Hoe sluit ik die zooi aan van een computervoeding, naar een schakelaar die een (12V) apparaat aan kan zetten en een daarbijhorend ledje?
Dat moet via ut moederbord als je dat bedoelt
(trouwens lekker vage topictitel)
(trouwens lekker vage topictitel)
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Ja gast, je andere topic is net gesloten...
nee... heeft nix met de computer te maken, ik wil het met een printplaat doen... en daarmee een apparaat aanzetten
je zou de search kunnen gebruiken, is vast wel wat over te vinden, maar ok.
moet je de gele en de zwarte draad hebben die uit je voeding komt (geel = 12v, zwart = de min)
de schakelaar doe je aan je 12v, de andere kant aan je apparaatje, en ook (met een voldoende weerstand) aan je led, en de min van het apparaat sluit je aan op de zwarte draad van de voeding... hmm.. dat zou moeten werken
moet je de gele en de zwarte draad hebben die uit je voeding komt (geel = 12v, zwart = de min)
de schakelaar doe je aan je 12v, de andere kant aan je apparaatje, en ook (met een voldoende weerstand) aan je led, en de min van het apparaat sluit je aan op de zwarte draad van de voeding... hmm.. dat zou moeten werken
sleep: a completely inadequate substitute for caffeine
met een snoertje
‹(◕‿◕)›
Dus zo'n stekkertje slopen en die op je printplaat solderen en met de bovengenoemde info kun je de rest zelf wel doen denk ik.Op donderdag 27 juni 2002 21:20 schreef Falcon het volgende:
From all the things I have lost, I miss my mind the most - Ozzy
Uitvindingen zijn niets anders dan betere middelen naar een slechter doel - Berry van Aerle
Het uitzetten van je pc is als het dooddrukken van een muis, dat doe je niet zo makkelijk.
hmmm... dankje, maar dit weet ik natuurlijk al lang *kuch*Op donderdag 27 juni 2002 21:22 schreef Pjotr223 het volgende:
Falcon... you roelt
hmm.. laten we het ergens anders over hebbenOp donderdag 27 juni 2002 21:24 schreef Pjotr223 het volgende:
ghehehehehe... eigendunk of zelfkennis?
wat maak je?
hehehehehe.... nou ik ga samen met rb-338 een apparaat maken dat andere dingen aanstuurt... zoals lampen enzow... binnenkort meer... ik ga nog niet alles vertellen
aha, met relaitjes ofzo?... naja, ik ben benieuwd!Op donderdag 27 juni 2002 21:29 schreef Pjotr223 het volgende:
hehehehehe.... nou ik ga samen met rb-338 een apparaat maken dat andere dingen aanstuurt... zoals lampen enzow... binnenkort meer... ik ga nog niet alles vertellen
Falcon ruled maar ik ben beter 
Als je geel en rood aan elkaar knoopt, krijg je 7 volt
Als je geel en rood aan elkaar knoopt, krijg je 7 volt
Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.
weet je dat zeker? ben niet van plan om lekker schokjes te krijgen... of kortsluiting
... enne die van mij zijn
1 2 3 4
oranje zwart zwart rood
hoe zit dat?
1 2 3 4
oranje zwart zwart rood
hoe zit dat?
rood = 5
zwart = 0
oranje = dunno
zwart = 0
oranje = dunno
‹(◕‿◕)›
Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.
Pagina: 1