Toon posts:

asus a7v33 raid array niet te verwijderen. help

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een probleem met mijn raid controller. ik kan in de setup de array niet veranderen. ik heb er 2 hd`s 1 van 30 en 1 van 40 gb aanhangen op dit moment.

als ik het goed begrijp moet ik ze in raid 0 zetten, dit omdat ik gebruik wil maken van de bestanden die op mijn 40 gb nog op staan (mp3)... kan iemand mij uitleggen wat ik moet doen.

bios reset help niet...

• _mARCO_
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-08 15:17

_mARCO_

Hier staat niks

Hou er wel rekening mee dat als je een RAID 0 setup wilt maken je alle data op die schijven kwijt bent.

Kun je even een overzicht geven van je huidige systeem configuratie? Staat Windows op dit moment op die 30 Gb schijf en je mp3's op de 40 Gb?

sigloos

Verwijderd

Je had dit beter in de A7V333 topic kunnen vragen, volgens mij is die vraag ook al langs gekomen.

Maar om toch even antwoord te geven : Je moet je bios updaten, ik had hetzelfde probleem.

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 27 juni 2002 19:32 schreef [Elite]Hippie het volgende:
Je had dit beter in de A7V333 topic kunnen vragen, volgens mij is die vraag ook al langs gekomen.

Maar om toch even antwoord te geven : Je moet je bios updaten, ik had hetzelfde probleem.
jep bios update was het, wel kut ik ben nu wel al mijn mp3`s en uh backup van cd`s kwijt... hmm

thnx anyway