Athlon 1.4Ghz, 512mb DDR, Iiyama VM pro 450 19", Ati Radeon 8500 64mb, Audigy Player
Verwijderd
[flauwe modus]
een label geven
[/flauwe modus]
misschien ff opnieuw installeren (de demo dan). Als dat niet werkt ff WinXP opnieuw installen
. Dit werkt bij mij meestal wel, formatten als een spel niet werkt.
een label geven
[/flauwe modus]
misschien ff opnieuw installeren (de demo dan). Als dat niet werkt ff WinXP opnieuw installen
Ja idd wilde het net gaan postenOp donderdag 27 juni 2002 21:34 schreef Crash-Override het volgende:
[..]
damn snelle
Maaruh RenDev (=Rendering Device?) heeft dus met je Radeon 8500 te maken. Misschien andere drivers proberen?
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
Ik heb net de laatste drivers erop gezet van rage3d, maar hielp helaas ook niet...Het rare is ook dat ik die demo er niet eens meer vanaf kan krijgen.
Athlon 1.4Ghz, 512mb DDR, Iiyama VM pro 450 19", Ati Radeon 8500 64mb, Audigy Player
Hoe bedoel je? En heb je de demo of de beta build 927?Op donderdag 27 juni 2002 21:40 schreef BaMieBLocK het volgende:
Ik heb net de laatste drivers erop gezet van rage3d, maar hielp helaas ook niet...Het rare is ook dat ik die demo er niet eens meer vanaf kan krijgen.
Want bij mij stond er met de demo gewoon bij add/remove programs, remove UT2003 oid.
bij een vriend van me wil de oude leak ook niet werken, en hij heeft een RadionVE.. met dezelfde error
Das waar! Die oude demo build was niet compatible met Radeon's!Op donderdag 27 juni 2002 21:45 schreef MaXiMizE het volgende:
bij een vriend van me wil de oude leak ook niet werken, en hij heeft een RadionVE.. met dezelfde error
Tja moet je toch echt ff de nieuwste build zoeken
Helder imho.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()