Toon posts:

Lite-On 40/12/48 werkt niet correct!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Lite-on 40/12/48 brander, maar nadat ik geformateerd heb wil ie niet meer correct branden.
Als ik met Nero begin te branden, brand ie een gedeelte, maar dan blijft m`n pc hangen, of krijg ik gewoon een reboot :?
Ik heb de bijgeleverde Nero geinstalleerd (hier zitten dan meteen ook de drivers bij). Tijdens het instaleren hiervan had ik al problemen, maar dat is inmiddels dan wel gelukt. Ik heb hem ook al gereïnstald, werkt ook niet. Andere programma`s werken ook niet, ik heb 2 verschillende Easy CD creators geprobeerd (4.6 deluxe & Roxio ECDC 5), maar deze werkten helemaal niet met m`n brander (ook al niet voor de format), maar dat zal wel door de bijgeleverde Nero komen.
ASPI Drivers zijn up to date.
Ik draai onder win98.
Ik weet niet meer wat te doen, iemand suggesties?

Verwijderd

Verse install van windows, de drivers van je vorige writer hebben teveel dingen aangepast. Als laatste redmiddel kan je nog de laatste aspi driver van Adaptec of Roxio downloaden.

• cyclone
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14:04

cyclone

-=Hacking is my life=- (NOT)

Op donderdag 27 juni 2002 21:32 schreef tweakerrrr het volgende:
de drivers van je vorige writer hebben teveel dingen aangepast.
????????????????

:? :? :? :? :? :? :? :? :?

misschien moet tweakerrrrr het maar bij zijn C=64 houden ( zie zijn sig ) en zich niet teveel met die moeilijke p.c. 's bemoeien ..
Dit zijn toch geen oplossingen ?
Jij zou het goed doen als automonteur ..

klant vraagt :
"meneer mijn auto doet het prima alleen trilt mijn stuur soms .. "
En jij antwoord :
"meneer geef de sleutels maar hier, ik breng de auto wel voor u naar de sloop, en u moet maar een nieuwe auto kopen"

Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf.
Linux is only free if your time has no value...

Verwijderd

Topicstarter
ja nee aan deze antwoorden heb ik wat :P
Weet er nou niemand en goed antwoord/oplossing??

Verwijderd

wat je kunt doen is ff nakijken, had je onder je eerdere install ook alle drivers up2date of had je nog oudere drivers, b.v. van je mobo, ide controller.kan zijn dat je oudere drivers wel goed deden met je brander.

Kijk ook ff je geheugen modules na, het kan zijn dat deze niet goed meer zijn, ik heb hiero ook een systeem gehad waarbij de geheugens het hadden begeven.
als ik mijn systeem gewoon liet draaien dan draaide ie goed maar zodra de geheugen steeg boven de 90MB dan ging ie spontaan rebooten of crashen etc. toen heb ik een heledag gezocht drivers up2date alles goed aangesloten andere CPU en als laatste geheugens getest.

Ik heb toen mijn geheugen modulles verwisselt en weg was het probleem.