Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.
BTW. door de vorige MF was onze keyrate hard gestegen, doordat wat mensen gingen sparen. Andere gingen daardoor het verschil opvangen, door (onderbewust:)) meer te assimileren. Toen de spaarders klaar waren, vloog onze keyrate tot over de 2M/day!
misschien na de MF7 wel 2,5 of 3M per dag.
(En in het geval DAT de winnende key erbij zit, is de contest iig niet over voordat we TA hebben gedefeat!)
Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.
dat hoeft deze keer niet zo groot...
Verwijderd
MF6 de laatste megafluhs was ;Tis niet anders;)
Zou leuk zijn maar de DPCcrew heeft nu eenmaal afspraken gemaakt met d/net dat de
MF6 de laatste megafluhs was ;Tis niet anders;)[/quote]hmmzzz... ik dacht dat dat gezwets was, om TA op de kat te krijgen... maar zijn MF'en echt verboden? slaat toch nergens op?
Verwijderd
maar hoezo is het eigenlijk nodig
mischien geen MF7, maar de hoogste dailys dan? 6M op 1 dag... is ook een prestatie...
denk je echt dat ze het grootste team, met de meetste output per dag gaan bannen?
Verwijderd
Ehh, hoe groot zijn die megaflushes dan geweest in het verleden?
Ik kan hierover niets vinden in dit forum.
ps. ligt het aan mij of zijn alle oude Power Cowes topics verwijderd ?
Gewoon elke ochtend effe fetchen en dan zit ik rond 1 januari op een heel leuk aantal....
Zijn er mischien nog illegale proxies die sparen voor 1 januari???(hehehe)
The end of the DPC is upon us....so get up! forget the past..
In mijn laatste berekening, gebaseerd op groei en aantal blokjes van de afgelopen 4 weken kwam ik uit op 22 december als de dag dat DPC nummer 1 van de wereld wordt!
Intentionally left blank
<font size="+2" color="FF0000">ER KOMT GEEN MEGAFLUSH 7 MEER!</font>
Ik ben een van de crewleden die met Distributed.net gesproken heeft, en Dist.net was heel duidelijk: MF6 was de laatste. Eigenlijk wilden ze zelfs MF6 niet laten doorgaan, maar na lang overleg zijn ze akkoord gegaan onder een stel voorwaarden.
En denk niet dat ze DPC niet bannen, omdat we toevallig de grootste zijn. Ze denken dat er een groot gedeelte van onze teamleden toch wel door blijft werken.
Megaflushen levert namelijk een grote piekbelasting op servers/proxies en verbindingen, en omdat alle bandwidth toch al geschonken wordt door sponsoren, willen ze gewoon niet dat een megaflush (van ons of een ander team) de relatie met een sponsor verstoord, waardoor het hele project in gevaar kan komen.
Waar ze ook nog bang voor zijn dat andere teams ons gaan imiteren.
Ten derde zeggen ze dat megaflushen contraproduktief is voor het projekt. want stel dat de juiste key 2 of 3 maanden in een buff-outje blijft staan.
Dus helaas: geen MF7
Ik maak geen fouten, ik creëer leermomenten.
[removed]
Verwijderd
Maar dan komen de blokjes niet bij je eigen stats.....
Ik ga iig vanaf volgende week voor 1 januari sparen...
(rustig maar, het zijn maar 500blokken per dag =~ 45000...)
Verwijderd
Kunnen we dan gewoon weer als een compleet nieuw team helemaal overnieuw beginnen?
We spend our years as a tale that is told
Gaan sparen op een losse account (dus niet DPC), en dan op 31 december retiren naar je DPC account...
je spreekt gewoon geen datum af om te fluse
http://www.tweakers.net/nieuws.dsp?ID=10012
ik kan nog niet typen
Verwijderd
Persoonlijk ben ik van mening dat het veel leuker is om dagelijks 1 miljoen meer te halen dan AT, en daarna misschien AT * 2 te gaan....