Ik heb een vrij curieus probleem. Sinds een paar dagen heb ik een nieuwe Lite-On brander. De Lite-On LTR-40125S. Eenmaal thuis, natuurlijk gelijk uit proberen. Dus probeerde ik de image te branden van mijn Red Alert 2 schijfje die ik had gemaakt. Alles verliep zonder problemen en ik installeerde de game zonder problemen van het gebrande cd'tje.
Maar zodra ik het spel wilde spelen kreeg ik de vraag of ik gelieve de correcte cd-rom in de speler wilde doen zodat ik het spel kon spelen
Deze error kreeg ik ook toen ik het bovengenoemde proces met mijn Starcraft image probeerde te doen. Hoewel ik instaat ben de game gewoon te installeren van het schijfje ben ik niet instaat om deze te draaien.
De images waren in een .cue en .bin formaat. En ik brande deze met Nero Burning Rom die bijgeleverd was in het pakketje. Voor mijn specs zie mijn signature.
Elke tip is welkom!
Maar zodra ik het spel wilde spelen kreeg ik de vraag of ik gelieve de correcte cd-rom in de speler wilde doen zodat ik het spel kon spelen
De images waren in een .cue en .bin formaat. En ik brande deze met Nero Burning Rom die bijgeleverd was in het pakketje. Voor mijn specs zie mijn signature.
Elke tip is welkom!