[ECCp] Afwezig functie

Pagina: 1
Acties:

• Shinji
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08:31
Ik weet niet of ik het hier moet posten maar ik mis in de ECCp client een functie waarvoor je ervoor kan zorgen dat als je bijv 15 min niks gedaan heb de priority naar high gaat. Zou heel handig zijn voor als ik ff een tijdje weg ben.
Dan hoeft het niet heel de tijd handmatig te gebeuren. En dan trouwens ook dat ie weer naar low of medium gaat wanneer je je muis weer beweegt.

Verwijderd

Nee, zoiets bestaat naar mijn weten niet, maar volgens mij scheelt het echt zo ontzettend weinig dat verschil in priority, dat is de moeite niet...

• Mar
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 26-05-2025

Mar

TCF

idd, bij mij staat eccp gewoon op low en als ik niks doet pakt hij gewoon 100% CPU, dus high ofzow is niet echt nodig

DPC Team ColdFusion

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07:06
Je comp kan natuurlijk niet meer idle wezen dan anders.
Als je toch niets op je pc doet dan maakt het niet uit of hij nou low | normal of high priority heeft omdat hij dan toch wel 99% van je cpu power pakt.
[edit]
Zet NOOIT zo'n soort programma op realtime omdat dat alleen een hardware matige reset voldoen is om weer controle over je pc te krijgen.

Taal fouten inbegrepen ;)

Verwijderd

Met de oude client maakte het idd niet veel uit of je em nu op low of high zette....op high misschien een paar dp's meer eruit gehaald
Met de nieuwe speciale AMD-client haal ik wel 200.000 its/sec. meer dus dat scheelt wel aanzienlijk. In deze client is dus de nutteloze functie van low/high priority ook maar weggelaten....

• The-Source
Op donderdag 27 juni 2002 22:31 schreef Glazenwassertje het volgende:
Met de oude client maakte het idd niet veel uit of je em nu op low of high zette....op high misschien een paar dp's meer eruit gehaald
Met de nieuwe speciale AMD-client haal ik wel 200.000 its/sec. meer dus dat scheelt wel aanzienlijk. In deze client is dus de nutteloze functie van low/high priority ook maar weggelaten....
Nou ik heb de "normale" versie volgens mij gedownload omdat ik alleen maar een speciale Intel versie zag staan.
Waar staat de AMD versie ?

Verwijderd

Op donderdag 27 juni 2002 22:34 schreef klaasbram het volgende:

[..]

Nou ik heb de "normale" versie volgens mij gedownload omdat ik alleen maar een speciale Intel versie zag staan.
Waar staat de AMD versie ?
http://212.187.0.26/zooi/amd.zip <-- hier onder andere.
Na het uitpakken alleen het exe bestandje ff replacen en eventueel renamen.

• The-Source
Op donderdag 27 juni 2002 22:37 schreef Glazenwassertje het volgende:

[..]

http://212.187.0.26/zooi/amd.zip <-- hier onder andere.
Na het uitpakken alleen het exe bestandje ff replacen en eventueel renamen.
Welke van de 2 :P
eccp109.exe
of
eccp109w.exe
en welke moet ik waar in renamen

Verwijderd

Op donderdag 27 juni 2002 22:48 schreef klaasbram het volgende:

[..]

Welke van de 2 :P
eccp109.exe
of
eccp109w.exe
en welke moet ik waar in renamen
de laatste dus die met die "w" moet je hebben en die dus vervangen in je startup folder.

• Shinji
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08:31
Speciale Intel versie? Waar?
En maakt dat nog uit wat voor Intel CPU? Heb een PIII 500 en PII 350 en PI 200.

• Raku
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09-2022

Raku

Mental Aid

Op donderdag 27 juni 2002 23:12 schreef Glazenwassertje het volgende:

[..]

de laatste dus die met die "w" moet je hebben en die dus vervangen in je startup folder.
Ik ga die ook maar es proberen. Hopelijk trek ik dan nog wat meer punten voor QU|CCC / DPC :P

Raku

Verwijderd

Op donderdag 27 juni 2002 23:18 schreef Eth3r3al het volgende:

[..]

Ik ga die ook maar es proberen. Hopelijk trek ik dan nog wat meer punten voor QU|CCC / DPC :P
Pas wel ff je userinf aan he ?? Of je moet R4NCOR blij willen maken :)
Pagina: 1