Toon posts:

videoband kopieren

Pagina: 1
Acties:
  • 20 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik heb 2 video's

ik hang er een scart aan

maar hoe zie ik dan of ik wel op de goeie frequentie opneem?

Verwijderd

ehm, proberen :?

Verwijderd

Topicstarter
sorry deze is hier trouwens per ongeluk beland
vaag

maar gewoon proberen mmz ok

• croxz
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21:46
Kan niet fout gaan.

• Ye Greate'96
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-08-2021
simpel toch? je zet de opnemende video op ext1 (of de aansluiting waar die op zit!)

• Zap
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Zap

~

Met scart heb je niets met frequenties/kanalen te doen.. Je laat de ene videorecorder van zijn scart/av/ext ingang opnemen en de andere speelt af.

That's all :)

#

• croxz
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21:46
Sorry, verkeerd begrepen. Als je geen ext/aux etc kan kiezen dan zit'ie waarschijnlijk onder kanaal 0.

Verwijderd

Topicstarter
ja er zitten 2 aansluitingen op de ene video

maar hoe kan ik nou zien welk net ik kies als er geen tv aanhangt?

:S

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:58

CyBeRSPiN

sinds 2001

Op donderdag 27 juni 2002 18:22 schreef willempiet het volgende:
ja er zitten 2 aansluitingen op de ene video

maar hoe kan ik nou zien welk net ik kies als er geen tv aanhangt?

:S
Gaat alles via OSD, of kun je ook op de LCD van de VCR zien op welk kanaal ie staat? (om maar even wat afkortingen in de groep te gooien :P)

• Steffie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:23

Steffie

Opaque

SG >> AV

Als je dat ding dan eerst eens op een tv aansluit en op het goede kanaal zet. Vervolgens hang je die andere VCR er weer aan en je bent klaar :)

With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:22
Je kunt het natuurlijk ook digitaal doen. Wanneer je een tv-kaart hebt met een video ingang sluit je de scartkabel op de videorecorder aan en de andere kant plug je in de video ingang van de tv-kaart. Je hebt hier (uiteraard) wel en kabel voor nodig met aan 1 kant een scart stekker en aan de andere kant drie cinch stekkers: een gele (video), een rode (audio rechts) en een witte (audio links). Zo kun je je opnamen op cd zetten en da's toch beter dan op videoband.

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-03 09:52
voor dit probleem zitten er van die mooie boekies bij die apparaten meegeleverd. Handleidingen heten ze!

Ow, die heb je meteen na het openmaken van de doos weggegooid, omdat je vindt dat je die toch niet nodig zou hebben? tsja.... >:)

Magoed, dit is echt standaard. Gewoon ff in de handleiding lezen, of even wat proberen en daarna checken of het heeft gewerkt.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.