Ik ben bezig om een soort videoclip te maken over de Duitse kermis. Deze wil ik dan als videocd branden zodat je hem ook kan afspelen op dvd spelers. Ik heb alle stukjes film gecaptured met een resolutie van 384 x 288. Als ik het formaat groter maak dan krijg ik van die vage zwart witte lijnen horizontaal in beeld op de plek waar iets snel beweegd. Is dit voldoende om full screen af te spelen? Ik gebruik het programma Ulead DVD Moviefactory.
Hoeveel kan je ongeveer op een cd kwijt in het formaat video CD? Of ligt dit aan de kwaliteit van het coderen?
Oh ja dit is mijn eerste videoclip, zijn er mensen die misschien wat ervaring hebben hiermee? Wat kan ik het beste doen om het er een beetje flitsend uit te laten zien? Er zitten een paar stukjes tussen die langer dan 10 seconden duren.
Hoeveel kan je ongeveer op een cd kwijt in het formaat video CD? Of ligt dit aan de kwaliteit van het coderen?
Oh ja dit is mijn eerste videoclip, zijn er mensen die misschien wat ervaring hebben hiermee? Wat kan ik het beste doen om het er een beetje flitsend uit te laten zien? Er zitten een paar stukjes tussen die langer dan 10 seconden duren.