Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.
Verwijderd
Jezus je zou denken dat het een of ander staatsgeheim is!!!!!
Ik heb ze niet maar houd me ook aanbevolen!
Blijkbaar is het een hele grote moeite om een pagina te maken met wat instellingen. Ze laten liever de klant bellen en bellen en bellen...
Ik heb ze niet maar houd me ook aanbevolen!
Blijkbaar is het een hele grote moeite om een pagina te maken met wat instellingen. Ze laten liever de klant bellen en bellen en bellen...
Verwijderd
aangezien versatel de modeminstellingen blokkeerd dmv een wachtwoord zullen er weinig mensen zijn die je hier aan kunnen helpen.
Wel vreemd dat demon je niet verder kan helpen daar zij de modems configureren voor gebruik...
ik gebruik zelf een alcatel modem op het versatel netwerk(wel via Zonnet). Deze staat als volgt ingesteld:
VPI VCI Type Usage
8 48 ppp configured
Encap Mode State
vc-mux always-on up
ik kan echter niet zeggen of deze instellingen ook voor de aerescom werken, maar je kan het proberen. succes!
Wel vreemd dat demon je niet verder kan helpen daar zij de modems configureren voor gebruik...
ik gebruik zelf een alcatel modem op het versatel netwerk(wel via Zonnet). Deze staat als volgt ingesteld:
VPI VCI Type Usage
8 48 ppp configured
Encap Mode State
vc-mux always-on up
ik kan echter niet zeggen of deze instellingen ook voor de aerescom werken, maar je kan het proberen. succes!
omg thnx 100000000000000000000000000x

ik hoop dat ik hier verder mee kom
ik hoop dat ik hier verder mee kom
Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.