Toon posts:

10/10/00 Radar vanavond!!!!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Oke, voor die die het nog niet wisten, vanavond besteedt Radar een hele avond aan de ultieme ISP, ja, inderdaad, UPC!!!! >:)
Dus allemaal even kijken.. :) Dan krijgen we de standaard lulverhalen te horen van UPC

/me weet trouwens nu al dat ze als argument gaan geven als het over de belabberde helldesk gaat dat de kennis bij kabelgebruikers hoger ligt dan bij de dialupgebruiker

SJEES!!!! Dat is toch wel zo'n slap argument!!!! Iemand die echt kennis van zaken heeft (die figuren op de helpdesk dus NIET!) belt enkel naar die gasten als het allemaal weer es voor de DUIZENDSTE eruit ligt ofzo.... Ik ken zat mensen die kabel hebben omdat ze gewoon altijd online willen zijn, die weten er dus echt nix meer van dan een gemiddelde dialup gebruiker! Deze mensen willen gewoon goed geholpen worden, maar dat schijnt nogal moeilijk te gaan op deze HELLdesk >:) ......

Kijk van tervoren ook allemaal even op www.upcsucks.nl Daar kun je zien hoe je aktie kunt ondernemen tegen UnPleasurent Connection (ja duh, waar stond UPC dan voor dacht je? ;) )

Dus vanavond zit ik voor de buis!
:) :) :) :) :)

Verwijderd

Me too!!! Laat UPC maar een zweten!!! :) :)

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 10 oktober 2000 11:31 schreef MT het volgende:
Daar kun je zien hoe je aktie kunt ondernemen tegen UnPleasurent Connection (ja duh, waar stond UPC dan voor dacht je? ;) )[/quote]UPC staat voor Uiterst Professionele Centenpikkers.

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

Verwijderd

Topicstarter
Ach ja, als het beestje maar een naam heeft he.. =)

Komt trouwens wel ongeveer op het zelfde neer!
:)

Verwijderd

Topicstarter
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 10 oktober 2000 16:18 schreef Afketser het volgende:
Laat UPC maar een zweten!!! :) :)[/quote]Denk enkel dat dat het probleem juist wordt.
Het boeit ze namelijk geen ene flikker daar hoe iedereen over hun denkt... :(

• te(X)en
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-10-2024

te(X)en

plons...

Jaa gezellig, komt onzer aller vriend Joe Simmons weer allerlei beloften doen (die ze niet nakomen)!

• Jordi
  • Niet online

Jordi

#1#1

Afbeeldingslocatie: http://www.jotti.dhs.org/dvanoort.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.jotti.dhs.org/simmons.jpg
Hier... deze 2 mogen voor mijn part even aan de tand gevoeld worden.

Verwijderd

WELKE ZENDER ENZO?

Verwijderd

Wow...die kregen een hele harde schop tussen hun benen :)

• Witlof
  • Laatst online: 19:32
Hier de link:
www.omroep.nl/tros/homepage/radar/10okt.html

Misschien wel leuk om even te kijken >:)

Verwijderd

ROFLMAOPIPRSHINANF

• waslijn
  • Laatst online: 11-08 09:53
Leuke uitzending :)

www.coax.nl kan de drukte zo te zien niet meer aan. De internal server errors vliegen in het rond :)

• Jordi
  • Niet online

Jordi

#1#1

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 10 oktober 2000 16:29 schreef Jotti het volgende:
UPC staat voor Uiterst Professionele Centenpikkers.[/quote]En het werd nog genoemd in de uitzending ook :D :D :D

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11:52
Ik als @Home abbo heb me uitstekend vermaakt! Meer van dit soort dingen!

Flickr | Lego collectie

• pctje
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07-08 07:14
eindelijk wordt er dan Echt wat ondernomen tegen de slechte diensten van UPC. Tros Radar is vanavond begonnen met een aktie tegen UPC en dit zal landelijk gevolgd worden door OOK DAT NOG, KASSA! DE TV MAN, en het computer blad PCM.
Iedereen kan vanaf aankomende maand gewoon 50% !!! van zijn bedrag neit overmaken!!
Meer info.....: www.trosradar.nl

Verwijderd

Beetje jammer showtje dat Radar. Een of andere blonde bimbo die van toeten noch blazen weet. En een blaatend publiek. De enige die serieus over kwamen op mij waren de vertegenwoordigers van Chello, die niet de mogelijkheid kregen om ook maar iets te zeggen.

Beetje jammer!

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 10 oktober 2000 18:11 schreef MT het volgende:
Het boeit ze namelijk geen ene flikker daar hoe iedereen over hun denkt... :([/quote]Haha, dat dacht je.. na de uitzending van Radar.. heb je gezien hoe vaak die twee directeuren met hun handjes hebben gewapperd van de zenuwen.. terwijl ze door die blondine ondervraagd werden? Dat is de eerste les als komend directeur.. "laat je je gevoelens niet kenbaar maken met uiterlijke gegevens"... dus handen, voeten en trekjes...
Dus dat deed ze wel daar in die uitzending!
Ik moet er wel bijzeggen dat het ze wel enorm moeilijk werd gemaakt... Maargoed! VERDIED!! Hebben ze het!

• te(X)en
  • Laatst online: 24-10-2024

te(X)en

plons...

Verwijderd

Stemmingmakerij, zonde, had veel betere info gewild. Uitzending schoot zijn doel voorbij, heel jammer, nu maar wachten op de helpdesk van UPC of ze me willen uitleggen wat er aan de hand is, dat kon ik niet horen in die uitzending.

• Uberprutser
  • Laatst online: 19-08 10:37
Beste medemensen,
Waarom zulke slechte woorden over Chello? Alleen de mensen die onder de 1Kb. download komen mogen klagen! Ik kan soms HELEMAAL niet het net op (1 op de 3 keer). Maar, UPC is ook brak.

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

• Glottis
  • Laatst online: 25-11-2024
Je kan ook vanaf de Tros site zelf naar de gehele uitzending kijken.
http://www.omroep.nl/cgi-bin/play?/tv/tros/radar/200040.rm
Wel grappig programma, en geheel terecht.

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 11 oktober 2000 00:44 schreef slakkie het volgende:
Stemmingmakerij, zonde, had veel betere info gewild. Uitzending schoot zijn doel voorbij, heel jammer, nu maar wachten op de helpdesk van UPC of ze me willen uitleggen wat er aan de hand is, dat kon ik niet horen in die uitzending.[/quote]Wat er aan de hand is.. dat weten ze daar bij UPC ook niet. Anders was dat allang verholpen!

Verwijderd

Al is het iets wat ze niet weten, nu weet ik echt nog niks.. Radar zoog gewoon big time.. imho that is

• sebas
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-12-2025
Ik heb me ook geergerd over de radar uitzending. Was imo beetje zwart/wit tekenen, geen serieuze journalisme.

Okay, UPC ligt er af en toe uit, maar dat gebeurt hier iig niet vaak. En ik begrijp het best dat het niet makkelijk is om binnen vijf jaar een perfect werkend kablnetwerk in elkaar te draaien, laten we het kinderziektes noemen, maar ik denk niet dat je mag klagen als je niet de hele dag met 300kbps van elke willekeurige server kan downloaden, en dat hoeft niet eens aan UPC te liggen.

Ze beloven wel meer dan ze (kunnen) leveren, dat vind ik ook niet oke, het helpdesk schijnt idd ook niet echt een oplossing voor alle problemen te bieden, maar we hebben voor nog geen 100piek per maand vet internet!

Ik ben met UPC echt tevreden!!!

Everyone complains of his memory, no one of his judgement.

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 12 oktober 2000 14:22 schreef Sebas het volgende:
Okay, UPC ligt er af en toe uit, maar dat gebeurt hier iig niet vaak. En ik begrijp het best dat het niet makkelijk is om binnen vijf jaar een perfect werkend kablnetwerk in elkaar te draaien, laten we het kinderziektes noemen, maar ik denk niet dat je mag klagen als je niet de hele dag met 300kbps van elke willekeurige server kan downloaden, en dat hoeft niet eens aan UPC te liggen. [/quote]Klopt als een bus, je zou niet moeten gaan klagen als je niet constant met 300kb/s van een server kan downloaden. Maar ik vind wel terecht dat je gaat klagen als je met 2kb/s download met kabelinternet.... dat is nog geen eens vergelijkbaar met een 14,4 modem... Nee, DIT KAN GEWOON NIET! En de helpdesk is gewoon niet bereikbaar! Wat UPC biedt, is te gek voor woorden.
UPC kan gewoon geen kabelnetwerk inelkaar zetten binnen 5 jaar. Kijk eens naar Essent@Home... daar is alles werkelijk perfect geregeld. Dus het kan wel degelijk! En om 100 piek in de maand te gaan betalen voor een snelheid die 20 jaar geleden werd gebruikt.. NEE! UPC.... aan de paal ermee!
Pagina: 1