Toon posts:

Geforce 4 ti-4200 voltmod succesfull

Pagina: 1
Acties:
  • 165 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Eerst kreeg ik mijn core van de 250MHz maar op de 295MHz en nadat ik een 1000 ohm transistor weerstand op de kaart had gesoldeerd, haal ik 310MHz :).
Straks 500 ohm proberen, misschien haal ik dan wel de 320MHz 8-).

Achterop de kaart zitten twee chipjes, met beiden de naam:
SC1102CS
0218
G29026-1

Deze chip heeft 14 pootjes, je begint met tellen bij de G onderaan, dus die heeft pin 1. Helemaal rechts bij de 1 is pin 7, bij de S Rechts-bovenaan is pin 8 en bij de S Link-bovenaan is pin 14. Om te modden moet je een weerstand over pin 11&14 solderen en voila :9 (voor de core moet je die rechts op de kaart hebben en voor je memory links op de kaart, maar memory moet je nog veel bijmodden, waar ik geen zin in had :)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
1000 ohm transistor
dude...
niet een weerstand ofzow....1000ohm transistor heeft veldmuisjuh nog nooit van gehoord :o :P

maare...PICS :?
benchmarkresults :?
en.....welk merk kaart enzo heb je :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paradoXical
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-07 16:41

paradoXical

The ParadoX

Lekker

Ik zal je maar niet vertellen dat mijn Leadtek Ti-4200 nu met een 325mhz core stabiel draait.. 8-)

Zonder voltmod..

Hoe zet het met memory eik.. Mijn mem wil niet boven de 550 mhz, ik wil daar best wel ff wat aan doen, solderen voor wat extra prik ;)

She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 27 juni 2002 17:56 schreef veldmuis het volgende:

[..]

dude...
niet een weerstand ofzow....1000ohm transistor heeft veldmuisjuh nog nooit van gehoord :o :P

maare...PICS :?
benchmarkresults :?
en.....welk merk kaart enzo heb je :?
Leadtek ti-4200 64mb, nadat ik die andere weerstand erop heb gezet, wil ik wel ff 3dmarken :) (en linkje geven natuurlijk >:))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chop2000
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-10 23:18

Chop2000

Vroem

in zijn sig staat dat hij een leadtek heb, wel een 1337 mod!

niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 27 juni 2002 17:57 schreef HarrieH het volgende:
Lekker

Ik zal je maar niet vertellen dat mijn Leadtek Ti-4200 nu met een 325mhz core stabiel draait.. 8-)

Zonder voltmod..

Hoe zet het met memory eik.. Mijn mem wil niet boven de 550 mhz, ik wil daar best wel ff wat aan doen, solderen voor wat extra prik ;)
Memory is een heel geklooi, dan moet je 2 weerstanden op die chip solderen en 1 op de voorkant van de kaart zelf, daar komt nog eens bij dat memory nauwelijks hoger komt, na een voltmod en een gpu gigantisch veel hoger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 27 juni 2002 17:57 schreef HarrieH het volgende:
Lekker

Zonder voltmod..

Wil je voor mij een 3dmark2001 se op 325MHz draaien en dan met de nadruk op game 1 high-detail :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-04-2023

McFlipp

24...

Op donderdag 27 juni 2002 17:58 schreef DumphuiZ het volgende:

[..]

Memory is een heel geklooi, dan moet je 2 weerstanden op die chip solderen en 1 op de voorkant van de kaart zelf, daar komt nog eens bij dat memory nauwelijks hoger komt, na een voltmod en een gpu gigantisch veel hoger.
Ja maar hij heeft de 128mb versie, waar niet zo heel veel rek in zit. Dus misschien is dat te overbruggen met een iets hoger voltage.

Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paradoXical

paradoXical

The ParadoX

Game 1 - Car Chase - High Detail
(FPS) 51.7

Me 3dmark score is 10190, damn ben even me compare linkie kwijt :)

Em mijn mem, het is gewoon erg jammer dat het niet harder loopt.. Mijn core presteert erg goed, alleen ik blijf wat achter door me mem nu.. Had eigenlijk gehoopt dat het op een ~600 mhz zou lopen, dan was ik tevreden geweest..

She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 27 juni 2002 18:03 schreef HarrieH het volgende:
(FPS) 51.7

Als je core instabiel is, dan crasht ie het snelst in game 1 high-detail, als je die stabiel weet te draaien, mooi zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paradoXical

paradoXical

The ParadoX

Op donderdag 27 juni 2002 18:04 schreef DumphuiZ het volgende:

[..]

Als je core instabiel is, dan crasht ie het snelst in game 1 high-detail, als je die stabiel weet te draaien, mooi zo :)
Stabiel is ie zeker.. Ik heb meer dan 2 uur Jedi Knight II op max res, max detail liggen spelen, daarna GTA 3 met alle :9~ instellingen, en mijn pc is nog niet gecrashed.. Lijkt me dus stabiel.. Als ik de core op 330 zet locked ie in die car chase btw ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 27 juni 2002 18:06 schreef HarrieH het volgende:

[..]

Stabiel is ie zeker.. Ik heb meer dan 2 uur Jedi Knight II op max res, max detail liggen spelen, daarna GTA 3 met alle :9~ instellingen, en mijn pc is nog niet gecrashed.. Lijkt me dust stabiel.. Als ik de core op 330 zet ocked ie ;)
Nog steeds gelimiteerd door het voltage dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paradoXical

paradoXical

The ParadoX

Op donderdag 27 juni 2002 18:07 schreef DumphuiZ het volgende:

[..]

Nog steeds gelimiteerd door het voltage dus :)
Yep, maar ik vind het wel genoeg zo.. Nu dat mem maar eens wat opfokken.. 444@550 is op zich niet slecht, maar dat moet harder...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp

McFlipp

24...

Op donderdag 27 juni 2002 18:08 schreef HarrieH het volgende:

[..]

Yep, maar ik vind het wel genoeg zo.. Nu dat mem maar eens wat opfokken.. 444@550 is op zich niet slecht, maar dat moet harder...
Idd ga jij die volt mod nou maar doen ;) Dan wordt ik misschien wel overtuigt en ga ik er ook eentje halen :P

* McFlipp heeft nu het idee om te wachten op de R300 die al in augustus komt, omdat hij UT2003 nu goed kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chop2000
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-10 23:18

Chop2000

Vroem

Op donderdag 27 juni 2002 18:11 schreef McFlipp het volgende:

[..]

Idd ga jij die volt mod nou maar doen ;) Dan wordt ik misschien wel overtuigt en ga ik er ook eentje halen :P

* McFlipp heeft nu het idee om te wachten op de R300 die al in augustus komt, omdat hij UT2003 nu goed kan spelen.
dan blijf je wachten, als die r300 er licht zal de omen ook bijna uitkomen, wil je die weer..

niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Net een 460 ohm weerstand erop gezet en nu haal ik de 320MHz stabiel :), verder ga ik niet. Misschien eens een betere voeding kopen ofzo, maar ik betwijfel of ik met de huidige koeling wel verder kan komen. Met een peltier kan je zo de 350MHz of hoger halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp

McFlipp

24...

Op donderdag 27 juni 2002 18:25 schreef Chop2000 het volgende:

[..]

dan blijf je wachten, als die r300 er licht zal de omen ook bijna uitkomen, wil je die weer..
De Omen komt pas over 5 maanden ofzo hoor. En augustus is nog 1,5 maand :9
Op donderdag 27 juni 2002 18:34 schreef DumphuiZ het volgende:
Net een 460 ohm weerstand erop gezet en nu haal ik de 320MHz stabiel :), verder ga ik niet. Misschien eens een betere voeding kopen ofzo, maar ik betwijfel of ik met de huidige koeling wel verder kan komen. Met een peltier kan je zo de 350MHz of hoger halen.
Btw waar heb je opeens de juiste info vandaan? Een guide gevonden? Linkje? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Geen guide en ook geen linkje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamer
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 03-10 20:09

Gamer

mobile

idd, heb hier nu ook een Ti 4200 gekocht om te spelen, mem is maxed out op 545 mhz.
linkje is gewenst.

ps, core doet ook 310 zonder mod.

4600Wp Z - 4800Wp W - 4800Wp O | SH4.0RS | SH5.0RS | SBR192 accu| Easee Charge Lite | Corsa-e 50kWh | Mercedes EQA 250+ 70kWh | Homey Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pics!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toulinash
  • Laatst online: 21-02-2024
ik heb er een 2ohm weerstand op gezet, nu haal ik 1337MHz .. 'k heb alleen geen pics, kweet ook niet meer waar ik die weerstand gehaald heb, mja, ben nu wel koel toch ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lange
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-06 15:31

lange

Boom Boom?

Op donderdag 27 juni 2002 19:23 schreef Toulinash het volgende:
ik heb er een 2ohm weerstand op gezet, nu haal ik 1337MHz .. 'k heb alleen geen pics, kweet ook niet meer waar ik die weerstand gehaald heb, mja, ben nu wel koel toch ?
nuttig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ernst
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-06 11:28
Op donderdag 27 juni 2002 19:23 schreef Toulinash het volgende:
ach, tuhring man ongelovige........

Every day is a start of something new, and every evening ends with the splendid dawn of a new day

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 27 juni 2002 18:03 schreef HarrieH het volgende:
(FPS) 51.7

Em mijn mem, het is gewoon erg jammer dat het niet harder loopt.. Mijn core presteert erg goed, alleen ik blijf wat achter door me mem nu.. Had eigenlijk gehoopt dat het op een ~600 mhz zou lopen, dan was ik tevreden geweest..
Geen flame bedoeld ofzo hoor.. maar hoe krijg jij een ti 4200 op dezelfde core speed als mijn overclockde gf4 ti4600 :??

Toch onmogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lange
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-06 15:31

lange

Boom Boom?

Op donderdag 27 juni 2002 19:38 schreef [Elite]Hippie het volgende:

[..]

Geen flame bedoeld ofzo hoor.. maar hoe krijg jij een ti 4200 op dezelfde core speed als mijn overclockde gf4 ti4600 :??

Toch onmogelijk?
het is in principe gewoon dezelfde core, alleen de slechtere yields zullen naar de mindere modellen gaan (ti4200 en ti4400) en de betere naar de ti4600, maar als je dus geluk hebt krijg je een core die ze eigenlijk beter op een ti4600 hadden kunnen prikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VinnieM
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 29-11-2024

[..]

Toch onmogelijk?
Misschien dat jouw ti4600 uit een slechte batch ti4600's komt, en die ti4200 van hem uit een goede batch ti4200's.
Of komen ze beide uit dezelfde batch en drukt NVIDIA er alleen een ander stempeltje op :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokeyTheBandit
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-08 06:56

SmokeyTheBandit

DOCer met Pensioen

Op donderdag 27 juni 2002 19:56 schreef VinnieM het volgende:

[..]

Misschien dat jouw ti4600 uit een slechte batch ti4600's komt, en die ti4200 van hem uit een goede batch ti4200's.
Of komen ze beide uit dezelfde batch en drukt NVIDIA er alleen een ander stempeltje op :+
Ook bekend als AMD ;)

Turn it off and on again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CME86
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-10 09:56
wordt hij niet een beetje warm?
ps. heb je misschien al pics?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paradoXical

paradoXical

The ParadoX

[..]

Toch onmogelijk?
~

Tsja sorry jongen, geluk? Ik sta hier echt niet te liegen hoor.. Trouwens echt stabiel klokt ie op 326 mhz, respectabel voor een Ti-4200 dacht ik zo..

Ik kan echt zeggen dat mijn systeem ROCKstable is.. Een hele dag liggen gamen en 0x een crash..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamer
  • Laatst online: 03-10 20:09

Gamer

mobile

hier haal ik 330 core met die Ti 4200 :)
Peltiers zijn fun :) (no vmod)

4600Wp Z - 4800Wp W - 4800Wp O | SH4.0RS | SH5.0RS | SBR192 accu| Easee Charge Lite | Corsa-e 50kWh | Mercedes EQA 250+ 70kWh | Homey Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 27 juni 2002 23:55 schreef Gamer het volgende:
hier haal ik 330 core met die Ti 4200 :)
Peltiers zijn fun :) (no vmod)
Als jij een voltmod doet, kan je echt heel hoog komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp

McFlipp

24...

Op donderdag 27 juni 2002 22:34 schreef Celmis het volgende:
wordt hij niet een beetje warm?
ps. heb je misschien al pics?
Neuh die Leadtek cooler dat zijn werk goed hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Er valt niets te zien :), tis maar een weerstandje.

Ik denk dat ik onderhand wel aan de fysische normale grens van mijn chippie op aircooling zit. Toen ik namelijk die 1000 ohm had geplaatst, kwam ik relatief verder, dan na het plaatsen van de 440 ohm...
Op vrijdag 28 juni 2002 08:22 schreef McFlipp het volgende:

[..]

Neuh die Leadtek cooler dat zijn werk goed hoor ;)
En die 3 extra 80x80 fans helpen best wel aardig >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malebolgia
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-06-2024

Malebolgia

Move, or be moved

maak eens ff wat leuke pics met die digi cam van je, en evt een klein filmpje waarin je 2K1 SE draait :P
Hier wordt je pas geloofd als je *PICS!!!* post, dus ja, dan zit er weinig anders op hé!
BTW, we willen ook wel graag de complete FPS tables van je 3dmark 2K1 SE met en zonder OC zien!!!!
* Malebolgia spreekt nu voor zichzelf, maar ja :P

"People should know when they're conquered..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 28 juni 2002 11:46 schreef Malebolgia het volgende:
maak eens ff wat leuke pics met die digi cam van je, en evt een klein filmpje waarin je 2K1 SE draait :P
Hier wordt je pas geloofd als je *PICS!!!* post, dus ja, dan zit er weinig anders op hé!
BTW, we willen ook wel graag de complete FPS tables van je 3dmark 2K1 SE met en zonder OC zien!!!!
* Malebolgia spreekt nu voor zichzelf, maar ja :P
Mijn pa neemt de digicam mee naar onze diploma uitreiking, dus dat kan zowiezo toch niet. Het is btw ook verstandiger om foto's te schieten, omdat dan de reso veel hoger ligt. Maar nogmaals er valt niets te zien en diegenen die mij kennen, weten dat ik niet aan bluffen doe >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp

McFlipp

24...

Op donderdag 27 juni 2002 18:25 schreef Chop2000 het volgende:

[..]

Om nog ff hier op terug te komen, Omen bijna uit?
Saw on 3DGPU that their is an article over at ExtremeTech on why NVIDIA might have to delay their upcoming NV30 to 2003. Here's a snip from the article:

Nvidia Corp.'s next-generation NV30 could miss this year's launch window "for all intents and purposes," a Wall Street analyst said Wednesday.
In downgrading the stock of Nvidia, Santa Clara, Calif., Prudential Securities' Hans Mosesmann said he wanted to prepare investors for the "worst-case" scenario, that shipping volumes of the NV30 or "GeForce5" could be pushed out until 2003.

"While Nvidia's execution track record is impeccable and longer term prospects are quite good, we would rather stay on the sidelines until more data points are available regarding the new product launch," Mosesmann wrote.
En over de R300
It's unclear how ATI will solve the problem with DirectX 9, as it readies its R300 and RV250 cards for a mid-July launch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paradoXical

paradoXical

The ParadoX

Ikzelf heb met een 90mm boor (rondboor) een groot gat ter hoogte van mijn AGP-slot geboort. Hier heb ik dus een 90mm fan ingeplakt, die rechtsteeds op mijn Ti-4200 blaast..

Sinds ik dit gemaakt heb (20 mins werk, mit's je de apparatuur hebt :P) is mijn pc 0x gecrashed en kon ik mijn core dus stabiel van 290 naar 326 mhz krijgen!

Aanrader dus zo'n fan! Ik kan wel filmpje maken / foto's posten, ik ga morgen nog een gat maken ter hoogte van mijn cpu, dat beestje moet er ook aan geloven, ga ik ook mee stoken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 28 juni 2002 16:44 schreef HarrieH het volgende:
Ikzelf heb met een 90mm boor (rondboor) een groot gat ter hoogte van mijn AGP-slot geboort. Hier heb ik dus een 90mm fan ingeplakt, die rechtsteeds op mijn Ti-4200 blaast..

Sinds ik dit gemaakt heb (20 mins werk, mit's je de apparatuur hebt :P) is mijn pc 0x gecrashed en kon ik mijn core dus stabiel van 290 naar 326 mhz krijgen!

Aanrader dus zo'n fan! Ik kan wel filmpje maken / foto's posten, ik ga morgen nog een gat maken ter hoogte van mijn cpu, dat beestje moet er ook aan geloven, ga ik ook mee stoken ;)
laat die pic's ffkes zien dat zie ik wat je bedoelt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 28 juni 2002 16:44 schreef HarrieH het volgende:

No match for my cooling >:) :

Een 80x80 fan onder mijn videokaart, een er boven op. Nog een die lucht van de zijkant op mijn videokaart blaast.
Aan mijn voeding zit een slotfan geplakt, die de warme lucht uit mijn kast blaast en tenslotte mijn cpu en hdd coolers :9
(en toch kom je hoger. Kennelijk heb jij niet zo'n budgetvoedingkje als ik :))

edit:

Shit, verkeerde pc. Dit hierboven is door DumphuiZ gezegd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keesr
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-08-2017
Geforce 4 Ti4200 ownz gewoon :)

Death is nothing; but to live defeated and without glory is to die every day - Emperor Napoleon I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paradoXical

paradoXical

The ParadoX

Ik heb de digicam nu niet thuis liggen :(

Vriend heeft hem geleend.. Maar zodra ik hem heb zal ik ff gaatje boren + foto's maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik geloof dat ik pech heb dan, mijn Leadtek Ti4200 64MB kan maar 290/550 standaard, en met mijn GF2 cooling 300/570..

iemand een linkje hoe de Volt mods moeten??
Hier een compare:
http://service.madonion.com/compare?2k1=3812134

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 28 juni 2002 20:59 schreef Bartje81 het volgende:
Ik geloof dat ik pech heb dan, mijn Leadtek Ti4200 64MB kan maar 290/550 standaard, en met mijn GF2 cooling 300/570..

iemand een linkje hoe de Volt mods moeten??
Hier een compare:
http://service.madonion.com/compare?2k1=3812134
Niet direct, lees eerst maar deze door. Daarna krijg je een beetje een idee, hoe het werkt.
http://www.xbitlabs.com/video/visiontek-gf4ti4400/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Een vraag die alle andere vragen overbodig maakt...:" voltmodje?" :P

Net ook bij f0r.c3d gedaan, resultaten volgen spoedig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caspergt
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-04 03:10
Heey k'heb m'n Asus V8420 DT dus op 300 core/600 mem maar hij wil niet hoger door het voltage dus, ik heb dus een thermaltake G4 coppercooler met ramsinks op m'n kaartje en doe oude asus koeler op de achterkant gelijmd.
Trouwens t'is een 128 mb ram versie.
Ik snap niets van die weerstandjes kunnen jullie het even precies uitleggen ?
Tja k'ben pas 14 dus ik weet niet veel van weerstandjes enzo.

Ridiculer lvl70 Resto drood :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phaerion
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-12-2024

Phaerion

Stillborn!!!

Met die twee extra koelers die ik erbij heb gehangen
haal ik nu 310/600 mhz oc met mijn Leatek ti 4200 128mb.

Ik heb nog niet hoger geprobeerd.
Wel balen dat ik de temps nergens kan uitlezen.

Snoep verstandig, lik m'n reet! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caspergt
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-04 03:10
Kan ik ook niet hoor de temp uitlezen :( wel balen dat Asus het alleen op z'n Deluxe versie's doet.
Ik voel altijd eventjes aan m'n ramsinks en koelers en dan denk ik ff terug hoe heet m'n TNT2 M64 met alleen een heatsink was :P
Dan is dit ruim goed ! ;) :7 :9~

Ridiculer lvl70 Resto drood :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleM
  • Laatst online: 20-11-2024
Op donderdag 27 juni 2002 18:03 schreef McFlipp het volgende:
Ja maar hij heeft de 128mb versie, waar niet zo heel veel rek in zit. Dus misschien is dat te overbruggen met een iets hoger voltage.
Mijn Sparkle Ti4200 128 Mb draait met standaard nVidia koelertje en zonder geheugen koeling op 310/600, dus..

[edit]

Nu ziet ie er zo uit, maar klokt nog niks extra's, ook tijd voor een voltage mod dus.. >:)

Afbeeldingslocatie: http://www.dj-triplem.com/urpicshere/geforce4mod/07_volle_glorie.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pollore
  • Laatst online: 04-06 13:49
Dis mijn Leadtek:

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/hessel/gf4.1.jpg

Hij loopt ny op 280/540 en ik denk dat ik wel een stukje verder kan maar ik had een vraagje over die voltmod wat heb je daar voor nodig?

Ik bedoel Soldeerboot en etc. kan iemand dat effe uitleggen?

Upside down

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
  • Laatst online: 30-09 13:58
Craytahar schreef op 03 augustus 2002 @ 12:40:
Dis mijn Leadtek:

afbeelding

Hij loopt ny op 280/540 en ik denk dat ik wel een stukje verder kan maar ik had een vraagje over die voltmod wat heb je daar voor nodig?

Ik bedoel Soldeerboot en etc. kan iemand dat effe uitleggen?
zal wel erg groot zijn hoor.. :+

en maybe onterecht..je had anders wel nieuwe topic kunnen openen :) ik vind wel cool gemod namelijk :*) nice w0rk!

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

• XeNoBiTe
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
TripleM schreef op 26 juli 2002 @ 17:54:
[...]

Mijn Sparkle Ti4200 128 Mb draait met standaard nVidia koelertje en zonder geheugen koeling op 310/600, dus..

[edit]

Nu ziet ie er zo uit, maar klokt nog niks extra's, ook tijd voor een voltage mod dus.. >:)

[afbeelding]
Hoi Triple M. Zeg snap jij misschien waarom ik mijn Sparkle niet kan overclocken?? Hij loopt gewoon altijd vast..Zelfs als ik bijvoorbeeld alleen mijn geheugen overclock naar 475 ofzo. DAn zelfs loopt hij na een half uurtje vast in bijvoorbeeld NFSHP2. Ik gebruik de detonator 40.72. En mijn kast staat gewoon open. Ik snap er echt de ballen meer van. Heb naar mijn weten ALLES geprobeerd. Een tip misschien??Thanx

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Beetje oud topic he. En het overclocken van een kaart is gewoon een kwestie van geluk. Misschien dat je met het beter koelen van je kaart nog een stukje verder kan komen, maar het zou best kunnen dat dit gewoon de max van je gpu is (zonder voltmod dan). Ga anders nog even verder zoeken, er zijn genoeg tips te vinden over hoe je je kaart beter kan koelen :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.