Toon posts:

BEN® stunt

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
je zou denken dat een [provider op zijn eigen gebouw een mast neerzet

BEN dus niet

als ik bij het stoplicht van eht bengebouw in breda sta heb ik altijd NUL bereik

BEN® gek int hoofd (tenminste daar lijkt het daar op)

normaal moeten ze zichzelf blauw betalen om zon mast te mogen plaatsen

en op hun eigen gebouw zetten ze er geen

(100meter verder wel goed bereik)

(vriend van mij heeft bij ben gewerkt en kreeg van de zaak een telefoon met KPN MOBILE :? :? :? )

ik snap het niet meer

• Kettrick
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10:14

Kettrick

Rantmeister!

Mischien hebben ze wel een KPN telefoon zodat ze kunnen bellen als ben plat ligt :)

Verwijderd

Topicstarter
ze hebben volgens mij wel een lekker vertrouwens in zichzelf daaro

alleen heb ik nooit probs met BEN® tenzij ik naast hun gebouw sta??? :? :?

• Ferdo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-01 17:24

Ferdo

Dido Armstrong :9~

Op donderdag 27 juni 2002 19:48 schreef RoeLz het volgende:
Mischien hebben ze wel een KPN telefoon zodat ze kunnen bellen als ben plat ligt :)
Ze hebben een KPN-toestel zodat ze überhaupt bereikbaar zijn. Kennelijk vinden ze hun eigen produkt zo goed dat ze er zelf hun vingers niet aan willen branden. >:)

Edit:
Op donderdag 27 juni 2002 19:50 schreef PlaceR het volgende:
ze hebben volgens mij wel een lekker vertrouwens in zichzelf daaro
Twee zielen, één gedachte. :D

Trouwens, PlaceR, hoe kun jij een bericht dat om 19:50 verzonden is nou om 19:49 editten? Strange... :?

Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!

Verwijderd

Op donderdag 27 juni 2002 19:46 schreef PlaceR het volgende:

BEN dus niet

als ik bij het stoplicht van eht bengebouw in breda sta heb ik altijd NUL bereik

(vriend van mij heeft bij ben gewerkt en kreeg van de zaak een telefoon met KPN MOBILE :? :? :? )

ik snap het niet meer
Ik toen ik 3 jaar geleden ben had ook nooit bereik gehad bij het ben kantoor in breda. Ik heb daar een keer naar toe gebeld met een klacht dat ik daar niet kon bellen. En toen zeide ze dat daar wel een paal zou komen.

Maar hij staat er dus nog niet :)

• wcduck
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Op donderdag 27 juni 2002 19:50 schreef Ferdo het volgende:

Trouwens, PlaceR, hoe kun jij een bericht dat om 19:50 verzonden is nou om 19:49 editten? Strange... :?
Dit is een bekende bug. Deze gaat geloof ik een keer opgelost worden binnenkort.

I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

Verwijderd

Op donderdag 27 juni 2002 19:58 schreef wcduck het volgende:

[..]

Dit is een bekende bug. Deze gaat geloof ik een keer opgelost worden binnenkort.
Denk het nie want we hebben bijna nieuwe forum :)

Verwijderd

Op donderdag 27 juni 2002 19:46 schreef PlaceR het volgende:

BEN dus niet

ik snap het niet meer
Ben zou het dolgraag willen een mast op zijn gebouwen plaatsen.

Maar:
• het gebouw is gehuurd en de huurder moet het toestaan (wellicht staat er al een dikke mast van Vodafone :Y) )
• ]als er een mast geplaatst wordt moet er eerst een vergunning zijn (overheid + stedelijke/gemeentelijke traagheid :( )

Komt er ook nog eens bij dat masten die geplaatst zijn, soms last hebben van de omgeving, dwz. reflecties.

Effecten die bekender zijn bij korte golf radio uitzendingen, zo kun je de korte golfband niet ontvangen in nederland maar wel in frankrijk --> reflectie.
Het zou dus best aannemelijk kunnen zijn dat er een mast aanwezig is maar vanwege de -hierboven genoemde effecten- pas voorbij dat verkeerslicht ontvangst mogelijk is.
De reflecties van het signaal zorgen voor de irritante ŽechoŽ in gsm telefoongesprekjes :(.

• Markje_X
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-10-2014

Markje_X

a.k.a. Olthuis

Wanneer Ben® via KPN lijnen naar een KPN toestel belt is het goedkoper om naar een KPN toestel te bellen, dan naar een toestel van een andere provider.

Als je veel mensen in het "veld" hebt die regelmatig contact hebben het het hoofdkantoor is het vast goedkoper om met KPN te bellen.

Ik neem niet aan dat iedereen in het Ben® kantoor met mobiel zit te bellen.

Maar goed dit is maar een gedachte wat ik me net bedenk...

De volgende gedachte is ook nog niet eens zo erg slecht, want stel hij zit in de reparatie dienst en zo'n zendmast valt uit, is hij toch bereikbaar om de "schade" door te bellen.
Dit is nog niet eens zo slechte gedachte, want stel hij zit in de reparatie dienst en zo'n zendmast valt uit, is hij toch bereikbaar om de "schade" door te bellen.

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12:13
Ik BEN tevree met BEN. Nog nooit ontvangst problemen gehad (even afkloppen).

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

• koen
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Op donderdag 27 juni 2002 20:12 schreef Mark Olthuis het volgende:
Wanneer Ben® via KPN lijnen naar een KPN toestel belt is het goedkoper om naar een KPN toestel te bellen, dan naar een toestel van een andere provider.
Waarom zou BEN gaan betalen voor KPN lijnen als ze zelf een netwerk hebben liggen :? Voor consumenten zal het ze meer kosten als die met BEN naar KPN bellen , door interconnectiekosten. Maar het netwerk ligt er nu eenmaal, dus het bellen op eigen netwerk kost ze "niks" en is dus voordeliger als abonnementskosten en tarieven van KPN.
Ik neem niet aan dat iedereen in het Ben® kantoor met mobiel zit te bellen.
foute aanname, neem maar aan van wel. uit reden van kostenbesparing (zie boven) en ook kun je het niet maken als organisatie om je product niet te promoten door er zelf gebruik van te maken.

BEN zal vast een aantal "testbellers" hebben onder hun medewerkers die verplicht met O2, Dutchtone, KPN en Vodafone moeten bellen en vervolgens evalueren wat hun ervaringen zijn met genoemde operators. Observatie en kennis van concurrentie...
Maar goed dit is maar een gedachte wat ik me net bedenk...
well, nu weet je mijn gedachten ook ;)

Verwijderd

Op donderdag 27 juni 2002 22:35 schreef koen het volgende:

[..]

BEN zal vast een aantal "testbellers" hebben onder hun medewerkers die verplicht met O2, Dutchtone, KPN en Vodafone moeten bellen en vervolgens evalueren wat hun ervaringen zijn met genoemde operators. Observatie en kennis van concurrentie...
[..]

well, nu weet je mijn gedachten ook ;)
Ohh heb jij dan ook ben of kpn of vodafone ?

• koen
  • Niet online
Op donderdag 27 juni 2002 22:54 schreef Dave Schalk het volgende:

[..]

Ohh heb jij dan ook ben of kpn of vodafone ?
nope, bel lekker totally for free met dutchtone :+

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Op vrijdag 28 juni 2002 12:47 schreef koen het volgende:

[..]

nope, bel lekker totally for free met dutchtone :+
Mja en ik heb een gratis 1gbit aansluiting naar de ams-ix thuis liggen :).

Leg eens uit dan hoe jij helemaal gratis kan bellen ?

• thejoker80
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

thejoker80

leuk hè?

BEN suxorZ.(bij mij dan) Waar ik woon, Paauwenburg, Vlissingen, 1 hoogstens 2 streepje bereik. Nou dat belt fijn. :(

Verwijderd

ben hier in boerendorp gewoon bereik :Y)

• koen
  • Niet online
Op vrijdag 28 juni 2002 13:19 schreef [Airwolf] het volgende:

[..]

Mja en ik heb een gratis 1gbit aansluiting naar de ams-ix thuis liggen :).

Leg eens uit dan hoe jij helemaal gratis kan bellen ?
<-- see my icon }:O
Pagina: 1