggen: ik vind het altijd maar matig als men een topic opent met minder dan 2 minuten typwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 28 juni 2002 20:09 schreef Cheatah het volgende:

[..]

Laat ik het zo zeggen: ik vind het altijd maar matig als men een topic opent met minder dan 2 minuten typwerk.
tsja, ligt eraan of je sneller denkt dan je typt of andersom een aantal aanslagen / minuut :)
Maar je hebt wel helemaal gelijk Cheatah :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

JvS

Ik heb hem zelf ook

owkay, lijkt me duidelijk. W&G is niet de plaats waar je "ff" je vraag dumpt. Polygooncount van modellen omhoog en omlaag gooien is ook iets wat je door te proberen kan inzien en hangt ook nog eens af van je 3d engine en snelheid van de PC..

Je kan beter uitleggen waar je precies mee bezig bent en wat je geprobeerd hebt enzo. Niet ff je vraag dumpen.

BTW, in SP kwam ik dit topic tegen, misschien ook een leuke voor je:
[topic=395775/1/999]

Als je er niet uitkomt, kan je wel met de desbetreffende mod mailen met je vraag. :)

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.