Toon posts:

aanvallen op P2P netwerken, tegenaanvallen optie?

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Zoals allen wel op de Frontpage gelezen zullen hebben, gaat Amerika misschien aanvallen op de P2P netwerken plegen.
De hamvraag is natuurlijk; wat valt hieraan te doen? Is het überhaupt mogelijk om een client te ontwikkelen die het netwerk beveiligd, of niet?
Zoja, is er dan genoeg animo binnen de DPC (weazy, ARS), om dit op te zetten?
Ik vraag het me af, want als dit erdoor komt moet er natuurlijk een beveiligingsscript geschreven worden, voordat ze hun eerste aanvallen op kunnen zetten.
Als intern is besloten dat ze hiermee doorgaan, dan wachten ze natuurlijk met het wetsvoorstel, zodat ze meteen 1 seconde nadat het aangenomen is de attack kunnen plegen.
Hierom wil ik vragen, wie heeft er tijd over en programming skillz? Misschien dat we dan een client kunnen maken, voordat het te laat is...

Verwijderd

Ehm ik maakte een grapje op de frontpage daarover.

En relax..'t is maar een voorstel, 't is er nog niet doorheen ofzow hoor...

bovendien ben je dan bez wel crimineel bezig dus van mij mag je het gaan proberen maar hou dan wel DPC erbuiten...

WHOOT!! Welke sicko heeft dat +4 interessant gegeven? >:) :7

• d33n
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 30-04 15:52
ik denk dat je een beetje teveel aan de breezah hebt gezeten :?

ik denk niet dat er hier ff zomaar iemand "een client" gaat maken voor iets waar amper iets over bekend is.... :D

Verwijderd

Topicstarter
neej okey maar als het serieuzer wordt...
Misschien wel trouwens, maar wel Smirnoff dan...

Verwijderd

Topicstarter
Wat lees ik hier nou?? bush nou eens te veel breezahs drinkt...
http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=19939

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
...

Dit hoort dus niet in DPC thuis, bovendien suggerereer jij illegale praktijken.
Stel dat ze zoiets uitvreten in de US, dan is het in Europa alsnog illegaal en hebben ze een juridische uitdaging.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.