Lite-on 32125W cd-tje (lite-on)gebrand (MP3 naar .wav geconverteerd en vervolgens op 24x gefikt), in de autoradio, teller loopt geen geluid. Op de PC geen probleem. Volgens ISO gebrand (had dat Joliet moeten zijn). Nero 5.5.7.2 en ben een n00b met Nero. Wat doe ik fout
heb je cd afgesloten?
anders doet hij het inderdaad niet.
Verwijderd
volges mij heb je perongelijk als DATA cd gebrandOp donderdag 27 juni 2002 21:41 schreef dokitoedele het volgende:
Lite-on 32125W cd-tje (lite-on)gebrand (MP3 naar .wav geconverteerd en vervolgens op 24x gefikt), in de autoradio, teller loopt geen geluid. Op de PC geen probleem. Volgens ISO gebrand (had dat Joliet moeten zijn). Nero 5.5.7.2 en ben een n00b met Nero. Wat doe ik fout
bij audio cd kan je namelijk niet kiezne tussen ISO en Joliet
heb wel afgesloten, maar vraag me af of ik inderdaad niet een datacd heb gebrand. In het laatste geval, waarom gaat het op mijn pc dan wel?Op donderdag 27 juni 2002 21:44 schreef hensdesk het volgende:
heb je cd afgesloten?
Verwijderd
omdat je pc een DATA cd kan lezen ?Op donderdag 27 juni 2002 21:52 schreef dokitoedele het volgende:
[..]
heb wel afgesloten, maar vraag me af of ik inderdaad niet een datacd heb gebrand. In het laatste geval, waarom gaat het op mijn pc dan wel?
kijk maar is via een dos promtje wat er nou op de cd staat
zal je zien dat het .wav files zijn
btw je hoeft mp3 niet naar wav te decoden voor audio cd
thx pieps. ben er hiermee wel uit en ga gewoon weer aan de slag en zal beter opletten de volgende keer.Op donderdag 27 juni 2002 21:54 schreef Dannyke het volgende:
[..]
omdat je pc een DATA cd kan lezen ?erg logish
kijk maar is via een dos promtje wat er nou op de cd staat
zal je zien dat het .wav files zijn![]()
btw je hoeft mp3 niet naar wav te decoden voor audio cd
SLOTJE!
Verwijderd
als je het nie snapt /me heb zijn e-mail adres altijd openOp donderdag 27 juni 2002 22:07 schreef dokitoedele het volgende:
[..]
thx pieps. ben er hiermee wel uit en ga gewoon weer aan de slag en zal beter opletten de volgende keer.
SLOTJE!
thx Dannyke, hou het in gedachte.Op donderdag 27 juni 2002 22:13 schreef Dannyke het volgende:
[..]
als je het nie snapt /me heb zijn e-mail adres altijd open
Pagina: 1