Toon posts:

GTA 3 stotterd als een gek maar geen oplossing

Pagina: 1
Acties:
  • 71 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Jah ik weet dat er gigantische topics lopen over problemen met GTA-3 maar nergens kan ik een fatsoenlijk antwoord vinden. Daarom wil ik in dit topic eigenlijk ook alleen antwoorden hebben op de vraag of er al een echte oplossing voor die stotterproblemen zijn.

En dan niet off-topic gaan zeiken van jah op mijn mega-super-computer loop tie als een zonnetje. Gewoon mensen die precies dezelfde problemen hebben en misschien al een oplossing hebben voor het probleem dus echt alleen voor het stotterprobleem. Dus aub niet reageren op dit topic met antwoorden van bij mij loopt hij goed, of gewoon je computer kan het niet aan, of zet hem gewoon op 640×480. Want ik ken iemand met een zwakker systeem waarbij hij beter draait. Er zit dus iets fout, misschien een instelling misschien een bug ik weet het niet iemand een oplossing.

edit:

ik zei nog dat er geen oplossing in die topics staat, ik wil alleen een antwoord hebben en waarschijnlijk velen met mij, dus geen offtopic gezeik of links naar al die andere topics

[edit 2]
die heb ik dus allemaal uitgeprobeerd debiel :), niks heeft echt goed effect gehad, ik wil dus echt gewoon 1 heel simpel antwoord en geen vage dingen als defragmenteren want dat helpt niet
[/edit 2]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hives
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 10-04-2023
GTA 3 topicssssss

[topic=522803/1/100]

Zet trails eens uit.
En probeer gewoon de nieuwste drivers van al je hardware te bemachtigen.

AMD XP 3000+ , Asus A7v333 Raid , 3 x maxtor 40 gb 7200 rpm , asus nvidia geforce FX 5950 Ultra 256 MB, 1024 Kingston DDR PC-2700, Creative Audigy 2 ZS , Pioneer 106s 16 x 40 x , Lite-on 52 x 32 x , 52 x, Sony DVD Writer 4x Extern , Ilyama HM204DT 22 Inch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cactusman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-09-2020

cactusman

nu met extra naalden

Op donderdag 27 juni 2002 18:53 schreef valentinorossi het volgende:
DEBIEL ! :P

Kijk eerst ff voordat je een topic plaatst.

[topic=507725/1/25]

En het licht aan de driver voor je grafische kaart..
of het licht eraan of je dma aan hebt staan

euhmmmm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
schijfjes lopen op udma-5 dus dat is ook niet het probleem, het enige is dus dat iedereen links geeft enzow in deze topics maar ik heb echt nog niks werkend geziend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dicht :)

Dit topic is gesloten.