• TheRebell
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 00:13
Nou ik heb sinds dinsdag ook een Ericsson R600..

zie ook:
Ericsson R600, ervaringen?

Afbeeldingslocatie: http://sentic.d2g.com/pics/r600.jpg
Erg mooi ding, super licht en lekker klein :)
Dat is enigszins ook gelijk weer het nadeel (de grootte dan he).
De navigatie gaat via een 'vlakje' met 4 richtingen. Je moet er goed op drukken anders pakt ie niet als je drukt, alhoewel je het geluidje al wel hoort :(
Als je ook veel SMS't (zoals ik) dan voel je het dus wel gauw in je duim. Komt ook weer doordat je de toetsjes goed moet indrukken.

Ook kan ik dat eZiText dus nergens vinden.
[bericht]->[nieuw bericht]->dan # ingedrukt houden ->[invoermethode] maar hier staat bij mij alleen "abc" en geen "eZiText" ofzo :(

De achtergrondkleur die je kan gebruiken is erg leuk, net als het automatisch blokkeren van je toetsenbord en de sluimerstand (scherm fade langzaam uit).

Best een leuk ding maar er zitten dus wat kleine minpuntjes aan. Ook omdat ik dus niet van die dunne tengels heb :P

Ik heb nog 1,5 week waarin ik hem evt nog kan ruilen voor een ander toestel maar is dat nou verstandig :?
Ik zat dan te denken aan een 3410 of heeeeel misschien een 3510 (alleen is die iets duurder).

Waarom dan weer Nokia? Nou ik heb hiervoor dus ook van die dingen gehad en ben dr best tevreden mee. Lange accu (R600 max 150 uur tov 285 uur voor 3410) en dan T9 erop. Ook krijg je misschien niet snel zo'n last van je tengels bij die dingen. Misschien zijn d'r nog wel mooie toestellen? (had een Samsung N620 gezien maar die valt, helaas, buiten het budget :( )....

Zit dus erg te twijfelen of ik nu die R600 moet nemen of toch een 3510.
Die 3510 is iets zwaarder (105 tov 82gram) en iets groter (118x42x21 tov 105x45x20). Ook vind ik die trilaccu van die R600 niet zo heel duidelijk :(
Maar gaat wel weer langer mee op de accu, de welbekende Nokia menu's, T9. Evt een ander muziekje(zit mooier geluid in) maar aan die covers en die spelletjes onzin doe ik niet mee...

• StarTAC
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-05-2025
Naja volgens mij ben je wel blij met het feit dat je een nieuwe telefoon hebt, maar volgens mij ben je blijer met een andere. Nu het nog kan zou ik als ik jou was gewoon voor een andere gaan. Straks heb je nog RSI vanwege je telefoon ipv GoT'en :P

iRacing Profiel

• TheRebell
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 00:13
Op donderdag 27 juni 2002 20:42 schreef StarTAC het volgende:
Naja volgens mij ben je wel blij met het feit dat je een nieuwe telefoon hebt, maar volgens mij ben je blijer met een andere. Nu het nog kan zou ik als ik jou was gewoon voor een andere gaan. Straks heb je nog RSI vanwege je telefoon ipv GoT'en :P
ja dan kan ik beter last hebben van typen op GoT dan van typen op een foon :)

Hmmmm, ga denk ik maar een andere foon halen. Aan de ene kant wel jammer van die R600, want die is best :9~ maarja, aan uiterlijk alleen heb je ook niets (qua telefoons dan he ;) )

Iemand ervaring met een Nokia 3410 of een 3510?
...nu moet ik daar dus nog tussen gaan kiezen :( ...

• pvdlaan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-02 13:14
ik heb voor de zelfde keuze gestaan, maar heb uiteindelijk toch de R600 gehouden.
Vond het toch wel een voordeel dat ie erg licht is, al moet ik zeggen in vergelijking met de 3510 merk je weinig verschil. verder worden de buttons steds soepeler door gebruik, dat probleem wat je zei over die navigatie button, had ik ook in het begin en was toen erg vervelend, maar na z`n 2 weken "spelen" met het aparaat is dat over :)
Verder vind ik het menu van de R600 erg pettig. Wat voor mij de overweging was om over te stappen naar de 3510 was meer het telefoon boek, meerder nummers onder 1 naam plaatsen, leek me erg makkelijk, maar zoals ik al zei ik heb de R600 behouden.

succes met je keuze

Xbox One X | iPhone 12 | iPad Pro 11 | MacBook Air M1 | Sony HX50v | Sony HX400

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-02 21:14

Mooody

elmoody

kijk ook eens naar de Siemens S45, heb ik gehad en sms't net zo goed als de gemiddelde Nokia...

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Verwijderd

Die Ezi text kan je pas gebruiken als je eerst Nederlands instelt ipv automatisch. Dit doe je in Instellingen en dan Taal. Mij bevalt de telefoon prima, alhoewel ik die navigatiebutton wel irritant vind. Ik hoop dat dit vanzelf overgaat.

• Z___Z
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Gewoon bij invoertaal Nederlands aanvinken, en andere talen als je die ook wilt gebruiken met T9.

Verwijderd

Ik heb em nou ook bijna een maandje en in het begin vond ik het toetsenbord ook wel 'zwaar'. Maar het wordt steeds makkelijker en lichter. Misschien gewenning :?

Daarnaast kun je wel de tekstgrootte veranderen, dus als je leesproblemen hebt bij die kleine lettertjes, kun je 't lettertype groter zetten. Bij mij staat ie op het kleinst, vind ik zelf fijner, meer regels. :)
Pagina: 1