Toon posts:

Omgekeerde wereld mods?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
In dit topic heb ik een reactie geplaatst.
Mijn username op tweakers.net is 0NoSfErAtU0 en om heel eerlijk te zijn moet ik zeggen dat er onwijs vaag gemodereert is.
Een iemand zegt eigenlijk gewoon iets doms (helft van de reactie), ik verbeter diegene, vervolgens reageren er nog meer mensen die en niet goed lezen en eigenlijk gewoon nog steeds iets zeggen wat wat de 1e poster ook al zei, alleen onderbouwt met een linkje.
Diegene met de reacties waarvan ik denk van nwoah +1 of +2 score max die staat op +4. Nahjah kijk zelf maar voor de rest en oordeel :).
Naar mijn mening hebben een aantal reacties een hele hoge score die ze eigenlijk helemaal niet verdienen en staat mijn reactie (die volgens mij toch echt wel wat bijdraagt :D) op een lage score.

Zijn mensen het hier mee eens?

edit:

Jep je heb gelijk :o, ik post dit topic en nog geen 5 minuten later zijn de scores al voor een deel aangepast. gaat snel zeg :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrE
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-09 20:52

MrE

Sugardaddy take me home..

+3 vind ik geen lage score hoor. Is dus volgens mij al gecoriseerd.

the -<::::::::::D is mightier than the <:::::::::[=@

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
Op donderdag 27 juni 2002 21:58 schreef 1Nismo1 het volgende:
edit:

Jep je heb gelijk :o, ik post dit topic en nog geen 5 minuten later zijn de scores al voor een deel aangepast. gaat snel zeg :).
:)

Beoordelingen kunnen tot 24 uur na het posten worden uitgevoerd, en mensen roepen vaak na een minuut of 10 al (vaak middels een edit in de reactie) dat er een stelletje idioten aan het modden zijn. Maar geef het een tijdje, en vaak corrigeert een draadje zich dan vanzelf wel, en kom je uiteindelijk op de goede score terecht, alleen duurt he iets langer ;)

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter