Verwijderd

Topicstarter
Delkin Devices has today announced the 'eFilm PicturePAD', the PicturePAD is a portable storage and display device for digital photography and appears to be an OEM Nixvue Vista. The PicturePAD has a 1.8 inch LCD monitor which is used to navigate menus and display images, the built-in CompactFlash slot is used to transfer images from CF (or other formats with an adapter) to the internal hard drive. The PicturePAD initially will be available in 20 and 30 GB capacities. The MSRP for the 20GB model is $549.
hier is het te lezen..
http://www.dpreview.com/news/0206/02062602delkinpicturepad.asp

lijkt mij wel een handig apparaat! vooral voor op vakantie :9~

• hduijn
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09-2022
Op zich wel handig.. maar je kunt voor die prijs gemakkelijk vier 256MB CF kaartjes kopen.. en displayen van foto's kunnen de meeste camera's best aardig. (incl. display op tv)

Zelf vertrouw ik ook meer op flash geheugen omdat het geen bewegende onderdelen bevat.. het lijkt me niet zo fijn als het apparaatje met 20GB aan foto's van de vakantie kapot gaat omdat het op de grond valt. (uiteraard kunnen de disks van tegenwoordig een stuk meer hebben en kunnen CF kaarten ook kapot...)

Het blijft natuurlijk wel een erg leuke gadget..

• itsgreen
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 02-12-2025

itsgreen

Large and in charge

mwa, ik ben wel van plan om over een maandje of wat een Image Tank te bestellen :) ik vind het wel handig... vooral omdat ik constant in 6MP schiet en als me CF (256) vol zit, dan kan ik die snel ff dumpen op me tank en weer verder schieten... :), buiten het feit dat het gewoon een extra externe hd is voor me computer, en als ik naar iemand toe ga en grote files moet meenemen ofzo het gewoon handiger is. :)

• hduijn
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09-2022
Op vrijdag 28 juni 2002 11:49 schreef itsgreen het volgende:
mwa, ik ben wel van plan om over een maandje of wat een Image Tank te bestellen :) ik vind het wel handig... vooral omdat ik constant in 6MP schiet en als me CF (256) vol zit, dan kan ik die snel ff dumpen op me tank en weer verder schieten... :), buiten het feit dat het gewoon een extra externe hd is voor me computer, en als ik naar iemand toe ga en grote files moet meenemen ofzo het gewoon handiger is. :)
Dat je hem ook als draagbare algemene storage kan gebruiken is inderdaad wel erg handig..

• Christoph
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Op vrijdag 28 juni 2002 11:49 schreef itsgreen het volgende:
offtopic:
uhm die 6mp mode is toch nie echt nuttig.. kost je alleen maar diskspace.. is niet eens echt 6mp....

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 15:49

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Ze moeten voor de ipod van apple, een CF card adapter ontwikkelen. Dat zal veel handiger zijn! :)

Whatever.

Pagina: 1